Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 42 |
Mobilspel
| Pågående | 18 651 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Bitte - Administratör | 2010-12-27 20:55 | |
![]() | yogamama En X-krysslösande mjuk mamma Bitte | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2010-12-27 20:56 | |
![]() | krysslösande och kyss-slösande ; ) | |
| numsan | 2010-12-27 21:54 | |
![]() | Hahaha, Rob - fantastiskt fint och jag måste nog säga att jag verkligen hoppas och tror att det stämmer relativt bra.. =D Rob är en spjuver som gillar att testa gränserna i sociala sammanhang. Han höjer stämningen på festen, men uppskattar egentligen allra mest förtroliga samtal mellan fyra ögon. Yogamamma - känner otrolig tillfredsställelse i att vara mamma och ser det som sin sin viktigaste uppgift i livet, men drömmer samtidigt inte allt för sällan sig tillbaka till sina vilda dagar. Och vilda dagar, de har hon verkligen haft! | |
| SecondChance | 2010-12-27 22:36 | |
![]() | nettan23 "Second chance: Äter ekologiskt, gillar hantverk i olika slag som t.ex. silversmide, hon har haft en period då hon testade massa nytt vilket resulterade i tåg/båt luff och en liten blomtatuering. Hon är särbo." - inte ett endaste rätt :p Eller jo, hantverk kanske. Men då gäller det snickeri. numsan; teatralisk och fräckisexpert | |
| ektis - Ej medlem längre | 2010-12-27 22:38 | |
![]() | secondchance är nog en händig bokmal som gärna går på auktion. till sättet är hon vänlig och pratar ibland väldigt mycket: ) | |
| delta9 | 2010-12-27 22:39 | |
![]() | SecondChance Är en författarsjäl och en väldigt livlig kvinna som är full med energi. Den påhittiga ådran är något som aldrig slutar pulsera och i ditt hem finns det massor med färdiglösta korsord samt en hel del vinster. På dagarna gillar du bland annat att donera till välgörenhet, fast på nätterna är du en mästertjyv utan dess like p.ga dina oanade klättringsfärdigheter :] | |
| -baudibitch - Ej medlem längre | 2010-12-27 22:46 | |
![]() | Delta9 är eller har varit målvakt i fotboll hela sin ungdom... Nu kör han för SJ, fast att han är utbildad socionom. Gillar mysiga hemmakvällar och folköl. | |
| blankomblank | 2010-12-27 22:46 | |
![]() | delta 9 är pedantiskt lagd och eftertänksam | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-12-27 22:46 | |
![]() | Delta 9 skrattade åt FCZ när det gick och gillar att skriva noveller? | |
| blankomblank | 2010-12-27 22:47 | |
![]() | baudibitch är en fysisk person med lite låg humor | |
| blankomblank | 2010-12-27 22:48 | |
![]() | ladysol tycker att rätt ska vara rätt och är mycket ekonomisk | |
| -baudibitch - Ej medlem längre | 2010-12-27 22:49 | |
![]() | Blankom är glad, populär, förmögen och gillar killar som är fysiska och med riktigt låg humor. | |
| blankomblank | 2010-12-27 22:50 | |
![]() | haha men jag antar att om du hållit dig till de två första hade du haft rätt;) | |
| numsan | 2010-12-27 22:52 | |
![]() | Lite teatralisk är jag nog allt, men fräckisar vet jag inte.. LadySol är otroligt omtänksam och har ett stort hjärta. Hon har även ett behov av att vara omtyckt av sin omgivning. Hon bryr sig lite mer än vad hon egentligen skulle vilja erkänna för sig själv. Hon vill vara med där det händer, men tycker ibland att det krockar med den relativt lugna livsstilen hon egentligen aktivt valt. blankomblank är en partypingla som är ganska bekymmerslös. Hon anser att morgondagens problem är just morgondagens och väljer att inte tänka på dem tills de är reella. Hon älskar att vara i centrum, men bara så länge hon har sina vänner med sig för att backa upp.. | |
| -baudibitch - Ej medlem längre | 2010-12-27 22:53 | |
![]() | Numsan älskar att laga mat åt män, och har sökt in till idol två gånger. | |
| Tess 08 | 2010-12-27 22:55 | |
![]() | Baudi gillar att vara lite "utmanande" och kanske inte alltid så seriös... ? | |
| -baudibitch - Ej medlem längre | 2010-12-27 22:57 | |
![]() | Tess... gillar oseriösa män och är en jäkel på janssons. | |
| numsan | 2010-12-27 23:00 | |
![]() | numsan har aldrig, och kommer aldrig att, söka till idol. Hon gillar iofs att laga mat åt gäster, men definitivt inte specifikt åt män. -baudibitch har roligast med sina grabbiga kompisar där han får leva ut sin matcho sida. Han spottar inte i glaset och har fler än ett partytrick på fickan. Han tycker att vin är tjejdricka och har aldrig hört talas om Gewurstraminer. Tess tänker ofta på andra framför sig själv. Särskilt när det gäller familjen. Hon är väldigt bra på att kompromissa, men gör det dessvärre på egen bekostnad ibland. Samtidigt tar hon strider när det är något som känns viktigt för henne och hon har en stor integritet. | |
| delta9 | 2010-12-27 23:01 | |
![]() | Folköl kan slinka ner i brist på Julmust och jag såg inte ens FCZ *fräser åt ladysol* :P Jag är faktiskt eftertänksam och helt underbar i övrigt. -baudibitch gillar att bjuda mig på folköl och spela kort. Dock inte strippoker för enligt han själv så vill han inte att andra ska skämmas över hans muskulösa kropp. Hans favoritmat är räksallad. blankomblank gillar att digga 60-talshits i smyg på bussen med sina öronpluggar men så fort nån frågar vad hon lyssnar på så sjunger hon den senaste Lady Gaga dängan och trycker på Panikbytalåt-knappen på hennes ipod och rodnar. Rodnar gör hon också då hon tänker på den senaste gången hon gick omkring i "Kejsarens Nya Kläder" på modevisning :P Numsan är en sån person som gillar att studera nyckelpigor dom dagar hon inte studerar något ännu okänt akademiskt ämne och gillar att övernatta i stugor belägna på vackra platser runtom i Norden. | |
| delta9 | 2010-12-27 23:04 | |
![]() | LadySol: jag gillade att skriva novellliknande saker då jag var yngre. Eller novell och novell... Långa dikter iaf :) +1 till dig | |