Spelrum
Giraffen | 13 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 6 |
Inloggade | 19 |
Mobilspel
Pågående | 19 163 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Jollz | 2008-05-19 00:17 | |
![]() | Mange Schmidt(stavning?) ft. Perelli www.youtube.com/watc...34 EW-tQ-ps Gillar hur de perfekt matchat "Den är giftig och den smittar ner dig, du har hört den förut så den visslar med" efter första raden i refrängen. | |
sejmårr | 2008-05-19 00:17 | |
![]() | Charlottes mamma säljer glass i en kiosk vid Strömbergshyttan (mellan Lessebo o Hovmantorp) på somrarna. Det är en verkligt vacker kvinna och man ser hur Charlotte kommer att se ut om 20 år om hon låter bli sminket. | |
Gariam - Ej medlem längre | 2008-05-19 00:31 | |
![]() | Ja okej då, jag håller med om att hon ser väldigt stel ut i videon. Jag gillar bara inte när snack går över i onödigt skitsnack, och min kommentar "Den som sa det han var det" var naturligtvis i samma fack som "pilutta dig", "spegel, miljarders stjärnstopp" och dyl, men det kanske inte var uppenbart. Rätt käft? Jadu Linda88, charmkurs kanske? Ingen som vill spinna vidare på min kabbalateori? | |
upa - Ej medlem längre | 2008-05-19 00:34 | |
![]() | Charlotte är väl jättekurvig? Tror hennes midjemått skiljer sig rejält från byst och stussmåttet. | |
Nattravn - Ej medlem längre | 2008-05-19 00:39 | |
![]() | Sklått Prrrrelli | |
Candee | 2008-05-19 00:41 | |
![]() | Ne..upa..inte kurvig på det sättet..barbiekurvig kanske...hehe. För mig betyder kurvig något helt annat. Någon sa att hon var jordnära..förklara lite ytterligare. Jag tycker nog att hela hon ser ut som en fejk och med tanke på vad hon sätter i pengaväg på shopping så är hon inte så jordnära heller. Men kanske har vi olika uppfattningar om vad jordnära är.. | |
le-lou | 2008-05-19 00:44 | |
![]() | Min kompis kille har jobbat en del med henne. duktigt divig och inte sådär övertrevlig är väl hans uttlåtande om henne. Tvärtom vad jag trodde iaf, jag har tyckt innan ändå som tufflan skriver här uppe. Men men. who cares egentligen... vi känner inte henne och bör se henne som en artist, alltså : Hon en superproffsig artist och har en bra pipa och jag hoppas det går bra för henne i tävlingen! | |
Candee | 2008-05-19 00:51 | |
![]() | Jag tycker om hennes röst..men låten hon sjunker ..urk! Jag har alltid tyckt att hon har en jäkligt bra röst men hon sjunger fel låtar..tänk att få höra den pipan till en lite rockigare låt..mmm...nice! Men samtidigt så tycker jag att hon var mer naturlig och sötare förr.. ..det backar jag inte ett dugg på. Lite kurvigare dessutom. Men söt e hon ju..fast jag tycker nog ändå att hon ser onaturlig ut med allt smink iaf när hon uppträdde i svenska uttagningen. Duktig är hon absolut..annars skulle hon inte vara där hon är idag.. ..jordnära..nope, inte speciellt. | |
Johanna73 - Ej medlem längre | 2008-05-19 08:49 | |
![]() | Kan inte vara lätt att vara en offentlig person, tror säkert hon kan vara jordnära, säkerligen är hon sötare utan allt smink som nån skrivit, men det är väl hennes "grej" , massa smink och stort hår typ... Som Dolly P, hon är säkert sötare utan allt smink, eller så skulle man inte ens känna igen henne :) | |
Mercedes | 2008-05-19 10:00 | |
![]() | Hon kanske vill dölja sin skönhet med allt sminket! :) | |
Zickzacker | 2008-05-19 12:12 | |
![]() | Viktigt det där med sminket, spelar säkert stor roll... | |
Angeloflove | 2008-05-19 13:14 | |
![]() | sminket är säkert för att ingen ska känna igen henne när hon går ut utan det... jag tror inte charlotte kommer gå särskilt långt. låten är rätt platt och anonym tycker jag. kommer glömmas bort bland alla andra. kan jämföras lite med afrodite som alla trodde på för några år sen. | |
Linda88 - Ej medlem längre | 2008-05-19 14:03 | |
![]() | spanien vinner ju lätt, en löjlig låt i en löjlig tävling | |
Erik_89 | 2008-05-19 14:29 | |
![]() | Bara hon tar sig till final är jag nöjd. Jag tror inte hon gör det, Vi har nämligen Island före oss och det är inte bra. Låtarna kommer ta ut varandra | |
1stclassriot | 2008-05-19 14:31 | |
![]() | BWO har lite mer öststatsmusik plus att de är väl rätt kända där borta? skulle nog gått bättre. irlands låt är ett jävla skämt. | |
dVb - Ej medlem längre | 2008-05-19 18:04 | |
![]() | hon ser ut som en transa.. men hon är proffsig på scenen | |
xoxoxo - Ej medlem längre | 2008-05-19 18:06 | |
![]() | ja men ett monster med smink och ja allt det där ja | |
Candee | 2008-05-19 18:49 | |
![]() | Hellre perelli än BWO..!! | |
xoxoxo - Ej medlem längre | 2008-05-19 18:59 | |
![]() | JaTack!!!! :) (hatar BWO) | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-05-19 19:02 | |
![]() | Och jag säger Rongedals....tycker dom är bättre än Perellis låt faktiskt....sen får väl Charlotte vara som hon vill för mig...:D | |