Spelrum
Giraffen | 10 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 0 |
Inloggade | 10 |
Mobilspel
Pågående | 19 962 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
_Fjällan_ - Ej medlem längre | 2014-06-18 22:08 | |
![]() | Han får bara från mig, men jag har nog så de både räcker och blir över, känns de som iaf! Men jag kan ju ha helt fel, kanske de är så enkelt att han inte blir mätt :/ Kanske ska testa att komplitera med tillägg i morgon! Nu äntligen sover han så låter de vara idag! Tack för snabba svar :) | |
_Fjällan_ - Ej medlem längre | 2014-06-18 22:09 | |
![]() | Haha solen, men din gosse kanske inte slet i dom så :) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-06-18 22:10 | |
![]() | Det kan vara så att din mjölk är för tunn för att räcka till. Jag vet att min grabb inte blev mätt alls av bara bröstmjölk vid den åldern. BVC rekommenderade att han åt gröt redan från 4½ månads ålder eftersom han var så smal. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-06-18 22:10 | |
![]() | Nej. Han hade fullt upp med att försöka andas. *haha* | |
throwback - Ej medlem längre | 2014-06-18 22:11 | |
![]() | Hej Fjällan! Menar du med att han bara får från dig att du helammar? Isf tycker jag att du ska börja prova små portioner riktig mat, men det kanske du redan gör? Jag har tre barn varav den första var rätt liten i maten medan nummer två och tre var ständigt hungriga :) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-06-18 22:15 | |
![]() | Bor du möjligen i huvudstaden, throwback? | |
throwback - Ej medlem längre | 2014-06-18 22:16 | |
![]() | Japp! Why? | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-06-18 22:17 | |
![]() | Jag tror mig ha listat ut vem du är. Iofs frågade jag Lill också, men nu känner jag mig mer övertygad om att hon har rätt. :) Välkommen tillbaka. | |
throwback - Ej medlem längre | 2014-06-18 22:20 | |
![]() | Tack, jag är inte direkt aktiv, men det känns rätt i tiden att hänga här lite ft :) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-06-18 22:21 | |
![]() | Det sköna med beta är att man är här precis när man vill utan att ha krav på sig att komma oftare. :) Hur leker livet? | |
throwback - Ej medlem längre | 2014-06-18 22:24 | |
![]() | Lite som vanligt, hetsigt på jobbet inför systembyte, men det vägs upp av det harmoniska hemmalivet (trots att de två som fyllt 20 verkar ha svårt att lämna boet) En ständigt ätande 14-åring som bara är tyst när han sover.. Och lika stormande kär i mannen som alltid ;) Hur mås det hos dig? | |
girlpowah - Ej medlem längre | 2014-06-18 22:25 | |
![]() | Nån som vet om man kan göra "appar" på en smasung s3 privat och låsa den med kod som man kanske kan göra på en iph? | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-06-18 22:29 | |
![]() | Haha! Låter verkligen som om livet knallar på som vanligt. Jag känner igen det där med vuxna barn som är alldeles för rotade. ;) Här är det bra. Jag antar att du inte missat att jag opererade handleden för ett tag sen? Den är numera läkt och funkar hur bra som helst. Är också kär som en klockarkatt. Sambolivet passar oss. Att jag vill slita håret av mig ibland hör väl till? | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-06-18 22:29 | |
![]() | Ingen aning gp. | |
hfranke | 2014-06-18 22:35 | |
![]() | Gp, kolla en app som heter applock. Eller möjligen app lock. | |
_Fjällan_ - Ej medlem längre | 2014-06-18 22:35 | |
![]() | Haha solen, inte lätt för dom små att andas om man har bombisar ;) Throw jag helammar kan man säga, ger honom bara smaksensationer som de så gint heter, några teskedar gröt på morgonen men annars är de bara ammning! Jag ska till bvc i morgonen så får väl fråga om de är dax att byta ut något mål, bär emot men gossen måste ju bli mätt! | |
hfranke | 2014-06-18 22:36 | |
![]() | En app som du "gömmer" tex bilder, dokument och appar som du inte vill att nån kommer åt. Öppnas med kodlås. | |
hfranke | 2014-06-18 22:37 | |
![]() | Stötta med välling på kvällen så sover han som en stock sen! | |
throwback - Ej medlem längre | 2014-06-18 22:38 | |
![]() | När min mellanunge fick smak för välling vid 5 månader så var det ajöss amning. Lite tråkigt med tanke på hur mysigt och praktiskt det är att amma. Hon käkade och växte och blev till slut ståtliga 176 cm, inte undra på att hon var ständigt hungrig :) Bra plan att kolla med BVC, dom brukar ha koll. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-06-18 22:41 | |
![]() | Ja, gossen måste bli mätt. Det är a och o. De allra flesta klarar sig inte på 'bara' bröstmjölk i den åldern. Det är inget nederlag. :) | |