Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 18 676 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Candee | 2008-05-26 22:56 | |
![]() | Ne...de ska ju va riktiga supar... med koskenkorva eller pontikkaa om det fina krejjor.. pikku paukku | |
| MissT | 2008-05-26 23:31 | |
![]() | Haha nä du det är nog mest banken som skrattar... Vi köpte ett riktigt jävla ruckel och rev hela alltet. Vi hade bara stommen kvar. Men allt som allt har det ändå blivit billigare än att bygga ett nytt hus. Jag har lite bilder på min blogg om nån är intresserad ;) toktess.blogg.se/allmnt.h tml | |
| Teppy | 2008-05-26 23:36 | |
![]() | borde ju ha en sol-dag där..med vin och frukt! | |
| MissT | 2008-05-26 23:40 | |
![]() | ja självklart Teppy, du är alltid välkommen, finns ingen jag hellre solar med än dig ;) | |
| Teppy | 2008-05-26 23:41 | |
![]() | haha, du är så söt. :) | |
| Teppy | 2008-05-26 23:42 | |
![]() | föresstän, du lät lite ironisk ;) haha | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-05-26 23:44 | |
![]() | HELGERÅN (stavas det så?) HUR i hela friden kan du avlägsna dessa ytterst vackra tapeter och köksluckor?!?!?!? Skämt å sido så ser det huuuur fint som helst ut!!! *inte avis alls* Sitter själv i ett semi-renoverat hus med för lite pengar och tid.... ;-) | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-05-26 23:47 | |
![]() | Gillar din stil MissT!! Känns som vi har väldigt lika smak:-) | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-05-26 23:59 | |
![]() | Nice MissT! Kommer nog att besöka din blogg igen =) Så himla kul med renoveringar, före-efter bilder. Jag blir suugen på att köpa hus och renovera nu!! | |
| snucke16 | 2008-05-27 11:47 | |
![]() | Miss T...har ni köpt en dammsugare? | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-05-27 13:41 | |
![]() | MissT, rev ut gamla medaljongtapeter och ersatte med nya medaljongtapeter :) Det är härligt med fräscha kök, men visst var det nåt kärleksfull över det gamla köket? Poolen och altanen såg otroligt härligt ut! | |
| MissT | 2008-05-27 13:45 | |
![]() | Tack alla, det är roligt att visa upp vad man har kämpat med. Snucke menar du bottensug till poolen eller dammsugare hem? Svaret är hur som helst jag på båda. Jag dammsög poolbotten igår, tog en evighet. Man kan säga att jag har två heltidsjobb. Oceano, jag gillar det stilrena, sobra, inte så mycket färg för min del... Kul att du gillar det! | |
| MissT | 2008-05-27 13:46 | |
![]() | Upa, nja jag vet inte om jag tyckte det var nåt kärleksfullt över det gamla köket, jag tyckte hela huset såg ut som om det var taget ur en skräckfilm ;) | |
| snucke16 | 2008-05-27 14:12 | |
![]() | Bottensug, jag misstänker att du har en vanlig dammsugare:) | |
| Helena79 | 2008-05-27 15:13 | |
![]() | Det där med barn kring poolen är min största mardröm! Vi har precis byggt pool och vi har staket runt hela terassen men jag är ändå livrädd att några av grannbarnen ska hoppa över staketet och trilla i poolen.. Men sen är frågan, hur långt ska man gå när det gäller säkerhet på grund av rädslan att grannarnas barn ska "bryta" sig in när man jobbar?? Det är ju inte helt gratis att skaffa ett skydd på poolen som man kan gå på.. | |
| MissT | 2008-05-27 22:07 | |
![]() | Helena79 har precis samma farhågor men som du säger om grannungarna bryter sig in alltså klättrar över staketet då får dom fan skulla sig själv med. Jag skulle aldrig kosta på ett poolskydd för 40 000 för att nån annan inte kan hålla koll på sina ungar.... Staket med låsbara grindar räcker för mig plus att vår pool och altan är upphöjd till 1,30 meter till att börja med så det är ju ite en pool nån bara snubblar i. | |