Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 19 819 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-26 20:08 | |
![]() | Vilken rar gubbe!! | |
L1973 | 2008-10-26 20:13 | |
![]() | ryssbrud: Ja, går inte med det heller! Ska jag ha stövel behöver jag fömodligen specialbeställa för en massa pengar... =/ | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-26 20:33 | |
![]() | ..eller bara klippa litegrann? | |
Beardo - Ej medlem längre | 2008-10-26 20:38 | |
![]() | Belugavis (och Sylvia): Nu är jag fyra timmar för sent ute (jag bor inte på Betapet), men jag känner ändå att jag måste göra ett förtydligande. Nej, jag blev inte kränkt av ordväxlingen med Sylvia. Tror inte ens att hon skrev något jag kunde bli kränkt av. Jag blev inte ens kränkt av nattens något osakliga sportfånediskussionen med Lejon-killen. Det internetforum där man inte får vara beredd på ett och annat oskäligt påhopp tror jag inte är uppfunnet än. Bilden försvann, tog inte bort den. Vet inte varför, men det hade i alla fall inget med den här tråden att göra. | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-26 20:42 | |
![]() | bor inte på betapet? Vi som har influensa och inte kan kosta på oss en "riktigt" liv för tillfället - ska vi få oss en känga nu helt plötsligt? Irriterande! ;) | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-26 20:43 | |
![]() | Gud, alla dessa katt-trådar. Jag har t.o.m börjat posta i dem, helt mot bättre vetande. | |
Beardo - Ej medlem längre | 2008-10-26 20:45 | |
![]() | Förlåt Linn!! Förresten sa jag inte att jag själv har ett liv. Ville bara förklara varför jag kommenterar fyra timmar gamla inlägg (=50 sidor i den här tråden). Så att ingen skulle irritera sig på det. Tänk, hur man än gör... | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-26 20:46 | |
![]() | haha guld jag kom att tänka på följande jag vet inte om ni kommer fatta men jag fick känslan av att om Jag har skapat Livet, om vi förutsätter att livet är lidande (vilket jag tycker och som diskuteras i många skrifter)' så är jag ensam skyldig till fåfängligheten att vilja ha ett liv detta endast för att kunna njuta av mig själv i separerad form (som människa, som ego, genom handlingar) hade jag fortfarande varit ett med gudomligheten, hade jag saknat egot (inte behövt det) alltså är det endast av fåfänga vi föds och det är därför vi är alla "dåliga" sidor också. Jag föddes medvetet av fåfänga av egoism av ytlighet för jag ville uppleva MIG i min storhet det är dömt att misslyckas eftersom alla är likabra och alla är en del av mig hur ska jag komma till frid med dessa tankar? är det nu jag ska dö? eller bli munk? vallfärda? jag måste veta, när tar det stopp? | |
Gariam - Ej medlem längre | 2008-10-26 20:49 | |
![]() | ryssbrud: Jag har precis avslutat min saga om tankevärlden, vill du läsa? :) | |
fjortisnet - Ej medlem längre | 2008-10-26 20:49 | |
![]() | De tar stopp om du blundar me ditt tredje öga,, då skall du få frid. | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-26 20:50 | |
![]() | gariam : o ja hur? pm? | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-26 20:51 | |
![]() | fjortis: ja, men faktum är att jag vill öppna det mer mer mer tills jag medvetet kan gå in i det eviga livet eller det vi kallar döden | |
Gariam - Ej medlem längre | 2008-10-26 20:52 | |
![]() | La upp 2:a och sista (tillsvidare iaf) delen här: www.dagsrit.com/ Om du vill läsa från början får du bläddra tillbaka några dagar eller veckor eller vad det är. | |
fjortisnet - Ej medlem längre | 2008-10-26 20:53 | |
![]() | Ett medvetande e beroende av tid för å kunna tänka. De går inte å va medveten när man lämnar tiden. | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-26 20:53 | |
![]() | jävlar vad fint du målar min vän | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-26 20:54 | |
![]() | fjortis: jo, där har du fel ity tiden är endast illusion medvetandet är upplevaren | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-26 20:54 | |
![]() | fjortis: jo, där har du fel ity tiden är endast illusion medvetandet är upplevaren | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-26 21:00 | |
![]() | Beardo, ja visst är det störande att oavsett hur man anstränger sig så retar man alltid någon? ;) | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-26 21:00 | |
![]() | gariam: vilken skola vill de köpa dina grejer btw? får du erbjudanden? jag är glad att se din kreativitet jag har oxå det där målar o så men tyvärr har jag iaf tidigare varit sån som kastar o kastar allt jag ggör men jag känner igen mig i dig och det är vackert att se :) du är duktig | |
Gariam - Ej medlem längre | 2008-10-26 21:00 | |
![]() | fjortis: medvetande och tankar kanske inte är samma sak. ; ) Tack som fan ryssbrud : ) | |