Spelrum
| Giraffen | 17 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 7 |
| Inloggade | 26 |
Mobilspel
| Pågående | 19 593 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Karsten PhD - Ej medlem längre | 2009-05-19 22:28 | |
![]() | Jag har några citat nedskrivna på lappar, som jag tycker är fina och träffsäkra, så jag skulle vilja dela dem med er, eftersom jag är på gott humör denna kväll. "All are lunatics, but he who can analyze his delusions is called a philosopher." Ambrose Bierce "A person needs a little madness, or else they never dare cut the rope and be free." Nikos Kazantzakis "Insanity -- a perfectly rational adjustment to an insane world." R. D. Lang "Somewhere on this globe, every ten seconds, there is a woman giving birth to a child. She must be found and stopped." Sam Levenson //Karsten, PhD | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-05-19 22:29 | |
![]() | Än är inte den sista idioten född. Ett citat som helt plötsligt slog mej. | |
| le-lou | 2009-05-19 22:32 | |
![]() | hahaha, jeuse min huvudvärk lättade. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-05-19 22:35 | |
![]() | It takes a fool to remain sane. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-05-19 23:09 | |
![]() | Den som sätter en potatis måste även kunna tillaga en potatisgratäng. | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-09-30 12:01 | |
![]() | "Inget hat är så våldsamt som okunnighetens hat mot kunnighet." - Galileo Galilei | |
| klackspark | 2009-09-30 13:09 | |
![]() | "Det är lätt att se flisen i sin broders öga men missa balken i sitt eget" | |
| Entragian - Ej medlem längre | 2009-09-30 13:45 | |
![]() | "Kvinnan gnäller ofta över att de bara får 80 procent av mannens lön, men vad fan, de har ju sin egen också." -Okänd | |
| Night Monkey - Ej medlem längre | 2009-09-30 14:39 | |
![]() | www.skrattnet.se/kat...&a mp;id=19 Citat av Stephen Wright Depression är bara ilska utan entusiasm. Drick tills det att hon är söt, men sluta innan bröllopet. Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer. Jag har nästan haft en synsk flickvän, men hon lämnade mig innan vi möttes. Jag tänker leva för alltid – så långt är allt gott och väl... Jag älskar försvarslösa djur, speciellt med en god sås. Om Barbie är så populär, hur kommer det sig att man måste köpa hennes vänner? 24 timmar på en dag, 24 ölburkar i en låda . . . tillfällighet? Jag kunde inte reparera dina bromsar, så jag gjorde din tuta kraftigare. Smalben: En anordning som används för att hitta möbler i mörker. Gå med i armén, möt intressanta personer och döda dem. Säljes: Fallskärm. Använd endast en gång, aldrig öppnad, liten fläck. Svarta hål är där Gud dividerade med noll. Alla som tror på psykokinesi kan höja min hand. I min lägenhet finns det en strömbrytare som inte gör någonting. Då och då knäpper jag på och av den för att se om något skulle hända. Igår ringde det en dam från Tyskland och bad mig lägga av. I mitt hus har jag låtit måla taken på nedervåningarna som rummen på ovanvåningen ser ut. På det sättet slipper jag gå upp dit. En gång kopplade jag min gaspedal till bromsljusen. När jag trampar på gasen bromsar de bakom mig, och vips är jag väck. Jag var tvungen att stanna bilen en stund... mina hjul blev snurriga. Jag såg en skylt: Rastplats 1 km. Det är ganska stort. En del personer måste verkligen vara trötta. Jag hatar när min fot somnar på dagen, för då kommer den att vara uppe hela natten. Det är en hårfin skillnad mellan att stå och fiska och bara stå på stranden och se ut som en idiot. Jag brukade jobba på en fabrik som tillverkar brandposter. Man kunde inte parkera någonstans i närheten! När jag är riktigt uttråkad brukar jag ta bilen, åka ner i centrum och där hitta en jättebra parkeringsplats och sedan bar sitta i bilen. Sedan räknar jag hur många som kommer och frågar om jag är på väg att åka därifrån. Jag har precis satt in takfönster i min lägenhet. De som bor på våningen ovanpå är rosenrasande. Jag håller på och skriver en bok. Hittills har jag skrivit sidnumren. | |
| Yamma | 2009-09-30 14:45 | |
![]() | Det är beklämmande att leva i en tidsålder där det är lättare att klyva en atom än en människas fördomar. - Einstein | |
| SweetestDown | 2009-09-30 14:57 | |
![]() | Woody Allen: "Är sex snuskigt? Bara om det görs rätt." "Jag vill inte uppnå odödlighet genom mina verk, jag vill uppnå det genom att aldrig dö." | |
| Night Monkey - Ej medlem längre | 2009-09-30 16:35 | |
![]() | Vår ordinarie gitarrist Harald Pålsson är inte med ikväll. Han har fått kompledigt. -Kenneth Fredriksson | |
| Night Monkey - Ej medlem längre | 2009-09-30 16:57 | |
![]() | www.ordsprak.se/alla...ka llor.asp så varsågoda ni som gilalr citat klicka på en källa och få fram den personens citat | |
| mrperfect | 2009-09-30 18:56 | |
![]() | Mina lärare i skolan: samhällskunskap: det är bajsig stämning här inne Kemin: nu kommer vi till storfräsarna ( vi fick tillbaks skrivningen och jag + polarn hade alla rätt ) Tyska: jag tänker inte undervisa framför ett vacuum ( vi var bara 7 st på lektionen och alla satt längst bak :D ) Matematik: Era pälsar ( läraren skule säga svinpälsar *S* ) Fysik: förbättra er fysik | |
| Ydh | 2009-09-30 19:06 | |
![]() | Instinct rather than reason. Let your body decide. | |
| mattieh - Ej medlem längre | 2009-09-30 19:18 | |
![]() | Jag har en tendens att gilla ateistiska filosofer... ”The deity is within you, not in ideas and books. Truth is lived, not taught.” - Herman Hesse Fantastiskt kätchig mening! | |
| Reispower | 2009-09-30 19:57 | |
![]() | skjut alla och låt gud sortera. :-P | |
| Night Monkey - Ej medlem längre | 2009-10-06 20:16 | |
![]() | "Den som gör minst misstag förlorar" -Kim Hartman, Biljardkommentator på Eurosport hem.bredband.net/pen...ar tman.htm Hans citat sida | |
| Night Monkey - Ej medlem längre | 2009-10-06 20:17 | |
![]() | Snooker ska det va ^^ | |
| annakarineli | 2009-10-06 21:03 | |
![]() | Varje djup sorg har en förlorad glädje till föremål. Tappa inte bort denna riktning. Låt inte sorgen glömma sitt ärende. Sorgen är den djupaste ära som glädjen kan få. /Harry Martinsson | |