Spelrum
Giraffen13
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade15
Mobilspel
Pågående19 998

Forumkategorier

Användare Inlägg  
tupplund2008-06-01 21:03
Antal inlägg: 34

Jag skulle inte vilja bo granne med någon av er...

mommesfrites - Ej medlem längre2008-06-01 21:19
Antal inlägg: 7605

Hahaha...Nu har jag iaf världens bästa grannar. Vi bor på landet, sköter husdjur, snöskottning, post mm åt varandra vid resor eller sjukdom.

oceano - Ej medlem längre2008-06-01 21:26
Antal inlägg: 1563

Jag flyttade till hyreslägenhet förra året. Och vår närmsta granne är ett äldre par där gubben e helt galen. När mina barn kom hem en kväll kl 23.00 så tryckte han ut sitt fula tryne och hojtade.
- Jag har bott i det här huset i 27 år och det har varit så lugnt men nu e det visst slut på det!!
Jag frågade va han menade?
Och hans förklaring va att efter kl 22.00 ska det va tyst i huset.
Frågade då om det va utegångsförbud efter 22 men det hade han inget svar på.
De hade ju inte skrikit i trappen när de gick upp direkt.
Vi gör tydligen bara fel.
Han ifrågasätter hur många vi bor i lägenheten när mina barn har kompisar här. Och vi får inte prata på balkongen.

Men jag hänvisar bara att han ska ringa till hyresvärden om han har problem. För jag vet ju att han inte kommer nån vart med sina klagomål eftersom vi inte gör något fel.

mamman - Ej medlem längre2008-06-01 21:48
Antal inlägg: 6379

Själv bor jag i villa och det är såååå skönt!
Va har jättetrevliga grannar åt alla håll och kanter. Dock är det några äldre par eller ensamma och jag skulle vilja ha några fler barn runtikring. Men dessa äldre är skittrevliga. Vi har inte problem med en enda...
Synd bara att ett hus står tomt och att ägaren inte vill sälja... Hade gärna velat ha dit några barn

Bergatroll2008-06-02 08:18
Antal inlägg: 164

Jag bor granne med ett hotellrum så jag byter grannar ungefär varje dag. En gång var det dock en ryska som stannade längre, och inredde hallen utanför till ett rökrum. Utöver det har jag aldrig haft några problem.

emman2008-06-09 23:41
Antal inlägg: 1630

MasterHans 2008-06-01 15:09
eller ringt HA... de MC-killarna kan fixa grejjer om man vill, hehe

Vår lokala (elaka) MC-klubb sprängdes ganska nyligen, anar att HA hade ett finger med i spelet ;)

Dessutom vill jag inte karln något ont, tvärtom. Är dock inte jätteledsen över att han flyttade

Vikage2008-06-10 02:19
Antal inlägg: 579

Jag tycker en god granne köper öronproppar istället för att klaga på hög ljudvolym

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?