Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 19 117 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| IchbinTysk | 2008-07-07 23:31 | |
![]() | Nej, inte riktigt samma sak illiterate. Ditt försök att vara smart igen? | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-08 00:04 | |
![]() | Ditt försök att reflektera? Jag behöver inte uppläxas. Jag är tillräckligt smartt. | |
| Nemi | 2008-07-08 00:09 | |
![]() | Rolig festival (även om jag började känna mig lite gammal..) och härligt väder och sjyssta konserter :) | |
| E_Cantona | 2008-07-08 00:42 | |
![]() | Man blir aldrig för gammal för festivaler Nemi...Arvika är min absoluta favorit, så ledsen att jag inte kom iväg i år... | |
| Nemi | 2008-07-08 01:20 | |
![]() | E_Cantona: Jag anser mig inte vara för gammal för att gå på festivaler :) Däremot märker jag att det numera är rätt så många som är betydligt yngre än vad jag är och det var det jag menade. Fick nästan hålla mig för att gå fram och krama lite på de söta små curry-gotharna, de var så små och gulliga ;) | |
| Pekkis | 2008-07-08 09:23 | |
![]() | Hehe, curry-gotharna (???) var inte hälften så söta som alla halv-stekare och gina tricot-babes i bikinis. Hoho, det var för länge sedan jag var på Arvika senast.... det var, en väldigt blandad publik, om man säger så. | |
| E_Cantona | 2008-07-08 09:39 | |
![]() | Ja, blyghet finns inte på Arvika, visst skulle man vilja vara 20 år yngre...haha | |
| LinneaKrutti | 2008-07-09 16:19 | |
![]() | Arvika var verkligen riktigt bra i år. SMK, Robyn, Familjen glänste på torsdagen. Men eftersom jag bodde på husvagnscampingen missade jag tyvärr en hel del som jag hade velat sett. Ngn mer som också bodde där? Skitkass att vi som bokar plats innan festivalen, och som måste betala mer för att få det lite bättre får bo längst bort och utanför gemenskapen utan så lite som stängsel eller matstånd. | |
| Same_skit123 | 2008-07-10 18:35 | |
![]() | Ja LinneaKrutti det var uselt. Vi trodde att husvagnscampingen skulle vara på samma ställe i år. Därför slog vi upp våra tält på lilla campingen så att vi kunde vara nära de av oss som bodde i husvagn. Men vi insåg snabbt att den var flyttad. Pekkis: Jag ska inte skräda orden angående And One, men de har aldrig imponerat live på mig. And One var det första stora synthbandet jag såg live och då var de så packade att de knappt kunde stå upp. Därför är jag kanske lite färgad. Danger var bra, kanske lite överhypade men det var en bra spelning. Death Cab for Cutie och Combichrist var banden som imponerade på mig, gemyt och fullt ös medvetslös. | |
| Challe_B - Ej medlem längre | 2010-07-08 22:18 | |
![]() | bump! En vecka kvar nu! Pepp som bara fan. Har en hel hög med band att se, kommer bli fantastiskt. | |
| Blondie__90 | 2010-07-13 21:33 | |
![]() | Sket i det i år, och gick på Getaway istället.. HÅRDROCK SKA DET VARA!! Inga jävla popbandsskit... | |