Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 66 |
Mobilspel
| Pågående | 19 987 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| IchbinTysk | 2008-05-27 20:39 | |
![]() | Det är så fint att hon får med melonerna på alla bilder... 'titta så brun jag blivit!' med tuttarna som center av bilden. | |
| Knevertism - Ej medlem längre | 2008-05-27 20:41 | |
![]() | Vågar inte gå in och titta på hennes blogg - känns som jag måste tvätta hjärnan med tvål och vatten efter något sådant. | |
| Teppy | 2008-05-27 20:51 | |
![]() | ichbintysk Melonerna blir nog i centrum oavsett hur hon tar kort :P | |
| IchbinTysk | 2008-05-27 20:55 | |
![]() | Hon får väl beskära bilderna så bara man ser hälften av dem samt en del av ansiktet. ;) | |
| Guppa - Ej medlem längre | 2008-05-27 20:56 | |
![]() | Hon skulle ju inte få några besökare då! | |
| IchbinTysk | 2008-05-27 20:56 | |
![]() | ...och alla levde lyckligt, no? | |
| IchbinTysk | 2008-05-27 20:56 | |
![]() | ...och alla levde lyckligt, no? | |
| caandy - Ej medlem längre | 2008-05-27 21:01 | |
![]() | oceano: Jag har ingen aning om vilka ni är, men jag tycker att ert beteende i denna tråd är skamligt. Det kan jag väl tycka utan att känna er? Ni delar ju trots allt med er av detta beteende. Det är ju inte som om jag spekulerar hejvilt. Så nej, jag har inga som helst teorier om dig förutom vad du redan delgett folk i denna tråd. mammamu: Det är lite så jag tänker: tänk om det en dag skulle finnas en sådan tråd om någon som skrivit i denna? Det är väl inte mer okej att häckla & håna en kändis än någon annan? Man känner ju trots allt inte den där kändisen. Det enda man ser är vad som syns i media. För den delen måste man inte acceptera vad som helst bara för att man blivit känd. Tyvärr verkar många människor leva i den föreställningen. Typ: "Äh, hon får skylla sig själv som är artist/dokusåpakändis/skå dis. Helt okej att paparazzis förföljer henne & att elaka tungor säger vad som helst. Hon har ju VALT det för Guds skull!" | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-05-27 21:01 | |
![]() | Håller med caandy. Jag hajar grejen med att gotta ner sig i andras liv o.s.v, speciellt om det sticker ut från mängden. Men jag tycker att det är ganska provocerande ändå, just för att det är så otroligt dömande. Och det här med att tycka synd om, vad är det bra för egentligen? Och nej, hon ska inte skylla sig själv bara för att folk inte själva kan ansvara för sitt oändliga skitpratande. | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-05-27 21:05 | |
![]() | Om jag pratar om mej själv så skoja jag om att hon hade små bröst. Och jag säger att jag tycker det ser konstigt ut med så stora bröst till så smal kropp. Och det tycker jag om alla silikonare som är överdrivet stora. Tycker du att det är skitprat eller en kränkning mot just Linda?? | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-05-27 21:07 | |
![]() | Jag syftade förmodligen inte på dig främst, oceano. Vad tycker du om detta med att prata om andra människor på ett nedvärderande sätt? | |
| IchbinTysk | 2008-05-27 21:09 | |
![]() | Om man vill ha så mycket uppmärksamhet som henne får man väl tåla att alla inte gillar hennes stil. Alla kan inte gilla alla. | |
| Helena79 | 2008-05-27 21:12 | |
![]() | Usch hon ser ju verkligen helt hemsk ut.. Men hon har nog haft det väldigt jobbigt.. Synd att hon gjorde den där skönhetsoperationen med läpparna, hon var sötare innan. Kanske dags för henne att följa den nya trenden med att ta bort silikonen också. Då skulle hon nog se bättre ut.. | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-05-27 21:15 | |
![]() | Jag är humanist och hatar verkligen när människor dömmer andra efter utseende, åsikter eller vad det kan va. Tvärtom så gillar jag när folk vågar sticka ut och gå emot strömmen. Och det jag yttra mej om va absolut inte mot just Linda utan mer en allmän uppfattning om just silikonbröst. Jag ska själv flytta från min stad som rymmer ca 150000 personer för jag tycker den är för liten och rykten sprider sig så fort man vart på dass:-)) | |
| Teppy | 2008-05-27 21:15 | |
![]() | Caandy du skrev "Jag har ingen aning om vilka ni är, men jag tycker att ert beteende i denna tråd är skamligt. Det kan jag väl tycka utan att känna er? Ni delar ju trots allt med er av detta beteende." Jaha, men får vi inte tycka någon om Linda, oavsätt fast vi inte känner henne? Hon har en blogg, är en offentlig person.. Klart folk diskuterar henne. När det var så mycket uppståndelse kring Britney då, då var det helt okej att alla diskuterade henne. Linda har knappast gjort sig känd för att vara den smartaste, inte konstigt att man diskuterar såna människor då. Tex, hennes utseende. | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-05-27 21:16 | |
![]() | Oceano, du ändrar dig snabbt, de ska du ha en eloge för, innan skrev du "Alltså finns det en enda människa som har sitt förnuft kvar som kan tycka att det är snyggt med såna bomber till den smala kroppen?? Jag tycker det är skräckinjagande, hjälp....:-)" | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-05-27 21:19 | |
![]() | Jaa till hennes smala kropp!! E det nåt konstigt med det Imbattibile? Men allmänt som jag skrev förut så skulle jag tycka det va lika skräckinjagande på vilken jävla kropp som helst. Om det är något som fortfarande är otydligt Imbattibile så kan vi ta det i ett privat mail!!! | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-05-27 21:21 | |
![]() | Att inte gilla hennes stil är inte samma sak som att komma med en massa nedvärderande och utdömmande kommentarer. Oavsett om hon verkar gilla uppmärksamhet eller inte så ger det ingen någon universell rättighet att bete sig som värsta högstadiemobben. Skyll inte på henne för att ni själva är dömmande. Om man inte gillar hennes stil räcker det helt enkelt med att säga: "Jag gillar inte hennes stil." Jag tror nog att det handlar om andra grejer än stil, som t ex att hennes beteende är tabu och triggar igång folks rädslor. Men självklart reagerar jag också när jag läser hennes blogg, fast det är skillnad på att sedan genomskåda sig själv och på att tro att man har genomskådat andra. | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-05-27 21:22 | |
![]() | Så du tror om hon råkar läsa detta, så kommer hon ta de där på ett bättre sätt för att du menade det rent allmänt? ÖÖh | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-05-27 21:23 | |
![]() | Återigen var det inte riktat till dig oceano, fast mitt inlägg kom direkt efter ditt. Bäst att vara tydlig. : ) | |