Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 64 |
Mobilspel
| Pågående | 19 393 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Damage | 2008-06-11 10:51 | |
![]() | Drabbades av matförgiftning igår..Låg vaken hela natten och mådde dåligt, fick tillomed bädda på toaletten, ingen idé att gå för långt! Idag har jag inte behövt spy, men jag har ont i ryggen och så har jag abstinensbesvär för att jag inte druckit kaffe på 2 dagar! men annars mår jag bra ;) | |
| HannahWred | 2008-06-11 11:00 | |
![]() | Idag så kan man inte må annat än toppen, är ledig från jobbet idag och i morron...sen så jobbar man fredag och efter det så har jag semester i 3v. Toppen!! | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-06-11 11:01 | |
![]() | mår inte riktigt bra..ska till jobbet nu, men är velig i många frågor just nu både i jobbet o privat....Ska jag...eller ska jag inte??? Det är frågan det... | |
| Suds McDuff | 2008-06-11 11:05 | |
![]() | Idag mår jag prima! En fin dag väntar nog på mig. | |
| Damage | 2008-06-11 11:07 | |
![]() | Emmylicious.. Gravid kanske? | |
| MissT | 2008-06-11 11:12 | |
![]() | I wish Duke... Själv jobbar jag hela sommaren ingen semester för mig inte. Men drömma går väl också. | |
| Duke777 | 2008-06-11 11:24 | |
![]() | Japp MissT drömma går ju.., nä nu bär det av ut IRL och flyga drake i blåsten med kidsen...ha en underbart härlig dag alla!! Och till alla m krämpor, baksmälla m.m. tänk att denna dag är bara ett ögonblick av ett liv som ni har chansen att fylla med såå många fler goa och kul ögonblick. | |
| sirik | 2008-06-11 12:21 | |
![]() | Hej alla! Jag mår gott och är framförallt väldigt glad av flera anledningar. 1. Haft en strouk som efter envishet och träning bara lämnat lite mindre defekter efter sig. 2. Kom i tid till kärlkirurgen på NÄL och fick AKUT opererat ett bråck på aortan (stora kroppspulsådern ) innan det blev försent. Hade en bomb i magen sa kirurgen efteråt. Jag fick leva och njuta av livet lite till tack vare dessa fantastiska kirurger. TACK!! Sen mår jag gott och är glad av många andra anledningar. HURRA, HURRA!! | |
| zmiley | 2008-06-11 12:39 | |
![]() | Nu blev jag genast ett snäpp gladare tack vare dig sirik! Grattis till bombdesarmeringen. Innan det var jag också glad om än lite trött. Har varit på en väldigt vacker skolavslutning på morgonen. Lilltrollet sjöng byxorna av de gamla tanterna. | |
| NadaR | 2008-06-11 12:51 | |
![]() | Hurra på dig Sirik,själv ska jag snart kliva på planet | |
| sirik | 2008-06-11 13:02 | |
![]() | Å sen blev jag så glad (till å med tårögd) av Zmileys och NadaRs kommentarer. Tårar är en "rest" efter strouken. TACK SNÄLLA! | |
| tuta | 2008-06-11 13:04 | |
![]() | ja mår bra. lite molande huvudvärk, men de botas med en extrakopp kaffe skulle ja tro... förutom de e de bara bra. känner mej duktig då ja hunnit med en hel del trots de e strax efter lunch.. har hela lgh, storhandlat, tvättat 3 maskiner tvätt o nu väntar ja att brödet ska bli klart så ja bota huvudvärken med en nybakt fralla med kaffet =) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-11 13:05 | |
![]() | Jag fick just se bilder på min hanes valpar... Aww mitt redan goda humör steg flera pinnar. | |
| snorklan | 2008-06-11 13:06 | |
![]() | Strålande! För jag har besökt världens bästa naprapat som återställt min onda rygg :) (..för den här gången..) | |
| Tello69 | 2008-06-11 13:16 | |
![]() | ligger nedbäddad i soffan, så himla förkyld..jobbar iaf. så om ni ser en tjej som både näsa och ögon rinner på är det bara jaaag : ) jobbar mornar o ledig ett par timmar på dan snart iväg igen. har inte råd att vara hemma. suck. vet inte vems felet är men skulle va så tacksam om "vissa" passagerare kunde hosta o nysa åt något annat håll. = o | |
| kanutten- | 2008-06-11 13:41 | |
![]() | mår supergott | |
| Cajsa-Stina | 2008-06-11 13:46 | |
![]() | Snorklan, undrar om det är nåt som går....jag var hos min naprapat i måndags för "min onda rygg". Krya på er alla som mår dåligt och Grattis till sirik som kom till doktorn i tid samt trevlig resa NadaR. Nu ska det bli gott med en kopp kaffe och rabarberpaj:) | |
| Tello69 | 2008-06-11 14:02 | |
![]() | haha, glömde skriva att jag kör buss... nä nu ska jag hasa mej iväg igen till nästa pass | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-06-11 21:43 | |
![]() | Här gnäller jag och vet hur sirik har haft det...stooora kramar till Sirik, och jag ska inte gnälla mer!!! | |
| Pajas - Ej medlem längre | 2008-06-11 21:52 | |
![]() | Jag mår ungefär som igår. :-) Tackar som frågar! ;-) | |