Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 574 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Dr Ultrabra - Ej medlem längre | 2008-05-21 20:26 | |
![]() | + ändra kosthållning. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-05-21 21:06 | |
![]() | Kör "plankan"!!! En core-övning som stärker "gördeln" runt midjan. Ställ dig på knä (kan börja så eller så startar du på tårna) och luta överkroppen på armbågarna. Sen ska du ha kroppen som en planka, alltså helt rak, från knän/tår till axlar. Sug in magen för lite mer effekt. Sen kan du lyfta på benen växelvist, även armarna. Första gången jag testade klarade jag inte många sekunder (kändes som en timma, var nog inte det ;-)) | |
| Forticert | 2008-05-21 21:18 | |
![]() | Om du tycker det är kul att simma ska du naturligtvis simma. Kontakta en simklubb i närheten och bli medlem där så har de säker någon träningsgrupp som passar dig. Jag gissar att du inte behöver betala inträde till de träningspassen. En annan bonus med det är att du får sällskap på passen och att ni kommer sporra varandra. Om du jobbar kan du fråga din arbetsgivare om inte de kan betala ett årskort på badet som friskvårdsbidrag. Den enda träning du kommer att genomföra är den du tycker är kul, och det verkar bara vara simning, så då ska du syssla med simning. | |
| Malinkan | 2008-05-21 21:19 | |
![]() | En sak jag tycker verkar rolig för att stärka bålen och bättra på balansen är en sån där yogaboll. Den kan man sitta på när man kollar på tv, spelar betapet eller bara ligga på mage på och ha roligt. Tror faktiskt jag ska ta och köpa en till mig själv!!! Går säkert att kombinera med sex om man vill det :) | |
| Intet | 2008-05-21 21:38 | |
![]() | Vart bor du om du säger att svimma är svindyrt? Det är ju hur billigt som helst! | |