Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 20 547 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-15 19:55 | |
![]() | Underbar film då den kom. Trots han äckloDiCaprio. | |
| Susssen | 2008-05-15 20:05 | |
![]() | nej... gråta kanske är och att ta i. Men nästan iaf ;) | |
| klimaxx | 2008-05-15 22:59 | |
![]() | Tycker det finaste med filmen är Jack Dawsons gentlemanship.... Finns det nån filmkaraktär som är en större gentleman än han? | |
| sakoline | 2008-05-16 00:21 | |
![]() | www.youtube.com/watc...iO uYkbrx4w Ni titanicälskare ser väl fram emot tvåan? | |
| Ond jaevel - Ej medlem längre | 2008-05-16 00:26 | |
![]() | Jag åkte båt och träffade en jättesnygg kille som var mycket snällare än min elaka pojkvän. Vi hade jättemysigt och stod o larva oss i fören.Det var underbart!! Och ja just det, båten sjönk visst.... | |
| le-lou | 2008-05-16 00:39 | |
![]() | titanicfilmen är en riktigt bra film, det tror jag alla innerst inne måste hålla med om.... trots att den är en fet succe och många filmkännare....eh..ofta känner behov av att dissa den för att den just är en hollywoodproduktion :) ( o endast därför) | |
| Nemi | 2008-05-16 01:02 | |
![]() | Jag tyckte den var helt ok, framförallt snygg. Den var inte "för mycket" på något sätt som "kärleksfilmer" lätt kan bli utan rätt lagom. Jag grät inte när jag såg den men fick skratta några gånger :) Måste tipsa om några roliga kort-varianter av Titanic, t ex denna www.youtube.com/watc...Lt Yk7wsFnk eller denna www.albinoblacksheep...sh /titanic | |
| Itzahk | 2008-05-16 01:38 | |
![]() | jag gillar die hard :P | |
| MimmL - Ej medlem längre | 2008-05-16 15:23 | |
![]() | Å vad jag gillar dennna film! =D | |
| Dyslekso | 2008-05-16 15:35 | |
![]() | Lite orättvist i slutet att tanten tänker på (träffar?) Dawson när hon dör, istället för snubben hon träffade i USA och var gift med resten av livet. Iofs inte en film som hamnar på min topp 10-lista, fast jag har inte hört speciellt mycket välartikulerad kritik gällande varför den skulle vara så fruktansvärt dålig. Se P.S. I love you istället, där kan vi snacka dålig film. | |
| MissT | 2008-05-16 21:43 | |
![]() | Jag älskar Titanic! Min kille har också vägrat se den, av principskäl men för nåt år sen övertygade jag honom äntligen oc han gillade den också. Sen fick jag honom att se Dagboken, den gillade han ännu mer, nu är det en av våra gemensama favoriter. Rekommenderar den till alla som gilla romantiska draman. | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-05-16 21:45 | |
![]() | I love dagboken!! Suverän film! | |
| dinodog | 2008-05-16 22:07 | |
![]() | Kan inte se på den får en djup ångest när jag vet att skepet ska sjunka. Såg den förrra filmen som kom för måååååååånga år sedan mådde inget vidare då. | |
| le-lou | 2008-05-16 22:09 | |
![]() | Dagboken, nu har jag läst tillräckligt gott om den från folk för att ta och se den :) | |