Spelrum
Giraffen44
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
2
Grisen
Böjningslistan
21
Inloggade67
Mobilspel
Pågående19 535

Forumkategorier

Användare Inlägg  
_Candid - Ej medlem längre2008-05-22 14:41
Antal inlägg: 2602

Jag vill gärna skylla min tankspriddhet på att hjärnan är helt upptagen med någon viktig tankeprocess och jag har lättast att koncentrera mig på en sak i taget :) Går man i djupa tankar och grubblar är det lätt hänt att man glömmer av andra viktiga saker.
Kan ju bero på stress också.
För jag hoppas att det inte är tecken på alzheimers och att den börjar visa sig redan när man är 26, vigdirs svar var ju lite betryggande :)

E Solu - Ej medlem längre2008-05-22 14:43
Antal inlägg: 4715

Jag tycker också att det är betryggande att veta att det finns människor som filosoferar över vad de EGENTLIGEN heter och liknande. Det är ju lätt att tro att man heter det man heter, bara för att man alltid kallas det. Men heter man det på riktigt? Och vad innebär det att HETA något?

upa - Ej medlem längre2008-05-22 14:53
Antal inlägg: 2565

Ja, säger man sitt eget namn tillräckligt många gånger så inser man hur sjukt det låter.
Namn är ju bara en bekvämlighet.

_Candid - Ej medlem längre2008-05-22 14:57
Antal inlägg: 2602

:D hahaha, jag missade i min tankspriddhet just den delen av inlägget, var så selektiv att jag bara tog till mig det om att vi på ålderns höst inte redan har förbrukat vår minneskapacitet. Tur att jag har hittat rätt tråd att vittna om min tankspriddhet i iaf :)

bove2008-05-22 20:08
Antal inlägg: 1333

Att vara tankspridd är ett gott tecken, då vet man i alla fall attt man har tankar att sprida.

Själv lyckades jag aldrig riktigt lära mig vilket datum min före detta flickvän fyllde år (ganska otaktiskt, men det var inte därför det tog slut(-:)) och det var absolut inte av ointresse, det fannns inget jag ansträngde mig så mycket för att få in i huvet men det kunde bara inte fastna. Det var inte särskilt populärt.

sjutusan2008-05-22 20:11
Antal inlägg: 824

sittegetnamnsittegetnamns ittegetnamnsitteget...jaa upa det låter verkligen helsjukt!

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?