Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 11 |
| Inloggade | 25 |
Mobilspel
| Pågående | 19 357 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| lightningpaw | 2010-09-22 14:51 | |
![]() | Ja hur ska det gå. Talas mycket om hur SD smutskastas, det enklaste sättet är att bara länka till intervjuer med SD-politiker: www.sydsvenskan.se/o...rd quo.html Och svaret brukar bli, det går att hitta knäppskallar i alla partier. I SD är det jättelätt. | |
| Satyra | 2010-09-22 15:39 | |
![]() | "I sin annons i Spegeln skriver Sverigedemokraterna att ensamkommande flyktingbarn inte bör tas emot, eftersom ”barn aldrig är utsatta för hot av dödsstraff och förföljelse”. – Så är det ju, det är väl ingen som har något emot barn, säger Lars-Anders Espert." Var bara tvungen att saxa lite ur länken du la in, lightningpaw. Ja herregud, snacka om att vara tom mellan öronen. Det är ju rent komiskt utan att vara ett skit roligt. :-/ | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2010-09-22 15:53 | |
![]() | Hoppas att Jizz postar lite bilder på sig själv, när han iklädd folkdräkt dansar folkdans på hembyggdsgården. Ser verkligen fram emot att få se det :) | |
| linda79 | 2010-09-22 15:59 | |
![]() | Ja säga vad man vill om demokrati, men när en partimedlem i sd säger att vi ska ställa upp alla invandrare på rad och skjuta dem och stoppa dem i en påse , sätta på frimärke och skicka hem dem!!!! Det är kränkning på hög nivå!!!Sådant folk vill inte jag ska ta ledning för min välfärd då står jag hellre utanför. | |
| JiZzMaSTeR89 | 2010-09-22 16:14 | |
![]() | @ Pottränad Du kommer tyvärr aldrig se någon sådan bild eftersom de inte existerar. Inte ännu åtminstonde.. | |
| JiZzMaSTeR89 | 2010-09-22 16:17 | |
![]() | @ linda79 Du kan ju inte ta ställning till ett helt parti baserat på vad en ynka medlem skrivit på sin Facebookstatus. Varenda höjdare inom SD har gått ut i media och sagt rakt ut att de starkt tar avstånd från dessa ord. Samma sak som att säga att Socialdemokraterna är fyllda med torskar pga att två sossar blev tagna på bar gärning för någon månad sedan när det tryckte luder. | |
| MiniLudd | 2010-09-22 16:20 | |
![]() | Jizz - haha exakt. | |
| janne121212 | 2010-09-22 16:22 | |
![]() | Måns-E "Framförallt så är det ju nåt så in i h-vte islamofober, det känns inte riktigt helt rumsrent att ha ett hatparti riksdagen." Jag håller med dig inte kul alls att ha dem i riksdagen. Sen kan jag ju påminna dig om att i så fall kan även V räknas som hatparti. Dom hatar rika och kristna. Så tydligen är kristendomen en religion det ät OK att ge sig på men vissa andra religioner bör man undvika att kritisera. | |
| SethGecko | 2010-09-22 17:07 | |
![]() | Vänsterpartiet hatar inte rika och de hatar inte kristna. Otroligt mycket lögner som sprids här. | |
| lightningpaw | 2010-09-22 17:30 | |
![]() | nej det är inte samma sak, jizz. SD:s uttalanden speglar deras förflutna som rasistisk organisation. De socialdemokratiska torskarnas beteende är bara vanlig opolitisk svinaktighet. Men jag förväntar mig inte att du ska se skillnaden. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-09-22 17:37 | |
![]() | Så det är här intelligensreserven håller hus? Skönt att veta. | |
| JiZzMaSTeR89 | 2010-09-22 17:54 | |
![]() | @ lightningpaw Jo, det är samma sak. Du kan inte beskylla ett helt parti på misstag som en medlem gjort. Enda skillnaden i exemplen jag drog var att SDarn endast skrev vad hon ville göra, i ren frustration. Medans sossarna inte bara skrev ut deras tankar, sossarna även planerade dådet och slutförde det. | |
| lightningpaw | 2010-09-22 18:00 | |
![]() | Det är inte samma sak. Förutom det så pratar vi inte om EN sverigedemokrat, och jag pratar inte vad den där idioten skrivit på facebook, utan på intervjun jag skickade en länk till. Det sossarna gjort i ditt exempel handlar om dubbelmoral, det skulle vara som om en sverigedemokrat i smyg verkade för fri invandring. | |
| stansjaern | 2010-09-22 18:00 | |
![]() | man kan inte skylla heller på ett helt folkslag eller en religion på grund av nåt en av deras medlemmar gjort. det gör ju SD. | |
| JiZzMaSTeR89 | 2010-09-22 18:16 | |
![]() | @ lightningpaw Hahah nejnej det sossarna gjorde var mycket allvarligare. Går ens inte jämföra. | |
| SethGecko | 2010-09-22 18:25 | |
![]() | det är alltså allvarligare att gå till prostituerade än att förespråka avrättning av invandrare? | |
| linda79 | 2010-09-22 18:26 | |
![]() | Suck!! man kan nog hitta skit i alla partier såär det.. inga kan tillfredställa ett helt land ju. men när vi pratar om att säga nej till människor i nöd... Hoppas aldrig sverige hamnar i kris då att en bomb inte rämnar våra hem så vi får känna på hur det kan kännas och ingen som vill hjälpa oss som har hus och allt det där. För de är trots allt lika mycket människor som vi. Men jag vet inte hur man ska göra heller tycker bara det måste finnas andra lösningar än att stoppa invandringen. | |
| lightningpaw | 2010-09-22 18:27 | |
![]() | det sossarna gjorde var alllvarligare eftersom det andra är munväder, men det går inte att jämföra eftersom det är helt olika saker, inte för att det ena är allvarligare. jag ger upp att försöka diskutera detta, jag vet inte om du är troll eller idiot. kanske både och | |
| krill_master - Ej medlem längre | 2010-09-22 18:27 | |
![]() | många hängde upp sig på att jag tycker det är skandal att partier vägrar samarbeta i en demokrati och väljer att offentligt gå ut i media och kalla 6% av befolkningen för skandal och nasister. jag tycker inte det hör hemma i en demokrati att press/TV och övrig media, politiker, riksdag och sk förtroendevalda kallar en utvald del av den röstande befolkningens val för skandal. har aldrig hört eller sett löpsedlar om att MP, KD, centern, eller V hängts ut på det viset, vad är skillnaden? ett litet parti i en demokrati som fått X antal röster och därför representerar X antal % av befolkningen skall mötas med samma respekt, hänsyn och ges samma villkor, tid och utgångsläge som andra. det är väl lite det en demokrati handlar om eller? eller ska man motarbeta en åsikt och inte lyssna på dess röst trots att den representerar en del av folket bara för att man inte tycker om den? och folk här kallar mig elitistisk och odemokratisk....... kul inställning till oliktänkande. på tal om dubbelmoral alltså. men ni är ju självutnämnt PK och bästvetare i alla lägen många av er, så då har ju ni rätt och jag fel som vanligt då. | |
| JiZzMaSTeR89 | 2010-09-22 18:29 | |
![]() | @ lightningpaw Jag trollar med dig. Men det betyder inte att du har rätt, för du har fel. | |