Spelrum
Giraffen14
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade16
Mobilspel
Pågående19 998

Forumkategorier

Användare Inlägg  
alfamarie - Ej medlem längre2008-06-09 23:22
Antal inlägg: 1003

En atlas tar en oändlig tid, det finns ju så mycket fint att titta på, att minnas, att fantisera om. Resor man har gjort, resor man vill göra, resor man skall göra.
Min gubbe brukar få slita mig från kartor, jag har ett i det närmaste perverst intresse för dem, jag förlorar mig själv i stigar, vägar, höjder, sjöar och sumpmarker. Jag har aldrig hållit på med orientering men förstår att jag kunde ha hamnat i ett missbruksträsk om jag gjort det...
Vad har det här med skogsfinnen och -bara Ann att göra? Jag tror att jag tappade tråden en smula... var det någon som sade atlas eller karta?

alfamarie - Ej medlem längre2008-06-09 23:24

Har de verkligen flyttat till Pajala?
Jag hoppar upp på gammelmoppen och drar dit och ropar efter dem!
Hur svårt kan det vara att hitta dem i Vittula?

sejmårr2008-06-09 23:29
Antal inlägg: 843

AlfaMarie! Du är inte ensam. Jag kan stirra på kartor till ögongloberna torkar - blinka en gång - och stirra lika länge igen. I det här fallet tror jag inte att det hjälper. Pg up, Bara ann och skogsfinnen gömmer sig under samma granbuske/nick. Glöm kartan, jobba IT.

Pg up - Ej medlem längre2008-06-09 23:31
Antal inlägg: 1354

Borde vara förbjudet att komma med såna där fadäsliga påståenden och anklagelser. Skulle varken vilja vara bara ann med sin låtsas peruk eller skogs finnen med sin tapio i bastun.

Ska nog tillkalla forumvärd för detta mål.

imw2008-06-09 23:31
Antal inlägg: 188

Äntligen en medmänniska, alfa!
Men hojta till om du får soppatorsk så lovar jag att jag ska skicka ut nåt med en dunk till dig. Vi hörs.

sejmårr2008-06-09 23:37

Jag känner att jag har träffat rätt! Pgup, skogsfinnen och bara ann är en och samma. Wt och Henn Glysén är samma! Är jag synsk? Gissa...

Rolf C - Ej medlem längre2008-06-09 23:39
Antal inlägg: 50

sejmårr du är då klyftig må jag säga! Jag kunde nog aldrig listat ut detta. Men vem är du själv då?

alfamarie - Ej medlem längre2008-06-09 23:41

Jag har träffat själsfränder!
Om jag får problem med moppen så ropar jag efter er, på en gång. Ropen kan gälla att jag har hittat någon av de eftersökta också, hoppas att ni kan höra skillnad på de ropen och vårskriken som hörs över myrarna här uppe...

sejmårr2008-06-09 23:49

Rolf C! Fråga Henn glyssén... Jag är Susan Sarandon.... och byter personlighet då och då.... Ledtråd; Jag är Henry VIII´s wifes...one of them....all of hem... oohhhawwwaaahouuue.... och så är jag syyyyynsk...

imw2008-06-09 23:50
Antal inlägg: 188

Alfa, visst är vi själsfränder.
Är du framme snart? Det kan väl inte ta mer än en snôrkvart för dig att kvista upp till Pajala. Själv har jag klibbat fast i skolatlasen. Det är nån som tryckt in en gammal Toy mellan sidorna 6 och 7 så jag har inte ens tagit mig över Dalälven.

Rolf C - Ej medlem längre2008-06-10 00:07
Antal inlägg: 50

sejmårr det var imponerande må jag säga! Jag har försökt finna mig själv förrut... men det gick inte så bra. Du kanske kan säga mig vem jag är du som är synsk?? Så behöver jag inte leta mera!! Jätte bra ju!! Tack!!
/Roflan

sejmårr2008-06-10 00:12

åhååååööö....... om jag går på känsla..... så är du WT..... och Henn Glyssén...... nu mår jag riktigt illa,...................h jälp........kristallkula. .....rooooooooolf ccccccccccc.... saida...hemmmets veckotidning.... ville... jsag ´ser bokstaven...J

le-lou2008-06-10 00:29
Antal inlägg: 17500

shit vilken urballad tråd.

sejmårr, du sysslar med dumheter nu. Skärp dig. Stänger tråden, ni får efterlysa bara Ann o den andre nån annanstans.

Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?