Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 718 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Päronmüsli | 2009-08-21 23:30 | |
![]() | behöver också hjälp med detta, äter godis, dricker läsk och allt, men inget händer.. finns det nåt speciellt man kan äta eller så? :o | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-08-21 23:32 | |
![]() | träna,ät mycket proteiner,se till att få i dej mer energi(kolhydrater) än va du gör av med/förbränner | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-08-21 23:33 | |
![]() | träna styrka alltså,så du lägger på dig muskler | |
| Päronmüsli | 2009-08-21 23:35 | |
![]() | trashone: det där var det taskigaste på länge.. förutom när jag blev kallad anorexiabarn alltså. "Så sympatin från mig går inte till er pinnar." jag.. blir. ARTHHGGGGH!!! :''o fatta hur mycket man vill gå upp i vikt, och så går det inte! *flås* DU..! din lilla jä.. *skärper sig* men jag äter som en griis :'( jag vågar inte ens ha kortärmade tröjor eller linnen för att jag har världens kotigaste axlar.. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-08-21 23:36 | |
![]() | och är på regelbundna tider,frukosten är de viktigaste målet ät gärna havregrynsgröt till frukost å en banan,då får du i dej mycket energi ät minst tre rejäla mål om dagen | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-08-21 23:37 | |
![]() | päron:vet va du pratar om,men de finns dom som är rätt uppe i de blå.........såna där uttalanden som trash anv sej av, visar på det | |
| Päronmüsli | 2009-08-21 23:40 | |
![]() | tack myspruppen :') <3 har frossat asmycket ikväll: nesquik med mjölk och chokladsås :D kanske låter äckligt men det var gott :o och sen så drack jag saft, åt godis, åt köttbullar och nu sitter äter jag fil :p hmm.. nåt annat jag kan äta.. är inte ens mätt ju :D synd att vi inte har glass hemma.. hmm.. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-08-21 23:42 | |
![]() | men de är inte sånt du ska äta,de där är snabbt socker de mår inte ens vi bra av,vi som vill upp i vikt=/ | |
| Päronmüsli | 2009-08-21 23:42 | |
![]() | m-men.. jag vill :'( hur ska jag annars göra då? | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-08-21 23:48 | |
![]() | ist för att äta dej mätt på godis osv,så måste du se till att först äta dej mätt på riktigt mat tex fullkornspasta,kyckling,t onfisk,fisk,potatis frukost är det bra med gröt,musli | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-08-21 23:50 | |
![]() | klart du kan äta godis med,men bara du inte äter dej mätt på sånt, å för mycket socker mår som sagt ingen bra av... | |
| Päronmüsli | 2009-08-21 23:50 | |
![]() | okej.. vi har risgrynsgröt hemma? ska jag äta det? :) | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-08-21 23:51 | |
![]() | Vi har en uppskattad skagenröra på jobbet som säkert funkar om man vill lägga på sig ett par extra kilo. Annars så är jag fena på att göra majonäs och kan säkert guida till ett lyckat resultat om nu någon vill göra en egen majo och därigenom stå lite stadigare på jorden. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-08-21 23:51 | |
![]() | bra fetter finns i omega tre tabletter å avocado tex | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-08-21 23:52 | |
![]() | päron;ja all gröt är nyttig gröt så det är bara att sätta i gång å äta=) men mest energi tro jag finns i havregrynsgröten | |
| Päronmüsli | 2009-08-21 23:52 | |
![]() | okej :D nu ska jag satsa STENHÅRT på detta :'D *lycklig* | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-08-21 23:53 | |
![]() | ris:bara de är nyttigt fett å inget som täpper igen så vi får en hjärtinfarkt=P | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-08-21 23:56 | |
![]() | päron:ja kör hårt!de gäller att ha tålamod och karaktär!de gö ringet om man misslyckas ngn gång,,de gör alla,,,men de gäller att göra det till en livsstil å inte sluta träna oxå om du kan!det är kul å jätte bra för kroppen,å du kommer garanterat gå upp i vikt!muskler väger mer än fett ät fett,helt nyttigt!fettet behöver vi som ett reservlager i kroppen som tex vid förkylning,å även som ett energilager,har vi inget fett på kroppen tar det direkt på våra muskler å musklerna börjar förtvina innom 72 timmar däremot ska man ha koll på sockerintaget,vi får i oss alldeles för mycket av det | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-08-21 23:56 | |
![]() | Den där skagenröran täpper nog till så att det räcker, men det är i alla fall räkor i den och där borde det väl finnas omega-3 i? Men majo kan man göra på rapsolja och lite olivolja :) | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-08-21 23:57 | |
![]() | vadåd helt nyttigt?skriver heeelt,haha | |