Spelrum
| Giraffen | 15 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 19 |
Mobilspel
| Pågående | 19 998 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| sejmårr | 2008-06-07 16:52 | |
![]() | Little-red! Så är det alltid för mig! När jag kommer på nåt så är det redan gjort!! :-( | |
| sejmårr | 2008-06-09 23:44 | |
![]() | Nä, måste vi jobba upp frågan! Ett torkat gäddhuvud och en svastika med en örn! Folk i huset har de mest inspirerande spionnamn från alla världens hörn. Hej, ni Betapetare! Visst tillhör ni Sveriges grädda?! Tänk till! | |
| LadyZara | 2008-06-10 01:56 | |
![]() | Jag tror att någon fångat en gädda och tänkt torka det som trofé så här: azote.se/index.asp?g...%C 3%A5thus Tyvärr hade denne någon ingen spik hemma och använde sin svastika-och-örn-pin för att sätta upp gäddhuvudet på väggen. Pin-varianten var inte helt lyckad och allt damp i backen... | |
| LadyZara | 2008-06-10 01:57 | |
![]() | det=huvudet | |
| ANDERStG | 2008-06-10 11:01 | |
![]() | Kanske gäddan åt upp en tysk marinofficer från någon sjunken båt. Sedan blev den kanske misstänkt och likviderad av Mossad. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-06-10 11:52 | |
![]() | Nu har jag tänkt till och tillämpat alla mina tallanger (se bifogad cv). Slutsaterna av min skuggutredning är som följer: Gäddan är en gammal symbol för list och slughet, samt om att hålla i hop och att ha ryggen fri. Gäddan skall tolkas som att du skall hålla dig jävligt lugn, och inte rota i någon annans sopor (logiken kan förstås utifrån bifogad cv, se punkt 2-3 i bilagan). Pinsvarianten är också starkt symboliskt, kanske skall du gå ett extra varv runt bilen varje morgon för någon vill punktera dina däck (följ instruktionerna i klassiska spelet "Police Quest" för hur du kontrollerar däcken). Örnen är irrelevant som fågelart. Det du nu skall oroa dig för är duvägg på din balkong/altan/uteplats. Om du finner ett sådant ägg så är det fara (som jag inte går in på här, vill liksom inte ta ut något i förskott). Varsågod RESUME 1. Master of symbolisk tolkning (kvasi) 2. Miljöcertifierad 3. Utbildning i call-center-astrologi och spådom 4. Svart bälte i dryghet. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-06-10 11:55 | |
![]() | Vart skickar jag fakturan? | |
| sissla | 2008-06-10 12:04 | |
![]() | Rolig som vanligt, dude (: Efter en snabbkoll kan jag rapportera att saker o ting hittas i gäddor, t ex babystrumpa (utan babyfot) klocka patron (!) padda eltandborste (kan den behöva.. ) morakniv kapsyler Gäddan du hittade har kanske hittat nån avrättad/dränkt nynazist, tyckt att han smakade bittert, spottat ut honom men inte lyckats bli av med nålen. Låter troligt tycker jag. | |