Spelrum
Giraffen | 1 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 3 |
Inloggade | 4 |
Mobilspel
Pågående | 19 908 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Lystnaden - Ej medlem längre | 2011-03-19 14:07 | |
![]() | Aj aj, att ridas av demoner är ett sattyg. :-( | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2011-03-19 14:07 | |
![]() | TACK för alla gratulationer,ovanligt tyst i huset,bara 2 barn hemma en på vinden klistrad vid sin dator det är bara wov hela tiden ,den andra sitter klistrad vid sin dator i källaren,dom kommer fram ibland och äter dom är magra som två klyvna tandpetare,den ena väger 66 kg och är 180 lång hur får man ut dom ? | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-19 14:08 | |
![]() | Rob - det är det verkligen. Hemska hjärnspöken, det. :( | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2011-03-19 14:09 | |
![]() | Rob vad snäll du är som hjälper din mamma | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2011-03-19 14:11 | |
![]() | "gatans" tvätt jag var så bra för en väcka sedan och tvättade ikapp,men nu är det stiljte i tvätteriet :) | |
Lillstölla | 2011-03-19 14:12 | |
![]() | ttiittii: Stäng av bredbandet, då kan de inte spela:D | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2011-03-19 14:17 | |
![]() | nja,men då har inte jag någon dator och hur ska ni klara er utam mig ,) | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2011-03-19 14:17 | |
![]() | nja,men då har inte jag någon dator och hur ska ni klara er utam mig ,) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-19 14:19 | |
![]() | titti - vi får göra vårt bästa. Ha en bra födelsedag. :) | |
Maja G | 2011-03-19 14:20 | |
![]() | nu har jag sovit en stund med boken över näsan. Att "hundraåringen..."ska vara så seg att ta sig igenom då! | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2011-03-19 14:21 | |
![]() | tack Lady,får du ut son? | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-19 14:22 | |
![]() | Titti - ut? Jag är glad om jag får upp honom ur sängen på dagarna. *haha* Maja - Jag instämmer. Jag läste den i höstas och det var inte alls den fröjd folk påstod att det skulle vara. | |
Lystnaden - Ej medlem längre | 2011-03-19 14:25 | |
![]() | Titti, snäll vet jag inte... jag försöker iaf. :-) Klart man måste ställa upp om man kan. Lady, det mänskliga psyket har en enastående förmåga att komplicera saker och ting. Tror att mycket av det är nedärvt. Mycket gammal skit som vi inte har någon användning för i dagens samhälle. Men jag vet inte, klurigt är det hursomhelst. Livet är ju inte så krångligt, men det fattar inte demonerna. :-) | |
Lystnaden - Ej medlem längre | 2011-03-19 14:27 | |
![]() | Har också hört att "100-åringen" är överskattad. Många gillar den dock. Hm... :-) Jag har icke läst den. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-19 14:28 | |
![]() | Rob - mina demoner är snarare inpräntade åsikter och gamla minnen som inte riktigt vill släppa taget. Inte alltid en fördel att ha superbra minne, det säger jag bara. Ett ex till mig sa en gång att om jag drabbas av senilitet skulle jag troligen "bara" få normalt minne. En annan att jag inte har bra minne, jag har någon form av syndrom. Men eftersom jag vet vart demonerna kommer ifrån och vilken del av mig de sätter klorna i har jag ändå rätt bra vapen mot dem. Oftast. :) | |
Lillstölla | 2011-03-19 14:30 | |
![]() | Tycker inte att Hundraåringen är överskattad alls!! ttiittii: Du får ju välja, vilket är viktigast för dig, att få ut barnen en sväng eller att du har internet själv? Kan ju sätta igång det så fort ungarna är utanför dörren :D | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2011-03-19 14:30 | |
![]() | Lady kul,dom två går i 2:an och 3:an i gymnasiet och dom tävlar med varann om bästa betygen,så på så sätt kommer dom upp | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-19 14:31 | |
![]() | Titti - det är ju bra. :) | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2011-03-19 14:34 | |
![]() | stölla det vore lite kul om dom själva kom på att det finns ett liv utanför hemmet,men jag har en äldre dotter som hade lite för mycket liv utanför hemmet,så jag tycker att livet framför datorn är bättre som förälder,men fan att det aldrig kan vara lagom | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2011-03-19 14:34 | |
![]() | stölla det vore lite kul om dom själva kom på att det finns ett liv utanför hemmet,men jag har en äldre dotter som hade lite för mycket liv utanför hemmet,så jag tycker att livet framför datorn är bättre som förälder,men fan att det aldrig kan vara lagom | |