Spelrum
Giraffen | 11 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 3 |
Inloggade | 14 |
Mobilspel
Pågående | 19 050 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
y not | 2008-06-08 08:07 | |
![]() | Eller hur Stormvind. Visst är det skönt med åsikter man inte delar. | |
Dalkullan | 2008-06-09 09:40 | |
![]() | jag tror roffe har en poäng i alla fall.... jag brukar läsa gamla och nya trådar och påfallande ofta så finns inlägg skriva av "icke längre medlem" eller vad det nu står tycker nog att det är lite mystiskt i alla fall | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-06-09 11:13 | |
![]() | Undrar om det är någon som lagt märke till att jag faktiskt inte skrivit i den här tråden..... | |
zmiley | 2008-06-09 11:19 | |
![]() | Det hade jag men det sprack nyss..... | |
Cajsa-Stina | 2008-06-09 14:17 | |
![]() | Jag klagar inte på något idag, alla är trevliga och trådarna är både roliga och intressanta....... (hm, kan det bero på att jag nyss fått en naprapatbehandling för min onda rygg??) | |
Arne Boll | 2008-06-09 17:11 | |
![]() | De fåtal som har åsikter om allt möjligt i alla trådar tappar iaf mitt förtroende. Ofta är det en massa svamel och dåligt underbyggt resonemang som de presterar. | |
Rolf C - Ej medlem längre | 2008-06-10 20:58 | |
![]() | Arne Boll,,, det är sant må jag säga. Man ska inte ha åsikter om mer än fem saker tycker jag. | |
SantaClaus | 2008-06-10 21:02 | |
![]() | Åsikter har man bara om sådant man inte vet nåt om. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-10 14:51 | |
![]() | Någon mer än jag som tycker att detta är ett aktuellt ämne? | |
ANDERStG | 2008-12-10 14:53 | |
![]() | Vilka är de skyldiga? Och vad bör göras? Visa vägen, o Sylvia. | |
ANDERStG | 2008-12-10 14:54 | |
![]() | En finsk radiokanal hade fått Nobelpriset om bakfoten, de påstod att Ahtisaari skulle få det av CXVIG, men han har väl inte skumpat av och an tilll Oslo. *avviker från ämnet* | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-10 14:57 | |
![]() | You tell me, jag släppte ordet fritt. | |
Tess 08 | 2008-12-10 14:57 | |
![]() | *klagar genast på Anders som inte kan hålla sig till ämnet* | |
Annacondan | 2008-12-10 15:00 | |
![]() | Jag har säkert bidragit till dålig stämning med mitt knorrande över dåligt språk och dåliga forumvanor... Egentligen tycker jag inte att stavning är så viktigt. Det viktiga är skrivglädje, viljan att förmedla något. "Eilngt en uneörnskding på ett egnskelt uivtnierset så seplar det Inegn roll i viekln odrnnig bksortnävea i ett ord såtr i, det edna som är vtikigt är att fsötra och ssita bavstoken såtr på rtät patls. Rseetn kan stå hlelur om blluer och man kan ädnå lsäa tetxen uatn porbelm. Dttea broer på att vi itne leäsr vjrae bkosatv för sig, uatn odern som hlehet. " t ex | |
Nephelia - Ej medlem längre | 2008-12-10 15:03 | |
![]() | haha det verkar ju stämma anacondan | |
Nephelia - Ej medlem längre | 2008-12-10 15:04 | |
![]() | det sista alltså, jag känner inte till ditt knorrande, det har gått mig förbi iaf : ) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-10 15:24 | |
![]() | Håller med Annacondan om att det är skrivglädjen som är viktigast. Men lite väl ofta blir det så, att trådämnet faller i glömska för att skribenter blir osakliga och tycks mest intresserade av att detronisera andra skribenter. Jag bidrar själv till att "förstöra" trådar genom att hålla liv i kvasidiskussionen om forumhyfs, eftersom jag blir upprörd av den sortens beteende. Tänkte därför att det kanske behövs en ventil där dylikt kan diskuteras, så slipper vi diskussionen i de andra trådarna | |
Pg up - Ej medlem längre | 2008-12-10 15:41 | |
![]() | Tog längre tid för mig att läsa det anacondan skrev än vad det skulle göra om bokstäverna och stavningen var som den skulle. Lite onödigt är det väl allt att slänga om bokstäver när man har möjlighet att skriva som det ska vara såvida man inte har någon form av dyxelexi eller vad det nu kallas. | |
snorklan | 2008-12-10 15:45 | |
![]() | Tycker absolut det är aktuellt.. igen.. Vissa borde hålla sig till att prata skit på msn istället för att skapa tråd efter tråd efter tråd där samma människor blajar om samma skräp. Orkar de inte skapa nya kapar de resolut en annan och gör samma sak där. (Rackarns va bitter jag lyckades låta nu!) Forumet som tidigare har vart rätt kul, har verkligen tappat sin forna glans.. | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-12-10 15:47 | |
![]() | Ja tänk...vad det var bättre förr. | |