Spelrum
Giraffen31
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
14
Inloggade45
Mobilspel
Pågående19 987

Forumkategorier

Användare Inlägg  
sejmårr2008-06-01 17:13
Antal inlägg: 843

Jag tycker att det är en fin sak att ni barn ska välja klänning åt er mamma! Strunta i det vita - ofta ser bruden ut som en Taikon som legat i blekmedel, eller som en maräng. Ta vinrött eller svart!

wotte2008-06-01 17:26
Antal inlägg: 51

ja tack för alla förslag just nu lutar det åt att hon får gå naken hahaha
ja något ska vi hjälpa till med som blir ett minne eller kanske ett lapp täcke det är ju meningen det ska vara en överrakning

MissT2008-06-01 18:53
Antal inlägg: 1110

Svårt att råda om modell när man inte vet hur din mamma ser ut. Själv är jag mullig och då passar det bra med en klänning utan axelband eller med ärmlös klänning. www.aclassbrides.co...._d ress.jpg

Är man smal tycker jag att det kan vara väldigt fint med trumpetärm på klänningen. www.yala.se/images/b...se _bak.jpg

Är din mamma lite "pojkflickig" kanske man inte ska välja en klänning med en massa spets och volang ;) i3.iofferphoto.com/i...dr ess7.jpg

Jag tycker definitivt din mamma kan gifta sig i vitt igen. Det ska jag göra. Vitt hör ju ändå till på någotvis. Sen kan jag hålla med om att benvit och creme också är fint.
Här är en länk till en sida med tidlösa klassiska klänninger där du kan få lite förslag: images.google.se/img...v% 26sa%3DN

MissT2008-06-01 18:54

Glömde skriva, titta på kollektionen som heter Now & Forever.
Lycka till!

wotte2008-06-01 18:59

min mamma är mullig en riktig bak mamma men hon jobbar ju som kock . jag har hittat några snygga vinrött lila mint det är jätte svårt ( men det var väl därför vi ska leta klänning)

Alabaster2008-06-01 19:18
Antal inlägg: 155

Vitt kanns bra och speciellt, och det e ju en mycket speciell dag. Har hon nagon annan favoritfarg som ni vet att hon tycker om? e fin i?
Vit drakt, vit sommarklanning, graddfargat klar de flesta... Men tank pa att RYGGEN ska va snygg, for hon star ju vand FRAN "publiken" under vigseln!
Kul! Lycka till!

MissT2008-06-01 19:29

www.sydneyscloset.co...ge size=all
Här kommer en sida som har förslag på modeller på klänningar för mulliga. Glöm inte att eran mamma måste prova klänningen. Det är oftast så att den behöver sys in/ut på vissa ställen för att passa perfekt.

skrankan2008-06-01 19:51
Antal inlägg: 16

Jag tycker självklart att hon kan ha vitt på sig. Det spelar ju ingen roll om det är första eller 8:e gången hon gifter sig. Vill hon ha vitt så ska hon ha vitt. Jag gifte mig i enbenvit klänning. Hade då 3 barn.
Knappast oskuld då!! :)

wotte2008-06-01 19:51

ja ska kolla min bror är inne på lite sidor och kollar detta är jätte svårt men hon vill ha något ekelt är inte myckr för spetsar och sådant

mamman - Ej medlem längre2008-06-01 22:00
Antal inlägg: 6379

Det där med vita klänningar och oskuld är väl otroligt gammalt!
Själv anser jag att det viktigaste är att HON gillar klänningen och att HON tycker hon är vacker!
Förhoppningsvis tycker hennes blivande att hon är vacker i allt.... ;-)

emmylicious2008-06-01 22:01
Antal inlägg: 4501

gå till en skräddare och få en klänning uppsydd istället så att den passar perfekt..

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?