Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 972 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Fiskaren2 | 2008-05-28 13:15 | |
![]() | Att du förespråkar motsatsen till fairplay är ju för att du tillämpar den konsekvent själv (talar av egen erfarenhet :-) "Släpp sargen"?? Det är ju min uppmaning till dig och ditt fuskarpack, ni står i båset och går bara ut på isen om den är spolad i kraftig nerförsbacke till er fördel, om inte packar ni trunken och drar. Tack för en bra grund till en sannerligen passande metafor... Hade du varit begåvad med hår skulle jag sagt "kamma dig!" Nu får du hålla till godo med "Skärp dig!" | |
| Fiskaren2 | 2008-05-28 13:20 | |
![]() | Men de flesta kan ju läsa en forum tråd utan att balla ur, precis som de flesta kan klara av fairplay i Beta utan större svårigheter också, kan du se något samband? En motfråga: Om man inte är beredd på eller har för avsikt att slutföra en match i slump om starten blir dålig och man inte fixar det, är det inte bättre då att spela mera "safe" i de andra spelformerna? Tror de flesta är rörande överens att de inte vill se "fuskgeneratorer och andra anagramletare" för att det inte är fair play just? Varför är det här så svårt att rätta sig efter? Är det en katastrof att förlora i Beta? Berätta hur det känns? | |
| Mick-E - Ej medlem längre | 2008-05-28 13:21 | |
![]() | Fy fan så patetisk du är....Är det verkligen så viktigt för dig? Det handlar om ett spel för fan..... | |
| Mick-E - Ej medlem längre | 2008-05-28 13:22 | |
![]() | Ska du inte starta en tråd om att folk inte tackar för matchen också? | |
| Fiskaren2 | 2008-05-28 13:22 | |
![]() | Igen! Om det bara är ett spel, varför drar du då????? | |
| Maybach | 2008-05-28 13:23 | |
![]() | Om det bara är ett spel, varför "ballar DU ur" då???? | |
| Fiskaren2 | 2008-05-28 13:24 | |
![]() | Nej, men det hör väl också till om man har nåt i skallen? Men då är ju matchen över iaf... Knattelag i olika sporter lär sig att det hör till att tacka motståndaren och så jäkla bråttom har du knappast eller? | |
| Mick-E - Ej medlem längre | 2008-05-28 13:24 | |
![]() | varför blir du så upprörd? Lägg ner för fan. Om jag eller någon annan ger upp eller sticker från en match så kan du ju bara skita i det och starta ett nytt spel. Orka bry sig.... | |
| Fiskaren2 | 2008-05-28 13:27 | |
![]() | Jag ballar inte ur, jag skriver min första tråd någonsin och belyser ett problem som de flesta håller med om och som jag hoppas blir någon regeländring på. Jag förespråkar spel på lika villkor och en platt is, inte som ni två som käftar emot med det ena argumentet dummare än det andra... Att det bara är ett spel håller inte för då hade det inte varit en stor grej för er att ta en förlust, något annat måste det vara... :-) | |
| Mick-E - Ej medlem längre | 2008-05-28 13:27 | |
![]() | Dagens Ilandsproblem har väl en egen tråd? | |
| Mick-E - Ej medlem längre | 2008-05-28 13:28 | |
![]() | Belyser ett problem som de flesta håller med om....hahaha | |
| Maybach | 2008-05-28 13:29 | |
![]() | Jag hoppas på en regeländring som stoppar sånna här trådar. Vad blir bättre av detta gråt-ut i forum? Tror ni att de som lämnar spelen tänker "ååh, åhnej, nu måste jag sluta. ååh vad jag ångrar mig :((((" eller? | |
| Mick-E - Ej medlem längre | 2008-05-28 13:31 | |
![]() | Har råkat ut för folk som sticker direkt, eftersom jag spelar slump själv. Inte fan börjar jag lipa för det. | |
| Fiskaren2 | 2008-05-28 13:32 | |
![]() | Tror de flesta vill spela på lika villkor, även mot dig? Varför spelar du bara om du har fördel? Tacklar du ner småbarn du spelar fotboll mot också? Fatta att det är du som har fel i det här och lägg ner sådana spelförstörande dumheter, eller sök terapi och lär dig ta en förlust i Beta... Men jag lägger ner nu, tror att det finna andra som kan ta vid och som till slut kan få till en regeländring så att det krävs ett godkännande från motspelaren att man drar... Och till skillnad från dig så lever inte jag hela mitt liv på Beta och Måste skriva i varenda forum, så jag kan ha viss förståelse att det är superviktigt för dig att vinna och få hög rating... Kanske skulle skaffa en router och två konton och sedan låta det ena kontot slå det andra hela tiden? Kram på dig och hoppas att du inser vad tråkigt din spelstil är. | |
| Mick-E - Ej medlem längre | 2008-05-28 13:33 | |
![]() | Sök hjälp. | |
| Maybach | 2008-05-28 13:33 | |
![]() | Jag spelar varken slump eller fotboll mot småbarn så jag slipper detta enoooorma problem. | |
| Fiskaren2 | 2008-05-28 13:36 | |
![]() | Blir det en ändring i spelet så blir det ju lika lätt för dig att fuska som det är att själv ta en paus i spelet idag. De flesta håller nog med mina åsikter och ser inget "gråt" från mig i den här tråden utan bara någon som ogillar folk som inte vill spela på lika villkor. Men jag börjar nästan gråta när jag ser era resonemang och får funderingar på vad gubben i keps och han utan hår skulle säga om de visste att deras bilder användes av 2 småungar på betapet. | |
| Fiskaren2 | 2008-05-28 13:37 | |
![]() | Nej, lär dig att ta en förlust utan fusk. | |
| Mick-E - Ej medlem längre | 2008-05-28 13:38 | |
![]() | Buhuuu | |
| KARR0 | 2008-05-28 13:39 | |
![]() | Är det sant? Klarar vuxna människor verkligen inte av att diskutera saker utan denna dåliga attityd? De som skriver att denna diskussion är så ointressant så att tråden borde stängas eller ifrågasätter att man ens orkar bvary sig; vad gör ni här då????? | |