Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 56 |
Mobilspel
| Pågående | 20 031 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| sarasunny | 2008-05-13 08:42 | |
![]() | min kompis vill hämnas på en tjej och bjöd hem henne på middag. Lasange gjort på kattmat, själv sa hon att hon ätit så mycket på jobbet. Riktigt vidrigt tycker jag, men tjejen hade tyckt det var ok, sa hon i allfalll men hon visste ju inte vad den hemliga ingridiensen var. usch!! | |
| vulcan | 2008-05-13 09:49 | |
![]() | forumadmin: tagit bort några inlägg som gick över osmaklighetsgränsen. Det finns en sån även i en sån här tråd. | |
| PTcruiser | 2008-05-13 10:10 | |
![]() | Jag & en kompis skulle hämnas på hennes ex, vi band fast bilen i garageporten, så när han skulle köra till jobbet kl 5 på morgonen så fick han med halva garaget oxå.Han hade en stor dodge & körde omkring i, men inte trodde vi halva garaget skulle följa med. På sin höjd garageporten.Såg ut som någon släppt en bomb i garaget. Kul var det iallafall. | |
| Huzan | 2008-05-13 10:13 | |
![]() | en kompis till mej hade en kille som vi ett tag senare fick reda på va ett riktigt svin. han hade glömt ett par fillingar hos henne så vi smetade in dom me oboy, så att det såg ut som världens bromsspår. dagen efter i skolan så gick ja fram till honom när han satt å käkade me sina kompisar, höll upp dom så man såg det äckliga å sa att han hade glömt dom inatt.. han blev så sur så han skvallrade för rektorn som jag senare fick prata me.. men det var det värt! | |
| Fantasi_regn - Ej medlem längre | 2008-05-13 11:15 | |
![]() | Lite aluminiumfolie under skinkan på mackan är också kul.... | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2008-05-13 13:23 | |
![]() | För att inte tala om gladpack på toaringen!! Speciellt hos killar som nattkissar stående!! = Trött, kollar inte så noga =D | |
| Minta | 2008-05-13 13:35 | |
![]() | Jag slog två flugor i en smäll. I 12-årsåldern hade två möss fångats i en musfälla på vår altan, en slags bur som inte dödade mössen, de kunde bara inte ta sig ut igen. Jag matade dem med en hel ost för att jag tyckte synd om dem och när de var stinna av mättnad bar jag iväg dem till en dum granne några hus bort och slöppte ut dem på hans altan. EFetråt har jag funderat på om han dödade dem och då var det inte så snällt mot mössen. På ett ställe jag arbetade - hos en juvelerare - hände en sak som kan betecknas som elakt, på gränsen till mobbning. Det var en sirlig, smörig försäljare som återkom då och då, när han vände ryggen till målade gudsmederna svettremmen på hans hatt med röd färg. På väg ut lyfte han på hatten för damerna som skrek av förfäran då hans panna var alldeles "blodig". | |
| veggie_d | 2008-05-13 23:04 | |
![]() | En öppnad burk hundmat placerad ovanpå kylskåpet (långt bak där det är varmt och gott och den inte syns), eller några räkor inpillade i gardinstången. Efter en vecka är det bara att ringa anticimex och be dem ta hand om råttkolonin som måste ha självdött någonstans i lägenheten. | |
| mrperfect | 2008-09-24 18:33 | |
![]() | Jag bär med mig alldeles för mycket respekt för att någon skulle våga göra något som behöver hämnd. | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-09-24 18:36 | |
![]() | Oj, vilka galningar ni är! :o | |
| MajorWoody | 2008-09-24 18:41 | |
![]() | hörde av en kompis om en snubbe som hade gått till sängs med en dam i thailand, när han vaknade (i hennes lägenhet) va hon borta, och alla hans saker, inklusive kläder. Som hämd gick han och latrinerade i hennes ugn och satte den på max, tog sedan sängkläder runt sig och tog en taxi till hotellet | |
| jeppie | 2008-09-24 18:58 | |
![]() | skriva "WASH ME" på en smutsig bilruta | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-09-24 19:29 | |
![]() | intvålad toalettsits och sockerbitar under toaringen funkar också. | |
| Mimikryp | 2008-09-24 22:48 | |
![]() | vita; Intvålad toasits leder väl till avåkning antar jag, men sockerbitar under toaringen? Vad ska det vara bra för? | |
| TopBanana | 2008-09-27 12:23 | |
![]() | Jag har en kompis som på solsemester blev arg på sin man och målade hans tånaglar röda när han låg och sov. Inga strumpor hade han med sig :) | |
| Smussel | 2008-09-27 12:39 | |
![]() | Öppna motorhuven på den du vill hämnas på, underifrån funkar, ta bort startkablarna och lägg in en lapp i huven. När offret inte få bilen att starta, öppnar han huven och läser lappen..."PANG DU ÄR DÖD". | |
| Smussel | 2008-09-27 12:39 | |
![]() | Adressändra offret adress till någon annan stad. | |
| Smussel | 2008-09-27 12:40 | |
![]() | Beställ gratisprodukter i mass. Eller 50 pizzor - "vi har en jättefest, men glömt käket" | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-09-27 13:50 | |
![]() | sockerbitar under toaringer smäller rätt bra när man sätter sig:) | |
| goete | 2008-09-27 14:15 | |
![]() | ja vet av en som pissa i friskluftintaget till kupén på en killes bil.. luktade inte mumma direkt! | |