Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 66 |
Mobilspel
| Pågående | 19 535 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-05-19 14:51 | |
![]() | "inge fel", nej det sade jag aldrig. Undrar bara varför man ska ha en tråd om ett visst kön, varför inte beblanda än att peka ut tanter som grinigast och förjävligast. | |
| Johanna73 - Ej medlem längre | 2008-05-19 14:52 | |
![]() | wow vilket vokabulär Linda88, din mamma måste vara stolt. För övrigt kan jag störa mig på skräniga "snorungar" som kommer i klunga, lika väl som tanter/gubbar som liksom kör rakt på en med sin rullator t ex :-) Men över lag tycker jag äldre är trevliga, jag bjuder självklart min plats till äldre, tycker däremot unga där borde vissa mer hyfs och ställa sig upp, UTAN gnäll! Jag var höggravid och erbjöd min plats till en äldre INGEN annan i den bussen gjorde det, det är pinsamt att folk över lag är så ego.... Folk i alla åldrar borde vissa mer hänsyn, var lite glad och bjud på dig själv lite så kanske nån rentav är trevlig tillbaka :-) | |
| maliinh_ - Ej medlem längre | 2008-05-19 14:53 | |
![]() | alvaspappa det var ingen nyhet alla kilalr pojkar gubbar, är precis likadana klagar på oss för vi gnäller. x). | |
| Alvas pappa | 2008-05-19 14:53 | |
![]() | En del mår bra av att gnälla av sig lite,så länge det inte är riktat mot dig som person så lägg dövörat till bara, Gnäll föder gnäll. | |
| rispåse | 2008-05-19 14:55 | |
![]() | Visst är det så! Glöm nu inte heller(hur tjatigt det än låter...)att utan dessa fossiler som en del tycker att de är skulle vi inte vara där vi faktiskt är i dag! De har byggt vårt land!!!! | |
| Alvas pappa | 2008-05-19 14:57 | |
![]() | Bra där Johanna 73, Håller med ! | |
| maliinh_ - Ej medlem längre | 2008-05-19 14:57 | |
![]() | Att man inte tänkte på det, att gnäll föder gnäll helt sant, :) alla är vi gnällfittor som gnäller på varann ibland men jag kan då endå säga att killar,gubbar,kilalr gnäller på kvinnor tjejer barn mer än vad vi gör på er! | |
| rispåse | 2008-05-19 14:57 | |
![]() | Opps! Jag tror Linda har dåliga erfarenheter av tant, kärring eller mamma. Du kommer säkert att tänka annorlunda senare, men nu,sök hjälp!! | |
| Alvas pappa | 2008-05-19 14:58 | |
![]() | Trodde aldrig jag skulle försvara ålderdomen hahaha | |
| maliinh_ - Ej medlem längre | 2008-05-19 14:58 | |
![]() | haha erispåse hon kanske egentligen tycker om sina mamma innterst inne fastän att hon är död men endå pratar lite hej sådär pirat om sin morsa, hon kanske har haft det jobbigt med sin mamma i tidigare relation när hon levde, vet inte om jag sa elelr förkalra så bra men, :p | |
| rispåse | 2008-05-19 14:59 | |
![]() | Nääää, inte jag heller! Men det är märkligt vad gränserna flyttas fram år från år.. | |
| Linda88 - Ej medlem längre | 2008-05-19 14:59 | |
![]() | me rispåse nu har ja sakt detta i massa trådar jag har varit hos 3 psykologer o de har totalt brytit ihop för de fattar inte,jag är inte sjuk jag mår inte illa jag har koll på mian handlingar, tankar och känslor. Jag älskar min komps morsa o han är tant | |
| maliinh_ - Ej medlem längre | 2008-05-19 14:59 | |
![]() | alvaspappa du gjorde väll det när du endå minst ana det? Hahaha :D | |
| Alvas pappa | 2008-05-19 14:59 | |
![]() | Vet inte om det är så malin. Att mannen gnäller mer..... | |
| Johanna73 - Ej medlem längre | 2008-05-19 15:00 | |
![]() | kompis morsa, HAN är tant?? | |
| Alvas pappa | 2008-05-19 15:00 | |
![]() | haha så är det nog haha | |
| maliinh_ - Ej medlem längre | 2008-05-19 15:00 | |
![]() | Alvas pappa .. haha 50% varsitt håll då? :) | |
| rispåse | 2008-05-19 15:00 | |
![]() | Jo, så är det kanske.. Jag kan inte skryta med att jag tokgillat min heller, men nånstans är det ändå mamma. Jag är ändå gruvligt rädd för att bli likadan, men vem är inte det?? Vill man va lik sin mamma?? | |
| maliinh_ - Ej medlem längre | 2008-05-19 15:02 | |
![]() | rispåse, nejsåklart man inte vill va lik sin mamma eller hamna isamma fotspår se bara till att göra och tänka själv vad du vill om din framtid bra kul jobb, så ska du se att allt går bra! :) | |
| rispåse | 2008-05-19 15:02 | |
![]() | Ja men Linda.. Tyvärr så väljer man inte sina föräldrar, man bara får dom lixom... Och man behöver heler inte älska dom, men jag tror ändå att i grunden även om man får skotta långt ner så är det föräldrar med allt vad det betyder. Nånstans kanske? | |