Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 329 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-19 00:38 | |
![]() | absolut inget synd om oss. kan inte ha tänkt mig ett bättre liv. men- vi är inte så tunna som folk tror. det är benen-proportionerna som gör skillnaden. pott-folk som kallar sig modeller utan att haft argentur o kontrakt har högst ordinära proportioner dock. räkna inte in sådan om du ger dig på empiriska undersökningar. | |
| Gautama | 2010-09-19 00:38 | |
![]() | "jag har googlat upp att vänstermännsikor e idioter btw. har läst en del som stödjer det också." Du visar klart och tydligt ramsay hur puckad du är. Idiot kan du vara själv! | |
| Midna79 | 2010-09-19 00:39 | |
![]() | Låt folk vara som de trivs, så blir det nog bra | |
| F I S T O - Ej medlem längre | 2010-09-19 00:40 | |
![]() | Lustigt ändå. Perfekta kvinnobilder pryder omslagen på glättiga magasin oavsett om målgruppen är tonårsflickor, förstfödande mammor, småborgerliga innerstadskvinnor, och så vidare... Kvinnor älskar uppenbarligen att se bilder på perfekta kvinnor. Ett intresse som delas med män. Den där norska journalisten platsar dock inte på omslag för någon målgrupp. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-19 00:41 | |
![]() | hade en pers tränare på sats förut, där inloggad på webbsidan angav man total längd, längd överkropp, ben. skiftade man ngn cm hit eller dit på ökropp ben fick man helt olika resultat. men jag kommer inte in där nu...:( är det verkligen så svårt att tro. google pott? för att "öppna dina ögon"?:) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-19 00:42 | |
![]() | :) | |
| JiZzMaSTeR89 | 2010-09-19 00:42 | |
![]() | Jag förstår inte vad poängen med artikeln är. Alla ser olika ut och sedan är det upp till var och en om de vill exponera sig själva. Jag vilar gärna ögonen på en vältränad och het kropp. Samtidigt som det motsatta könet gärna vilar ögonen på min kropp. Win win situation | |
| Midna79 | 2010-09-19 00:42 | |
![]() | Fisto - alla kvinnor älskar inte bilden av den s.k. "perfekta" kvinnan dock | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-19 00:44 | |
![]() | "Kvinnor älskar uppenbarligen att se bilder på perfekta kvinnor" ja, så är det. en miljardindustri är det. inget fel i det. jag tillhör dom som bejakar mina önskemål o behov. inte låter avundsjukan härska och puttra. men även om man gör det så tror jag att man dras till estetiken iaf. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-19 00:46 | |
![]() | "Fisto - alla kvinnor älskar inte bilden av den s.k. "perfekta" kvinnan dock"- sa ett exemplar av den perfekta kvinnan. | |
| F I S T O - Ej medlem längre | 2010-09-19 00:49 | |
![]() | :) | |
| Midna79 | 2010-09-19 00:50 | |
![]() | Alla vill inte vila ögonen på mig - tro mig :) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-19 00:51 | |
![]() | alla är alltid ngn för mkt, men jag gör det gärna:) | |
| Midna79 | 2010-09-19 00:54 | |
![]() | Hursomhelst, vad som uppfattas som den perfekta kvinnan är nog högst individuellt :) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-19 00:55 | |
![]() | sant | |
| Satyra | 2010-09-19 00:57 | |
![]() | Rätt fascinerande hur folk fungerar egentligen. Begriper inte varför tidningar riktade till kvinnor skulle sälja mer för att man pryder ut/insida med bilder på Barbiekvinnor? Kan någon förklara det för mig? Eller det kanske är så som jag börjar misstänka genom andra trådar här i forumet, att samtliga kvinnor utom jag plötsligt blivit bisexuella eller lesbiska? ;-) ÄR det ens så att de säljer mer med bilder på unga/vackra/slanka kvinnor? Har någon provat att sälja "min" drömvariant istället så man har något att jämföra med? Personligen skulle jag garanterat köpa vecko/månadstidningar (köper inga idag!) om de bytte ut den traditionella "vacker-kvinna"-frontbild en mot en bild på en tilldragande man och bytte ut alla Barbiebilder inuti tidningarna mot antingen, igen, snygga män, eller bilder på kvinnor jag själv kan relatera till. Och det kan jag inte till Barbiedockor. Tyckte inte ens om Barbie - eller dockor överhuvudtaget - som barn. ;-) | |
| Satyra | 2010-09-19 01:01 | |
![]() | Läste ditt, FISTO, inlägg om samma sak jag just tog upp efter att jag postat föregående inlägg. Ber om ursäkt om någon irriterar sig över temaupprepningen, men det är ju ändå ur en lite annan vinkel/åsikt, så det kanske inte gör så mycket. ;-) | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-19 01:05 | |
![]() | Har slutat köpa VeckoRevyn och liknande pga deras dubbelmoral och onödiga innehåll. Mer blaska än AB fan. Synd att man inte insåg det tidigare så hade man sparat några kronor | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-19 01:14 | |
![]() | Min mormor skrev ett klagobrev till Amelia om att det var tråkigt att se Fröken Adamo på varenda omslag av tidningen Amelia. Adamo hävdade väl typ att hon var Oprah eller något (härmar O-Magazine). Behöver jag säga att mormor sa upp prenumerationen? Självklart är ju bara min mormor avundsjuk. Det är ju inte så att hon gärna skulle se någon annan kärring på omslaget bara. Nej hon är grön av avund. Eller så är det Adamo som saknar självdistans. | |
| Satyra | 2010-09-19 01:53 | |
![]() | ;-) | |