Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 50 |
Mobilspel
| Pågående | 19 527 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ölbaronen | 2012-07-09 19:24 | |
![]() | Kungafamiljen på Tivoli i köpenhamn, åkte flygande mattan med dom ombord, förklarade för min då, femårige son att det var kungen. "vem är det?" -"Jo, det är han som är på våra enkronor" Varpå lillkillen vänder sig o går med svar "ser ut som en vanlig farbror..." | |
| Hedokatt | 2012-07-09 19:25 | |
![]() | rätt många. det mest minnesvärda var att äta pizza hemma hos Thorsten Flinck och sedan bli stoppad av polisen på motorvägen i en taxi med en påtänd herr Flinck i. TRUE STORY !!! hände för tre år sedan. | |
| stormig | 2012-07-09 19:55 | |
![]() | *Obstinat* Vem anser du vara sveriges kändaste man? | |
| Obstinat- | 2012-07-09 20:04 | |
![]() | Kan jag tyvärr inte avslöja. Men det är nog den näst kändaste, glömde att kungen antagligen är etta. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-07-09 20:26 | |
![]() | aha Lasse Berghagen,men han är ju gift | |
| slånbär | 2012-07-09 20:52 | |
![]() | Obstinat- kan du inte säga det så försvinner ju hela poängen med inlägget.... | |
| Ninnin | 2012-07-09 22:42 | |
![]() | Min väninna sålde sin soffa på Blocket. Köparen hette Martin, han ville köpa soffan till en festlokal som var nästintill tom och det var akut. Det plingade på dörren, min väninna öppnade. Det var hennes stora idol E-type som stod utanför dörren som ville ha soffan. Hon skakar fortfarande av den mäktiga upplevelsen. ;-) Eller inte. Kul var det iallafall! E-type köpte hennes soffa. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2012-07-09 22:44 | |
![]() | Jag har snackat i telefon med en vars väninna sålde en soffa till E-Type. | |
| sus50 | 2012-07-09 23:20 | |
![]() | Vann biljetter till Beatlesgalan 1964 och fick gå bakom scenen, där jag fick autografer av samtliga i Beatles. Även av Hep Stars som var förband. | |
| Ninnin | 2012-07-09 23:27 | |
![]() | Res... då måste du pratat med en kompis till vackraste Lina i Åkersberga, eller så tror jag att han köpte flera soffor den kvällen. :-P | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2012-07-09 23:59 | |
![]() | Låter troligt. | |
| halldin79 | 2012-07-10 00:12 | |
![]() | Flugit med Kikki Danielsson och Leif Loket Olsson för en massa år sedan. Åkte färjan över till Fårö med Björn Skifs & hans fru, samt Bengt Palmers & hans fru förra sommaren. Sen sprang vi på dom vid raukarna också. Ett par år innan det träffade vi Richard Sjöberg med familj, också på Gotland. Hans hund skällde ut våran efter noter :P Min bror piloten flög Christian Slater förra året. Mäkta avis när han la upp fotot på dom två tillsammans, på Facebook | |
| Åsa Maria | 2012-07-10 00:27 | |
![]() | Jag har blivit utskälld av sångaren i the Commitments för att jag var uppe för sent utan min pojkvän. Han hade konstig och sträng moral. | |
| stormig | 2012-07-10 08:43 | |
![]() | *Obstinat* Hmm Persbrant men han har väl ingen son inte i den åldern ialla fall. Undrar om Fredrik har det? | |
| Riverpoet | 2012-07-10 08:54 | |
![]() | Jag har sprungit in i Carola ett par gånger. Ena gången försökte hon förklara för ett gäng förvirrade japaner att hon var "a swedish artist". Andra gången var nån avkrok på Gotland. Plura åkte färjan över till Fårö bakom oss. Minns att jag skulle springa och hämta nåt i bagageluckan och det blev nåt himla ståhej, det var halv storm och saker flög runt. Plura garvade och jag skämdes lite. Gotland är tydligen grejen. Orup i bilen framför i kön till färjan i Nynäshamn. Stockholm, Orup-låten alltså, kommer på radio på relativt hög volym. Jag skämdes lite igen. | |
| vulcan | 2012-07-10 11:12 | |
![]() | Numer märks det knappt att jag bor i Stockholm - i min trista västerortstillvaro där jag mest far mellan Vällingby och Sumpan ser jag i princip aldrig nåt känt villebråd. Senaste spanet var Arne Weise (i en ful kavaj med totalt omatchande brallor) på ett övergångsställe på Kungsgatan för nån månad sen. Dessförinnan minns jag inte ens. Annat var det på 90-talet. Jag brukade lira backgammon och dricka öl med Hatte Furuhagens son, satt och snackade med Jan Björklund på en fest och blev tilltalad av Lena Nyman inne på en pub. Det sistnämnda var roligast för jag såg bara en äldre kvinna med en liten hund och svarade vänligt men ganska neutralt på vad det nu var hon försökte konversera med mig om. När hon avlägsnade sig efter ett par minuter började mina kollegor direkt "såg du inte vem det vaaaar!?" | |
| Sote | 2012-07-10 12:02 | |
![]() | En kompis till mig var med i uppsättningen av Annie get your Gun på Scandinavium i Göteborg nån gång på 70 talet. Vi hade fribiljetter och efteråt skulle vi hämta vår kompis för hemförd och då fick vi åka med i LilL Babs taxi. Har träffat och fått autograferna från Latinamerikas i särklass mest kända folkrock band Los Jaivas som ingen här förmodligen ens har hört talas om.....och michael jacksons autograf fick jag när jag var barn då han turnerade med Jackson five. | |
| MrRed | 2012-07-10 12:41 | |
![]() | Suttit tillsammans med Mikael Wiehe och lyssnat på hans låt !"Titanic". Skakat hand med Stefan Edberg inför hans stundande Wimbledontriumf mot Becker 1988. Tittat på kinesiska morgonrockar med fotbollslegendaren Pelé. Fått en räkcocktail (olyckshändelse) nedtappad i kavajärmen av tennisoraklet Björn Hellberg. Och ätit lunch med Herman Lindqvist och hans fru Birgitta i deras franska hus. | |