Spelrum
Giraffen | 31 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 4 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 14 |
Inloggade | 49 |
Mobilspel
Pågående | 19 879 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
kaparen - Ej medlem längre | 2009-01-01 15:13 | |
![]() | vem kan bli lessen här i denna tråd... ? =)) | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-01-01 15:16 | |
![]() | Jag är jätteglad för vet ni att just nu sitter det fem stiliga domherrar i trädet utanför mitt köksfönster :-D Sånt blir jag glad av. | |
kaparen - Ej medlem längre | 2009-01-01 15:17 | |
![]() | Rob, Rem, Zmiley, Mrperfect och jag ? | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-01-01 15:19 | |
![]() | Haha kapis..så klart att det är så ;)) | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-01-01 15:23 | |
![]() | Hej hopp - 10 minus och blåst. Tinar upp med soppa och en djup text: Ibland när krampen släpper och man vågar andas ut. Och bilderna försvinner av en pina utan slut. Efter femton år i fängelse för nå't man aldrig gjort får man kika en sekund genom nyckelhålet till himmelrikets port. Det är då man vill få gömma sej och gråta som ett barn, när man jämför hur det är med hur det hade kunnat va' När man är med dom man älskar och dom som älskar en. Och det inte är för tidligt och det inte är för sent. Nej, just när snäckan öppnar sej, för att andas en minut och ingenting av allt man minns är vackrare än nu. Det är då man vill få gömma sej... Ja, ensamheten trycker, som ett par skor som är för små. För varje steg man tvingas ta, blir det svårare att gå. Men då, när slöjan lyfter sej och murarna bryts ner, och inte ens horisonterna begränser det man ser. Det är då man vill få gömma sej... | |
kaparen - Ej medlem längre | 2009-01-01 16:25 | |
![]() | Den var fin, mommes! | |
yogimama - Ej medlem längre | 2009-01-01 16:54 | |
![]() | vilken vacker text mommes,, jag har satt barnen på att laga middag här, har just ingen ork till nånting idag.. | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-01-01 17:09 | |
![]() | Jag brukar uppskatta när barnen gör mat :) Vad blir det? Jag minns just nu bäst, när mina kokade ris och färgade det grönt med karamellfärg. Grönsaker och en eldig köttfärsröra blev det till. Kalas! | |
yogimama - Ej medlem längre | 2009-01-01 17:20 | |
![]() | det är 17-åringen och 8-åringen som fixar,, det blir hemlagat potatismos med sojakorv och sallad.. kan man dricka rödvin till det tro? | |
Tess 08 | 2009-01-01 17:25 | |
![]() | Sitter vid mamsens dator nu... Det är fullt med folk i köket, så jag får sitta (nästan) ifred här... Tre barn under 5 år lever rövare... | |
yogimama - Ej medlem längre | 2009-01-01 17:27 | |
![]() | jo du tess, jag saknar inte småbarnsåren,, missförstå mig inte, de var underbara, men så mycket trevligare man kan ha med halvvuxna ungar.. men nu är middagen visst klar,, c u l8er : ) | |
0000000 - Ej medlem längre | 2009-01-01 17:28 | |
![]() | Mommesfrites glömde ange källa: www.youtube.com/watc...ua mdYQ8Guw | |
Tess 08 | 2009-01-01 17:30 | |
![]() | Det blir extra 'kul' här då barnen är konstant upp i gasen för att vara hos mormor/med varandra kusinernas farmor och farfar har kommit och de har ätit godis.... Det brukar vara relativt lugnt hos oss (när inte kusinerna är här) och jag känner att jag inte är samma 'bäbismamma' som jag var tidigare... Vill inte ha fler bäbisar och blir inte ens sugen av kompisars minisar... SKÖNT!!! | |
Maja G | 2009-01-01 17:36 | |
![]() | Gokväll... Idag har jag varit ute på prommis i över 1,5 timme i solsken med kallt som attan! Sedan har jag varit i Huskvarna ( ett ställe Gud glömde:) och fikat hos kronofogdekommisarien ( det är bäst att hålla sig väl med honom ser ni:) Och nu är jag mätt efter lite hämtmat.. Och vad har ni gjort då? | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-01-01 17:50 | |
![]() | Hej på er....jag öppnar väl min skumpa då eftersom jag inte gjorde det igår ;) | |
yogimama - Ej medlem längre | 2009-01-01 17:51 | |
![]() | hallå gräddis! tja vad har jag gjort idag? så lite som möjligt, kan man svara så : ) men jag tog faktiskt en timslång promenad i kylan, men sen var jag tvungen att värma mig med ett varmt skumbad och ett glas rött.. | |
Maja G | 2009-01-01 17:57 | |
![]() | Nu är det slut med både skumpa o vin..Ett nytt år och ett nytt löfte!! Jag ska bli (nästan) nykterist, tror jag..Iaf ett tag framåt ... | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-01-01 17:58 | |
![]() | Nu är eldoktore försvint nu kommer agent oooooo;)) | |
yogimama - Ej medlem längre | 2009-01-01 18:00 | |
![]() | nä, nollan är också borta.. | |
yogimama - Ej medlem längre | 2009-01-01 18:01 | |
![]() | jag tror att det är någon som har identitetskris såhär på det nya året : ) | |