Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 58 |
Mobilspel
| Pågående | 19 337 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-08-24 21:57 | |
![]() | Fast om hans teori faktiskt stämmer är han ju smart, dvs ful. | |
| Stenknäck | 2011-08-24 21:58 | |
![]() | Ja, man kanske skulle lägga sig till med såna kommentarer som "lilla vän" "stumpen" eller "gud vad du är sexig när du är arg" till en karl så kanske skulle få sig en funderare. Jag brukar säga när nån säger "lilla vännen" eller "men lilla gumman" att - jag är varken nån liten vän till dig och defintivt inte efter detta och inte är jag då nån liten gumma heller din gubbstrutt. | |
| Midna79 | 2011-08-24 21:59 | |
![]() | Innehållet i inläggen tyder iofs på motsatsen, men jag roas i alla fall av troll ibland. Lyfter stämningen en aning :) | |
| Midna79 | 2011-08-24 22:02 | |
![]() | Jag tycker för övrigt att uttrycket "hon har fått för lite k*k" (som figurerat i den här tråden) är oerhört komiskt och motsägelsefullt. Inte ens en nukleär vinter skulle kunna stoppa överflödet av erbjudanden som en genomsnittlig kvinna får vid ett vanligt krogbesök. "Hon har fått för lite i pension" eller "hon får för lite hjälp hemma" skulle verka mer rimligt. | |
| apbur | 2011-08-24 22:08 | |
![]() | "Hon har fått för liten kuk" är ju inte alls lika orealistiskt och faktiskt ganska frustrerande. | |
| bahrt - Ej medlem längre | 2011-08-24 22:08 | |
![]() | nja... midna... Nu är det ju ca 20-30 % av tjejerna på krogen som kan få överflöd av kuk! Resten går under kategorin "hon har fått för lite kuk" :) | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-08-24 22:10 | |
![]() | Männen här verkar däremot få fitta i mängder. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-08-24 22:13 | |
![]() | Kan inte någon testa att kalla en killkompis/pojkvän/man/os v för "lilla gubben" eller något så får vi se reaktionen? :)) Eller till arbetskollegan som gnäller på fikarasten "Gubben, du behöver nog få lite fitta" | |
| bahrt - Ej medlem längre | 2011-08-24 22:15 | |
![]() | Du får kalla mig lilla gubben any day of the week, lilla sötnosen! | |
| Midna79 | 2011-08-24 22:20 | |
![]() | bahrt - tvärtom, i princip alla kvinnor kan få med ngn hem från krogen. Klä ut dig så får du se! | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-08-24 22:28 | |
![]() | Nu föll ju ironin med att kuk/fitta gör en lycklig och till en bättre människa generellt i glömska. | |
| Slocum | 2011-08-24 22:29 | |
![]() | -----Nu är inte jag Måns, men Natalie Portman gick på Harvard. James Franco har också prima skit bakom det där fantastiska pannbenet. Och jag vet att du trollar men jag tar varje chans att namedroppa James Franco så ingen fara.----- Nu verkar du ha missförstått något så jag gör ett till försök att förklara. Jag pratar inte om att vara välutbildad, intelligent eller framgångsrik. Jag pratar om att tänka. Bara för att man har gått på Harvard så behöver man inte tänka. Är hon dessutom inte skådespelare? Varför skulle någon som tänker välja ett yrke där man där det mer eller mindre är förbjudet att tänka självstädigt? James Franco vet jag inte vem det är men när jag kollar upp honom så verkar han också vara skådespelare. I rest my case. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-08-24 22:32 | |
![]() | "PS! En liten fråga till Deliciuos. Dom män som säger att du har fått för lite k*k när du framför en åsikt, skulle du definiera dom som tänkande eller kännande varelser?" Ingen har sagt så till mig men jag har hört både killar/män och tjejer/kvinnor lägga de kommentaren. De är kanske tänkande och kännande varelser, men inte just vid såna kommentarer. | |
| Slocum | 2011-08-24 22:35 | |
![]() | -----Inte ens en nukleär vinter skulle kunna stoppa överflödet av erbjudanden som en genomsnittlig kvinna får vid ett vanligt krogbesök.----- Nu skall vi väl inte dra slutsatser av vad drogade människor gör. Det är nästan så att jag skulle få ha sex om man hällde i en kvinna 1 liter sprit så hon tappade omdömmet samt 1 liter träsprit så hon blev blind. | |
| bahrt - Ej medlem längre | 2011-08-24 22:37 | |
![]() | Okej, jag köper din procentsats om att typ 90% av tjejerna kan få kuk på krogen... men då borde ju fler bittra kvinnor hänga på krogen med andra ord? | |
| Midna79 | 2011-08-24 22:38 | |
![]() | Slocum, du kanske inte vet det men även män som är helt nyktra erbjuder sina penisars tjänster till kvinnor. Så brist på den varan lär knappast göra någon bitter - snarare kan man ibland känna irritation över de aldrig sinande förslagen. Nej, brist på pension och löneförhöjning - där har vi ngt att vara bittra över! | |
| öhmöh - Ej medlem längre | 2011-08-24 22:39 | |
![]() | Slocum "Är det inte snällt att hjälpa Delicious, i folkmun Deli, med att berätta hur det är? Nu slipper hon en massa sömnlösa nätter med grubblerier." Nja...nej. Snarare börjar det närma sig den nivån som några av de infantila bitterf*ttorna hela tiden har hållit sig till här i tråden. Och där vill du väl ändå inte placera dig? - Hoppas jag. Så kom igen nu, Slocum, bättre kan du. Det är jag helt säker på. | |
| Midna79 | 2011-08-24 22:42 | |
![]() | Humor! | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-08-24 22:48 | |
![]() | Slo, måste jag förklara varför ditt inlägg är ett enda stort cirkelresonemang eller klarar du den biten själv? | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-08-24 22:49 | |
![]() | Är ju alltid samma folk som hänger på krogen, oavsett vart man går. När man även hör ryktesvägen eller ser med egna ögon att de får ligga så torde man ju bli bitter av att ligga egentligen. Eller handlar det om kvalitet före kvantitet? | |