Spelrum
Giraffen | 23 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 13 |
Inloggade | 36 |
Mobilspel
Pågående | 20 385 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Delicious - Ej medlem längre | 2012-01-07 17:04 | |
![]() | Tack :) Du med! retar mig på att jag inte "hunnit" säga det. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-01-07 17:07 | |
![]() | Del,tror dom där jätte bebisarna finns över allt,men kanske samlas det mer jätte bebbs på komvux,många där klarade inte ens gymnasiet | |
Pubbe | 2012-01-07 17:11 | |
![]() | Tycker SP inte är här så mycket senaste tiden, jag måste nog snart spela mot henne igen, 2 förluster på 2 matcher. | |
numsan | 2012-01-07 17:12 | |
![]() | Jag tror Titti har lite rätt faktiskt. De finns nog överallt, men kanske i lite mer koncentrerad form på komvux. Finns det fortfarande förresten? Trodde det hade tagits bort. Och tack Deli! | |
Delicious - Ej medlem längre | 2012-01-07 17:25 | |
![]() | Många har hoppat av gymnasiet för att jobba istället. Många glömmer väl bort mycket under den tiden.. Typ hur man uppför sig i ett klassrum, haha. Eller så har dom aldrig kunnat uppföra sig? En tjej, som jag inte vet något om, brukade säga jättekonstiga saker och fråga om vi kunde få rast för att hon hade ont i huvudet.. Lite kul också att när kursen startar är det fullt med folk men i slutet finns hälften kvar. Killen som sa sig gå i skolan för att "det är soft att bara läsa lite och man får pengar liksom" försvann tex.. Så jävla lätt är det inte. Skolan jag går på nu har typ 2000 elever och det finns många komvux i sthlm. Så komvux lever och frodas ;D | |
Delicious - Ej medlem längre | 2012-01-07 17:25 | |
![]() | Blev en liten novell där, men komvux skulle man nästan kunna skriva en bok om.. | |
Delicious - Ej medlem längre | 2012-01-07 17:30 | |
![]() | Men det kanske (hoppas inte..) är samma sak på uni/högskola tänker jag.. | |
marmeladov22 | 2012-01-07 17:32 | |
![]() | inte helt jag har ont i magen och det är inte likt mig ity jag har aldrig någonsin ont någonstans | |
Delicious - Ej medlem längre | 2012-01-07 17:33 | |
![]() | "..känner jag för att skriva en till bok .. Gud vad det kliar i fingrarna. Helst en roman, eller en bok om killar och dejtande .. Det hade varit roligt med så mycket research jag sitter inne på efter ett år som singel .. " blondinbella.se/klia...fi ngrarna/ Retar mig på att skolan inte börjat ännu så att jag har tid och sitta och spamma här. | |
marmeladov22 | 2012-01-07 17:34 | |
![]() | men åh hur blåst kan man bli? (b-bella då) ursäkta att jag är hatisk idag | |
Delicious - Ej medlem längre | 2012-01-07 17:40 | |
![]() | Tycker synd om den som korrar hennes boktexer..haha | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-01-07 17:40 | |
![]() | retar mig på att det finns folk som kommer köpa Bellablonds bok i vår när den kommer ut ,retar mig mer på att folk kommer att köa efter boken,förmodligen avhoppande jätte bebbs från komvux som köper den :) | |
Delicious - Ej medlem längre | 2012-01-07 17:47 | |
![]() | Det roliga är att hon måste gå på komvux om hon ska kunna gå på uni/högskola :) Men det kommer hon inte göra. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-01-07 18:30 | |
![]() | Del,hon behöver inte gå på komvux,hon tjänar grymma på att du,bara går in och läser,du länkar hit och jag går in och läser och andra,hon tjänar så mycket pengar på den där bloggen så ,förvaltar hon pengarna rätt kan hon rulla tummarna resten av livet,men värre är Kissie tror jag hon heter,kommer inte exakt på vad hon hade för årsinkomst,men det var mycket,jag är för gammal men du Dell blondera håret och kör,du har något som dom saknar hjärna,dom betalar för andras hjärnor ska tänka åt dem och den kostnaden slipper du :) | |
recidivfara - Ej medlem längre | 2012-01-07 18:41 | |
![]() | bella är mycket men knappast dum. del kan söka till hennes nya gymnasieskola om hon tröttnar på komvux:) | |
recidivfara - Ej medlem längre | 2012-01-07 18:42 | |
![]() | retar mig på att jag köpte ett par byxor på hm. sjuka mått, gigantiska lår och för korta i benen. | |
recidivfara - Ej medlem längre | 2012-01-07 18:44 | |
![]() | och så köpte jag en D&G-klocka som jag ville ha för två år sen. tur att den matchar sängbordet. | |
recidivfara - Ej medlem längre | 2012-01-07 18:52 | |
![]() | retar mig på att min dampdeklaration togs bort. | |
Pubbe | 2012-01-07 18:54 | |
![]() | Retar mig på att jag bara dra ut på det där med att traska ut med hunden, inte för att han verkar bry sig just nu men ändå. | |
marmeladov22 | 2012-01-07 19:05 | |
![]() | titti: bella måste ändå gå på komvux om betygen inte räcker hon kanske ville läsa på univ. det gäller även kungen sluta tramsa titti | |