Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 56 |
Mobilspel
| Pågående | 19 592 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Silverin - Ej medlem längre | 2008-05-22 21:24 | |
![]() | Kopierar Trådskaparens lista helt o fullt. | |
| Dyslekso | 2008-05-22 23:38 | |
![]() | Håller med Svårmodig. Men Henn, det känns som om du utelämnar något i din lista. Kan inte sätta fingret på vad det är men det är något med sommarmånaderna...;) Äh, du fattar, jag skojar bara.:) Dyslekso | |
| sakoline | 2008-05-23 01:05 | |
![]() | 1. Maj - det börjar bli varmare, man ser fram emot sommaren 2. augusti - sensommar, njutning, kräftor :) 3. juli - sommar & man får bada och gona sig i solen 4. april - påsken, värmen, glädjen, töar 5. juni - försmak av sommaren :) 6. mars - det porlar vilket är positivt, men sen kommer det snö och man blir ledsen 7. december - mörkt, ingen snö (när kom det snö senast på julafton?) ångest över jul, men lite mysigt med jul är det ändå - men det kan bli kul med nyår & jul! 8. Januari - nytt år, nytt hopp, men likförbannat ska man jobba på som vanligt och vardagen påminner efter jul & nyår 9. september - skolan börjar, det börjar bli höst 10 oktober - jobbar på, kallt 11. november. jag fyller år (trist bli gammal/jobbigt fira) på, det är kallare, och ja.. ni vet 12. februari - trist månad då inget händer, man jobbar som vanligt | |
| Henn Glysén - Ej medlem längre | 2008-05-23 14:18 | |
![]() | Dyslekso: Huh? Menar du att det borde finnas flera sommarmånader? I så fall håller jag med. :-) Sakoline: Tack för listan som du jobbat på så bra med. *Ler* Håller med om att julen framkallar tudelade känslor. Frid och glädje med en lätt bismak av ångest. Fånmåne: Tack för rumphuggen lista. What about the other months? :-) För övrigt blir man ofta blöt om fötterna av marspromenader. :-D Silverin: =Snyggast på Beta. Sorry baby, kunde inte låta bli *garveri garvera* :-)) Gunilla: Thanks for the list. Inte mycket att invända mot där. Skolavslutningar kan verkligen göra en sentimental, det beror kanske på åldern, jag vet inte. :-D | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-05-23 14:32 | |
![]() | Tycker fånmånes lista var bra. Så vi tar den igen... 1. Oktober - En månad för eftertänksamhet, stjärnskådning, promenader, och den fantastiska hösten. 2. September - Sinatra släppte ett album kallat "September of My Years", det säger väl allt? 3. December - Fyller man år i december så gör man, och man har dessutom inte hunnit bli leds på vintern. 4. Augusti - Den enda sommarmånad jag verkligen gillar, lagom temperatur, och lagom mycket sommar och lagom mycket höst. 5. Mars - En rätt så trevlig månad, ofta svalt, med skön luft. Ytterligare en bra månad att promenera i. | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-05-23 14:35 | |
![]() | Har inget emot sommarkvällar de är underbara, det är sommardagarna som är jobbiga. Alla semesterlediga som trängs och ska hinna med så mycket som möjligt och värmen som jag tycker är ooolidlig. | |