Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 57 |
Mobilspel
| Pågående | 19 499 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| listfascist | 2008-05-27 20:37 | |
![]() | exakt! | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-05-27 20:37 | |
![]() | Ok, hur tror du att man har kommit fram till att det är ett klassproblem om man inte har kartlagt problemet? | |
| ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-05-27 20:37 | |
![]() | trashone, stämmer bra det. | |
| E_Cantona | 2008-05-27 20:38 | |
![]() | Tack och lov så går det att banta, dumhet är svårare att råda bot på. Har själv alltid kämpat med övervikt, så jag vet vad det handlar om. Har tex lyckats hålla på med elitidrott TROTS att jag varit en tjockis, spelat bla innebandy i elitserien, TV-pucken, Amerikansk Fotboll på elitnivå och vanlig fotboll i Division 4. Alltid tränat som en tok och varje gång man vart hos läkare så har de alltid gnällt på övervikten...tom när jag sökte för tennisarmbåge. Så att mötas av såna här infantila och förnedrande inlägg gör mig bara ledsen, skulle samma saker skrivas om invandrare hade vi haft ett jäkla liv om rasism. Har tidigare med stort intresse följt ördvältarens debatter och tyckt att han trots att jag sällan hållt med han haft sakliga och bra inlägg men detta raserade den bilden. Nåväl, jag kan ju banta...Ni är bara rent korkade, vad kan ni göra??? Tack för mig... Tänker inte bemöta ett inlägg från varelser som är enligt min syn lägre och mindre vetande. Ville bara ta oss tjockisar i försvar | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-05-27 20:39 | |
![]() | Att knarka är olagligt just för att det belastar samhället. Alkoholproblematiken blundar man inför eftersom det tillhör kulturen att få skrumplever och köra rattfull. En fet person belastar definitivt samhället mer än en ryttare. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-27 20:40 | |
![]() | upa: Vet du hur många olycker som är ryttarrelaterade? | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-05-27 20:41 | |
![]() | Sluta spela dum nu. Fetma kostar enormt mycket både för samhället och individen. | |
| listfascist | 2008-05-27 20:41 | |
![]() | ärligt talat så orkar jag inte ödsla mer energi på er människor.... | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-27 20:42 | |
![]() | Jisses. | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-05-27 20:43 | |
![]() | Nej, det kan bli kortslutning ibland om man inser att ens hjälper inte hjälper. | |
| ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-05-27 20:43 | |
![]() | E_Cantona, "Tänker inte bemöta ett inlägg från varelser som är enligt min syn lägre och mindre vetande." •Vet inte om jag ska inleda mitt svar med Hej eller Heil, tråden rör inte människor som råkar ha lite extra hull utan handlar om riktigt feta människor. Låt mig försäkra dig att några såna inte återfinns inom elitidrotten. Om man är lägre stående för att man vänder sig mot en självförvållad folksjukdom och är nyfiken på var den är mest utbredd, så tar jag med glädje emot det etiketten. | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-05-27 20:45 | |
![]() | Personligen är jag väldigt trött på alla grynetfasoner folk verkar ta till så fort man börjar tala om fetma. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-27 20:46 | |
![]() | Vad är ett grynet? | |
| ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-05-27 20:48 | |
![]() | upa, tänk nu på att de som flammar upp antagligen själva har lite problem med vikten och känner sig träffade eller rentav kränkta. Eftersom vi själva inte har det extra bagaget (no pun intended, maybe) så kanske vi kan försöka visa lite större tolerans. För övrigt uppskattar jag dina inlägg i tråden mycket. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-27 20:50 | |
![]() | Är inte kränkt. Men du fick som du ville, upprördhet bara för att. *tippar på 200 inlägg till av för o emottjafs* | |
| ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-05-27 20:52 | |
![]() | Vad jag vill är fortfarande att göra en klotografisk karta. Som topografisk men med sfär-densitet istället för höjd. | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-05-27 20:52 | |
![]() | trashone, vem är du att bedöma vad andra anser vara viktiga frågor? Ord, jag jobbar på att försöka vara mer tolerant, tyvärr verkar jag ha nån genetisk defekt när det kommer till tålamod. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-27 20:53 | |
![]() | Upa: Inget du behöver lägga dig i. | |
| zacco | 2008-05-27 20:54 | |
![]() | lite obehagligt att prata om vi och dom och samhällskostnader. roligt men lite obehagligt. | |
| ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-05-27 20:55 | |
![]() | upa, då är vi två :) Men skam den som ger sig. | |