Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 19 758 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2009-07-03 11:34 | |
![]() | le-lou, jämförelsen var krystad, men det finns en väldigt tydlig koppling - det handlar om att äga problemet. Ingen ska behöva gå till en annan affär för att det sitter en kopplad hund utanför. Om jag får frisera ditt påstående en smula så är det oansvarigt att lämna en rädd och osäker hund bunden utanför mataffären. Det är dessutom dumt att binda en hund - oavsett om den är lugnet själv - så att folk måste gå precis bredvid den för att ta sig förbi. | |
| barbi | 2009-07-03 11:39 | |
![]() | ond jävel håller helt klart me dig i de!! Har själv dom problemen med min småhundar alla barna tror att dom bara kan gå fram till våra småtjejer med det funkar inte så:( och många föräldrar tittar tom med på när deras barn bara går fram. | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-07-03 11:40 | |
![]() | Och det är dumt mot hunden också som ska sitta där uppbunden och känna sig fjättrad så att vem som helst kan ta på den, stressande? | |
| Ond_kanin - Ej medlem längre | 2009-07-03 11:41 | |
![]() | om folk bara tänkte efter så skulle de inte bara gå fram till en kopplad hund utanför affären, det kan hända saker, de är djur. | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2009-07-03 11:41 | |
![]() | Vad heter terrier i plural? Och cockerspaniel? :P | |
| Ond_kanin - Ej medlem längre | 2009-07-03 11:43 | |
![]() | Hundar har nog svårare med riskbedömning än vi människor. | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-07-03 11:53 | |
![]() | kisses "Alltså lite off topic men jag tror inte jag delat en enda åsikt med dej bino. Längre bort från min verklighet finns det inte så många som är som du!" Det jag har skrivit är från tidningar, fakta blad samt rapporter | |
| Ond_kanin - Ej medlem längre | 2009-07-03 11:54 | |
![]() | kvällstidningar kanske | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-07-03 11:58 | |
![]() | micro så strid omfattar inte jaktkamplust och social kamplust? | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-07-03 12:00 | |
![]() | ond kanin nej inte såna tidningar | |
| Ond_kanin - Ej medlem längre | 2009-07-03 12:01 | |
![]() | bino, lustigt att du bryr dig mer om djur än om människor. med ditt resonemang i "leif axmyr"tråden så kan jag inte förstå varför hundar skulle vara annorlunda. har man begått brott så in i fängelse eller varför inte dödsstraff? | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-07-03 12:01 | |
![]() | Ond kanin du kanske inte hört talas om en tidning som tex heter hundsport | |
| Ond_kanin - Ej medlem längre | 2009-07-03 12:02 | |
![]() | jo det har jag. hurså? det finns en tidning som heter kamsport också. för att inte nämna amerikanska guns and ammo. | |
| Ond_kanin - Ej medlem längre | 2009-07-03 12:03 | |
![]() | tycker du att det är en sport att träna upp hundar att slåss? det är olagligt i de flesta länder. lekbråk är inte samma sak. | |
| micro113 | 2009-07-03 12:03 | |
![]() | le-lou Min uppfattning är att terriers genomgående är ganska bra hundar med stabilt psyke -- men att de kräver sin ägare. De är inte vad vi på bruks kallar "klapp och kakhundar" utan behöver jobba för att må bra, och de har stark integritet, men utan de rädslor som får vissa hundraser att nafsa. Sen måste man ju alltid välja hund med omsorg från en bra uppfödare, för att försäkra sig så långt det är möjligt om att få en bra hund. En nervös terrier med stora rädslor är en farlig hund, eftersom terriers är ganska kaxiga och lätt svarar upp om deras psyke är i obalans. Men generellt sett så är de terriers jag varit med och testat bra hundar. | |
| Ond_kanin - Ej medlem längre | 2009-07-03 12:04 | |
![]() | kampsport förstås..fan ska inte skriva efter varit vaken hela natta. | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-07-03 12:05 | |
![]() | ond kanin..herre gud vilket resenomang....vem har begått ett brott??? Hunden?...*skrattar*...ib land spårar VERKLIGEN saker och ting hur här. Om jag nu ska skriva nåt så ser du om du läser ordentligen att jag är emot dödsstraff. Sen är det kanske lite skillnad på hjärnans utveckling hund/människa. Läser man vad vissa skriver i vissa trådar tycker jag inte det är konstigt om jag skulle bry mig mer o djur än människor. | |
| Minta | 2009-07-03 12:05 | |
![]() | Det får väl bli terrierhundar och cockerspanielhundar. | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-07-03 12:05 | |
![]() | ut här ska det stå..inte hur här.... | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-07-03 12:07 | |
![]() | ond kanin du läser tydligen ingenting av det jag skriver..jag för kampsport...det är bland det vidrigaste jag vet, sen kan du inte jämföra Hundsport som är en tidning ifrån SKK och andra tidningar | |