Spelrum
| Giraffen | 15 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 16 |
Mobilspel
| Pågående | 19 933 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Suds McDuff | 2008-05-25 01:23 | |
![]() | Jag vill att schalgerfestival ska börja med lite mer merchandise. Och kanske tom en temapark med åkturer. Det är ju redan ett jävla jippo så varför inte dra det hela vägen. Det finns pengar att tjäna. | |
| creamie | 2008-05-25 01:25 | |
![]() | MEN det är inte meningen att det ska vara ett jippo ! | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-05-25 01:34 | |
![]() | Tror tammefasiken att jag får ställa upp själv nästa år..... | |
| creamie | 2008-05-25 01:35 | |
![]() | Jag ska baske mig också göra det så där åtminstone är ETT bra bidrag ^^ | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-05-25 01:42 | |
![]() | "Jag vill att schalgerfestival ska börja med lite mer merchandise. Och kanske tom en temapark med åkturer. Det är ju redan ett jävla jippo så varför inte dra det hela vägen. Det finns pengar att tjäna." Okej. Perelli-dockan tror jag bara kommer sälja till de som har kring 100-lappen i vuxenbudget att spendera i kategorin Övrigt på Tradera. | |
| stabilt | 2008-05-25 01:43 | |
![]() | värdsliga ting vem bryr sig...................int e jag | |
| y not | 2008-05-25 01:43 | |
![]() | har sverige noll, va bra | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-05-25 02:22 | |
![]() | varför blir jag inte förvånad? eller blev ska det väl vara så här dags:) | |
| y not | 2008-05-25 02:24 | |
![]() | borde du blivit förvånad? Hade du förväntat dig det? i så fall är det ju lite förvånande att du inte blev det | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-05-25 02:26 | |
![]() | då säger jag igen....en skitlåt!!!! | |
| Lind4h | 2008-05-25 02:41 | |
![]() | de suger, lägg ner skit pogrammet eller ta in folk som kan sjunga o lägg regel på att man måste sjunga på engelska. o sen vara lite seriös shit vilka töntlåtar o fjantar som sjung som gjorde teater.. o över hälften va jue helt kassa.. serbien eller sverige skulle vunnit. | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2008-05-25 04:26 | |
![]() | Utseendet spelar visst roll vad folk än säger. Hade en ful person, eller nej en ful person hade aldrig fått vara med i melodofestivalen eller blivit känd från första början, men iaf: är det en ful person så blir h*n atomatiskt "mobbad" eller vad man nu ska säga. Tja, ni fattar poängen. Finns ju massa smarta människor här inne. (jag fattar knappt själv vad jag menar nu, det lät bättre i huvudet. får skylla på att jag är hyfsat trött) | |
| stefanf | 2008-05-25 08:36 | |
![]() | hahaha =) Skitbra Hanna, den ska jag sno: "..det lät bättre i huvudet." Så ofta jag kommer att ha nytta av den kommentaren. | |
| stefanf | 2008-05-25 08:44 | |
![]() | Showen.. Jag tror det behöver vara mer sex eller en mer personlig touch i ett bidrag för att det ska gå långt - helst både och. Perelli saknar båda, perfekt framfört men tråkigt. Låten är inte viktigare än att den behöver vara hyfsad men framför allt passa ihop med framträdandet. Självklart spelar utseendet roll, det är ju inget radioprogram. För framtiden var det här bra tycker jag. Kanske kan vi lära oss att vi inte kan vinna en sån här tävling och att det inte spelar någon roll. Nästa år kanske vi kan skicka någon som gör ett lite roligare framträdande eller så.. I efterhand kan jag se att det varit rätt ok med Christer Sjögren.. :) (även om jag hatade numret i svenska uttagningen). Nästa år ska jag rösta på det roligaste numret, det man blir glad av.. Det gjorde jag iofs redan i år då jag röstade på Rongedahl.. | |
| Snoosy | 2008-05-25 08:55 | |
![]() | Frankrikes låt var skön ju, daft punk var ju inblandad ;) kan inte bli bättre. Även om han inte var den bästa på scen. Videon är bättre.. Charlotte Perrelli. Undrar hur hon mår idag egentligen. :/ Finns det någon som inte sagt nått negativt om hennes utseende senaste tiden. (Inkl jag) | |
| Bitte - Administratör | 2008-05-25 09:01 | |
![]() | Vi ska kanske i framtiden skicka den låt som folket vill och inte blanda i någon slags jury, som tydligen INTE har rätt känsla för musiken,, fanns nog många låtar/artister i den svenska tvälingen som gjort dettd bättre än vad hon gjorde,, Bitte | |
| Snoosy | 2008-05-25 09:02 | |
![]() | Portugals låt och Rysslands låt var plagierade. Portugals låt (hur det nu gått till) har tagit jättemycket från en låt som jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på och som Lisa Ekdahl & han från Bo Kaspers orketser sjöng. Rysslands låt har många influenser från den gamla eurotechnolåten från 1997, Princessa - Vivo. Någon som kommer på nån mer låt som var tagen ? :) | |
| beritlind78 | 2008-05-25 09:03 | |
![]() | stefanf: om utseendet spelar någon roll och det är viktigt med showen - hur kunde då serbien vinna förra året? | |
| Miss_jk | 2008-05-25 09:11 | |
![]() | Ja, Schweiz låt lät ju exakt som Amy Diamonds låt "It can only get better". Sedan var det en till. Ska kolla upp vilken... | |
| Miss_jk | 2008-05-25 09:30 | |
![]() | Danmarks låt var det. Aaall niiiight long", just det stycket låter som en väldigt känd låt som jag inte kan namnet på. | |