Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 43 |
Mobilspel
| Pågående | 19 170 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| I love Jesus | 2013-05-25 02:01 | |
![]() | Jag har tex postat tröstekort till kristna i andra länder som har blivit frälsta och vägrat ge upp sin tro på Jesus som de mött. Vissa dödas brutalt..eller blir fängslade..eller får på olika sätt genomlida mkt pga att de hängivet älskar Jesus och har upplevt hans kärlek och frälsning,som de högaktar och värdesätter med livet som insats <3 Gud välsigne alla bröder och systrar i Jesus kristus <3 i Jesu namn amen <3 Jesus lever | |
| I love Jesus | 2013-05-25 02:07 | |
![]() | Livet är inte bara en lek. Livet går inte heller i repris. Vi har ett liv här och nu. Följ Jesus <3 | |
| I love Jesus | 2013-05-25 02:15 | |
![]() | www.open-doors.se här kan man läsa om förföljda kristna och be för dem <3 Gud välsigne dem <3 <3 <3 Gud välsigne alla <3 | |
| I love Jesus | 2013-05-25 02:25 | |
![]() | Gud välsigne både frälsta och ofrälsta i Jesus namn amen <3 men vill verkligen uppmuntra alla ni som älskar Jesus och som följer honom <3 och uppmuntra alla som nosar på frälsningen,vänta inte för länge med att bli frälst för man vet kanske inte när ens sista dag är räknad här på jorden. Jesus älskar dig och han led för vår skull,tog vår synd på sig <3 och på så vis öppnat vägen till Gud igen som var bruten pga syndafallet. Tack Jesus,det går knappt i ord beskriva vad du gjort för oss människor. | |
| limpan__2 | 2013-05-25 02:31 | |
![]() | Det fanns garanterat mer sanning i Sam Adams religiösa sammankomster ikväll än vad valfri pingstförsamling lyckats åstadkomma under hundra år. Att vi inte blir lika rika på kuppen står vi glatt ut emd! | |
| kajix | 2013-05-25 08:35 | |
![]() | konstigt att människor är i himlen och vänder när de är nära döden när det i bibeln står att man är död tills den yttersta dagen och då blir upptagen. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-05-25 08:36 | |
![]() | Jepp. | |
| strulmaska | 2013-05-25 08:40 | |
![]() | Man förstår mer och mer att strindberg hade en poäng när han sa att:"det är synd om människorna". | |
| Claysune | 2013-05-25 09:17 | |
![]() | Till kajix. Håller med om att det är konstigt, men det händer, du kanske läste det jag skrev för några dagar sedan så det upprepar jag inte här igen. Jesus själv dog, han uppstod, for hem (himmelen) . "sade: Var inte förskräckt. Jag är den förste och den siste och den levande. Jag var död, och se, jag lever i evigheternas evigheter och har nycklarna till döden och helvetet." Folkbibeln. Upp.1.18 för den som vill kolla att jag skrivit rätt.. Jag är glad över att du läser bibeln så mycket, hälsn CS | |
| kajix | 2013-05-25 09:42 | |
![]() | Claysune, kan du tro att gud tillkommit utan en skapare? | |
| strulmaska | 2013-05-25 09:44 | |
![]() | Hahaa den var bra kajix | |
| I love Jesus | 2013-05-25 11:08 | |
![]() | Finns människor som sett glimt av både himmel och helvete. Helvetet var fruktansvärt fasansfullt horribelt utan dess like,en evighetsplåga. . . Himlen var raka motsatsen: En vacker obeskrivlig salighetskänsla,folk har beskrivit vackra omgivningar och färger som de nästan inte funnit ord för. . .det finns de som upplevt båda sidorna. Den ena är hemskt mardrömslik och den andra är obeskrivligt underbar och helt gudomlig. Ber att alla på den här läsarsidan väljer himlen med Jesus. Bless <3 | |
| limpan__2 | 2013-05-25 11:09 | |
![]() | Slipper vi dig där? | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-05-25 11:15 | |
![]() | Gud skapade inte människan - människan skapade gud. | |
| siwu | 2013-05-25 11:32 | |
![]() | Vem skapade människan då? | |
| vulcan | 2013-05-25 11:34 | |
![]() | Forumadmin: Nej - det här är ingen tråd för Seriöst. Den verkar i huvudsak vara en megafon för att slänga ur sig bibelcitat och plattityder. Jag flyttar den till Snack. "I love Jesus" får självklart diskutera religions- och trosfrågor i nya trådar om hen så önskar. Men skall det vara i seriöst ska det vara diskussion - inte någon slags anslagstavla att spika upp bibelcitat på. | |
| Hädaren - Ej medlem längre | 2013-05-25 11:43 | |
![]() | Är det här något slags avancerat skämt tro? | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2013-05-25 12:00 | |
![]() | Avancerat? | |
| Claysune | 2013-05-25 12:02 | |
![]() | Till Kajix: ja, det är min tro, tror du inte det så är det ok för mig, | |
| Hädaren - Ej medlem längre | 2013-05-25 12:03 | |
![]() | Har du någonsin frågat dig VARFÖR det är din tro? Hade du blivit född i Iran hade du troligen varit muslim istället. | |