Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 19 819 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-26 11:21 | |
![]() | :) | |
DinJävel | 2008-10-26 11:31 | |
![]() | Ryssbrud: Då var vi på samma Roskilde.. tror jag! Hm, sant det där.. nu saknar jag också 90-talet eller i alla fall hur snyggt jag tyckte det var med tjejer i kängor då. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-26 11:34 | |
![]() | Belugavis: Du måste vara nypåstigen i den här tråden, annars hade du vetat att jag varit schysst mot Ryssbrud, just av de anledningar du säger: Hon har hjärtat utanpå kroppen och det kan man bara inte låta bli att tycka om. (Hon har däremot inte alltid varit snäll mot mig, och det vet hon själv om.) Vad var det som var småelakt nu? "Borderlinstämning"? Men det var det ju? Med utfall om att "skära sig i halsen" och ömsom aggressivitet, ömsom ömklighet. Ryssbrud dök in i tråden och var dryg när samtalet flöt på mellan dem andra. Hon uttryckte sen att hon kände sig illa behandlad när allt som hänt var att hon inte fått det gensvar hon ville ha. Vad gäller min påatådda "elakhet" gentemot killen med skägg så förslår jag att du tittar i tråden "Vad vill du helst ha på frukostbrickan", för det var där jag och Beardo började prata med varann. Mitt inlägg om hans skägg i den är tråden är ironiskt och jag tror knappast att han känner sig kränkt. Trist att världen i somligas ögon måste vara svartvit. I dina ögon, Belugavis, blir väl ekvationen den här: Om Ryssbrud är missförstådd och god, då måste vi andra vara onda. Men jag håller inte med. Jag tycker inte det är ont att be någon "skärpa sig". Jag står fast vid att engagemang är att gilla någon. Jag har dessutom flera gånger uttryckt direkt till Ryssbrud att jag gillar henne och att hon borde satsa på att skriva osv. Tror nog av den anledningen inte at hon upplever mig som elak. Men vad vet jag, i denna svartvita tillvaro där viktiga dimensioner faller bort... | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-26 11:37 | |
![]() | sylvia: jag hoppas du tycker om mig oavsett vad jag GÖR utan för den jag ÄR sen tror jag att belu menade lejonmix men vad vet jag med min borderlinediagnos fastställd av experterna på beta | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-26 11:38 | |
![]() | sylvia btw: ibland tar du kanske åt dig mer än nödvändigt folk gillar dig i regel så | |
belugavis - Ej medlem längre | 2008-10-26 11:39 | |
![]() | Nej jag har läst allt det där och tänker inte svartvitt. Därför jag skrev just att han inte var ett rötägg utan lite lagom dryg. | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-26 11:40 | |
![]() | och ang svartvit sylvia: var det inte precis så ni såg på mig igår? "den onda" som kom in och FÖRSTÖRDE den fina gemenskapen? ja det finns alltid nån som vi inte vill ha med att göra kanske är det den vi behöver mest *psykologisk* | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-26 11:43 | |
![]() | Ok, sorry allihop, men det där med skägget gjorde att jag kopplade allt till mig... :/ | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-26 11:44 | |
![]() | Nej, Ryssbrud, jag har aldrig någonsin sett det så. Jag såg bara att du ville ha gensvar från Lejonmix, du är aldrig ond. | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-26 11:45 | |
![]() | :) hurra! | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-26 11:47 | |
![]() | He he | |
fjortisnet - Ej medlem längre | 2008-10-26 11:47 | |
![]() | De e bara lejonmix som e dum ju. Ja flörtade oxå me honom förut,,, men han visa inget intresse :'( | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-26 11:49 | |
![]() | pojkyngel vad ska man ha dom till? knulla kan de inte heller | |
belugavis - Ej medlem längre | 2008-10-26 11:50 | |
![]() | Jo..nej jag fattade det med frukostbrickan. Ibland vill man också vara lite tydlig. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-26 11:51 | |
![]() | Ha ha, jag säger bara: Ryssbrud, 2000-talets Kristina Lugn. :) | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-26 11:51 | |
![]() | ja nu skiter iaf jag i det där så länge sylvia är glad så | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-26 11:51 | |
![]() | jag är iaf snyggare än kristina lugn snyggare och snabbare | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-26 11:53 | |
![]() | Snyggare än Kristina Lugn - jotack. Jag är forumglad, Ryssbrud, oroa dig inte. | |
fjortisnet - Ej medlem längre | 2008-10-26 11:53 | |
![]() | ja tror hon e lugnare iaf | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-26 13:45 | |
![]() | Kli i ögonen, jag håller nog på att bli förkyld. Usch. Och vädret är det tråkigaste sen Dackefejden. | |