Spelrum
Giraffen5
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade6
Mobilspel
Pågående20 547

Forumkategorier

Användare Inlägg  
ewaleena - Ej medlem längre2008-05-16 16:16
Antal inlägg: 1977

Hejsan, jag heter Lydia Lindstedt-Johansson och är från Italien. Mitt yrke är springpjke i affären här i byn och på kvällarna gillar jag att virka grytlappar. Min favoritmat är Findus frysta färdigrätter och så har jag ett husdjur, en tam fästing som heter Henn!! =)

Pollynes2008-05-16 17:22
Antal inlägg: 29

Hejsan Här har ni Dagmar Lilja från Frankrike. Oh la la....och snart ska jag inta en stadig måltid av kanelbulle men om man har lite tålamod kan det bli grillat fläskkött och potatis.
Jobbar gör jag som skogshuggare och som kontrast till detta ägnas fritiden åt handarbete och bakning eller krukväxter. Det vill säga när jag inte pysslar om mina tama grodor.

myran_64 - Ej medlem längre2008-05-16 17:36
Antal inlägg: 3157

Hej
jag heter Inga-Lena Johansson och är från Marocko. Min favoritmiddag är stuvade makaroner och köttbullar. Mitt yrke är affärsbiträde med hemtextil som huvudsyssla. På den lilla fritid jag har odlar jag tulpaner eller tränar mina tama löss i hoppning.

loogard2008-05-16 17:38
Antal inlägg: 97

Jag heter Henning Sönner och bor i Vietnam. Jag äter helst en god nudelwok med strimlad biff. Om dagarna jobbar jag som smed och kvällarna spenderar jag med mina westernhästar yeehaa! (ironiskt nog det dummaste kommando jag kan komma på lite dubbelmoral då detta betyder "högervänster"). Övrigt så består husdjursskaran av ett dussin strutsar.

Gariam - Ej medlem längre2008-05-16 17:49
Antal inlägg: 2590

Jag heter Birgit Lindgren och bor i Cambride, England. Jag äter helst makaroner, en spännande och kryddig rätt. Jag jobbar som bilmekaniker och tycker mest om att simma, läsa böcker och rita. Har inga husdjur!

gnill2008-05-16 17:53
Antal inlägg: 1942

Jag heter Ellen Durnik, kommer från Dyrön och äter helst lammfärsbiff med sallad, arbetar som reklamtecknare och gillar att läsa. Mitt husdjur är en liten gläfsig hund.v

Ballerina2008-05-16 17:59
Antal inlägg: 1726

Användare Inlägg
salix 2008-05-09 21:13
Ny identitetslek!
Hade mycket kul åt den förra med farfars yrke och grannens namn mm. Här är en ny:
Namn= mormors eller morfars förnamn samt din chefs efternamn (eller fd chef om du inte har nån nu!)
Hemland = där du senast var på semester
Äter helst = det du åt ikväll
Yrke = din pappas första jobb (sommarjobb räknas)
Hobby = din mammas hobby/intresse
Husdjur

Märta Norberg kommer ifrån Slovakien, äter helst spaghetti och sojafärs. Arbetar som historielärare och tar gärna långa promenader och leker med min råtta :P

mamman_2008-05-16 18:05
Antal inlägg: 1097

Svea Bäck heter jag. Bor i Bulgarien. tycker mycket om pytt-i-panna med ägg. Arbetar som spring-"pojk". På fritiden håller jag på med keramik. Bor ihop med min lilla älskling, fågenspindeln Berta.

LadyZara2008-05-16 18:19
Antal inlägg: 1057

Jag heter Margareta Runfors.
Jag bor i metropolen Hanaskog, där jag jobbar som hotelreceptionist. Jag äter helst plockmat och ägnar min fritid åt stavgång samt trädgårdsarbete. Som husdjur håller jag en stor hungrig vithaj i en pool precis innanför dörren, det är så roligt när inbrottstjuvar och dörrförsäljare överraskas...

Tettis2008-05-16 19:19
Antal inlägg: 173

Ny identitetslek!
Hade mycket kul åt den förra med farfars yrke och grannens namn mm. Här är en ny:
Namn= mormors eller morfars förnamn samt din chefs efternamn (eller fd chef om du inte har nån nu!)
Hemland = där du senast var på semester
Äter helst = det du åt ikväll
Yrke = din pappas första jobb (sommarjobb räknas)
Hobby = din mammas hobby/intresse
Husdjur = ett djur du avskyr

Själv är jag:
Hejsan. Jag heter Anna Hedin och bor i Skövde. Godaste maten jag vet är Tacos, och jag jobbar som springschas. Min största hobby är golf, och huset är fullt av exotiska ormar...

mjf2008-05-16 19:36
Antal inlägg: 1094

Hej!
Jag heter Elsa Thornquist och bor på Kolmården. Min favoritmat är tacos/wraps. Jag arbetar som hästskötare och på fritiden samlar jag frimärken. I mitt hus bor även mina giftormar.

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?