Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 11 |
Mobilspel
| Pågående | 19 977 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| vindsus86 | 2008-05-10 19:40 | |
![]() | (okej, jag var osäker på vad de hette. jag har inte läst sådant på svenska, jag har bara haft grammatik på engelska och det var flera år sedan. :) ) | |
| Playground | 2008-05-10 19:42 | |
![]() | Solen_lyser, ditt inlägg är ju under all kritik. Solen verkar ha gått i moln uppe i din hjärna. Banaliserar en händelse som påverkat många människor. Fy fan. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-10 19:42 | |
![]() | Har fullt av empatiska känslosprön i kroppen så det så. | |
| vindsus86 | 2008-05-10 19:44 | |
![]() | klart man berörs mer om någon försvarslös råkar ut för något som det här. jag tycker det är hemskt när barn blir misshandlade/mördare och även utvecklingsstörda, handikappade, djur... gamla människor. men jag vill inte se deras begravning för det... sedan är det väl snäppet "värre" om någon blir mördad än om den dör av narkotika eller så eftersom det inte är självförvållat. om någon sitter och knarkar är den förmodligen medveten om riskerna.. om en unge cyklar hem från en lekdag med några kompisar så är det inte direkt dennes fel om den blir kidnappad och mördad. då berör det mer. för det känns så fel, typ. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-05-10 19:45 | |
![]() | Jag kan bara säga så här, att rörde någon mina tre söner då kan jag inte längre stå för mina handlingar......och jag förstår Engla´s föräldrar till fullo, men det jag reagerar mot är pressen!! | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2 3