Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 972 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| zmiley | 2008-05-26 19:49 | |
![]() | Det är tufft att betala skatt. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-05-26 19:49 | |
![]() | Mårten jo det har vi nästan faktiskt. Jag skulle bara se om ni var nakna. Jag menar vakna. | |
| jonaker | 2008-05-26 19:50 | |
![]() | Vi kan starta en tråd om saker som kunde ha varit värre. | |
| Mårten | 2008-05-26 19:50 | |
![]() | Vad kan vara värre? | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-05-26 19:51 | |
![]() | T ex skulle man ju kunna ha Tomas Ledin som statsminister? | |
| jonaker | 2008-05-26 19:51 | |
![]() | Vi kunde haft bensinpris på 50 kr/litern | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-05-26 19:51 | |
![]() | 1. Avträde 2. Utträde De är ord som nästan skulle kunna ha samma betydelse men ändå inte och låter illa när de används. Stryk dem innan jag får för mig att begära avträde ur samhällskroppen. | |
| jonaker | 2008-05-26 19:52 | |
![]() | Och skatt på momsen | |
| ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-05-26 19:52 | |
![]() | E Solu, hellre Tomas Ledin än Tomas Bodström | |
| sigvard1 | 2008-05-26 20:31 | |
![]() | Att folk får vara sjukskrivna efter skönhetsoperationer! De får pengar från försäkringskassan, dvs JAG betalar för att en del tycker att de behöver större tuttar! | |
| ewelinapling | 2008-05-26 20:33 | |
![]() | och att karlarna behöver "längre/grövre" snoppar!! Ska jag betala för DET??? | |
| patboone | 2008-05-26 21:40 | |
![]() | Det var väl ett okristligt gnäll på Tomas Ledin. Han är trots allt inte en pompös, självgod medelmåtta som t.ex. Robert Wells. Dessutom ger han stödkonserter för Tibet medan Bobby Räls och Rapsrock åker till Kina på inbjudan av pekingslaktarnas kulturministerium. | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-05-26 21:43 | |
![]() | Ja, vad har Tomas Ledin gjort som framkallar denna anti-Tomas Ledin? Mer än att ni kanske inte gillar MUSIKEN. | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-05-26 21:43 | |
![]() | Och möjligtvis hur han ser ut. Utseendet brukar ju vara på tapeten ofta här och det avgör ju en hel massa för en del. | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-05-26 21:46 | |
![]() | Jag tycker att det är fel att det finns fel. Dessutom borde inte folk få tycka fel saker. Att orättvisa finns tycker jag är orättvist, det borde alltid vara rättvist, för alla, samtidigt! Det är fel när jag måste erkänna att jag har fel och orättvist när jag måste vara rättvis. Jag vill inte lyssna på Per Gessle, det tycker jag är orättvist. Då skulle det kännas mer rättvist att lyssna på Tomas Ledin, han tror väl mer på rättvisa av dem två? | |
| Teppy | 2008-05-26 21:49 | |
![]() | Kan vi inte bara vara lyckliga och glada över att vi lever och har mat på bordet och tak över huvudet? Finns de som har det värre. | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-05-26 21:51 | |
![]() | Och så kan vi vara tacksamma att vi har medmänniskor på denna jord som bidrar med det ena och det andra i tredje världen, för hemlösa med mera. Oavsett känd eller ej. Och det är bra att "kändisar" drar sitt strå till stacken med tanke på att de tjänar större summor än en fabriksarbetare, och denna "kändis" gör en god gärning än att bara satsa på nya modigheter till hem och liv. | |
| Barr-Anders - Ej medlem längre | 2008-05-26 21:52 | |
![]() | Det är sorgligt att det skräpas ner så mycket i skogen. På min tid hade ungdomarna minsann respekt för moder natur. Men nu, skotrar och tomma ölburkar överallt. Det är hemskt att leva i en sådan här tid. Mvh Anders | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-05-26 21:56 | |
![]() | Skräpar ungdomarna ner med skotrar i naturen? Då har de alldeles för mycket pengar, tycker jag. Om de har råd att lämna "vrålåken" i naturen. Det tycker jag är fel, att ungdomar har för mycket pengar... Men ölburkarna kan man ju panta och köpa nya skotrar för, dem kan de väl ta med sig? Nej, jag tycker faktiskt också att det är fel att skräpa ned, både med avgaser och andra bestående saker. Naturen är till för att avnjutas, leva i och med! Det är INTE helt fel! | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-05-27 01:59 | |
![]() | Apropå Tomas Ledin, så vet jag knappt vem karln är om jag ska vara ärlig. Men ni får väl hålla med om att ha inte hade varit någon idealisk statsminister när han har fullt upp med Tibetkonserter? | |