Spelrum
| Giraffen | 13 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 17 |
Mobilspel
| Pågående | 19 998 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mick-E - Ej medlem längre | 2008-06-11 16:56 | |
![]() | zmiley--- DU ÄR EN TÖNT!, på rktigt. Herregud!/Jacob | |
| zmiley | 2008-06-11 16:56 | |
![]() | Jag vet, är det inte härligt att såna som jag får finnas....... | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2008-06-11 16:57 | |
![]() | Det e sjukt hur ni kör det här offentligt, alla inblandade. Grow Up! | |
| vindsus86 | 2008-06-11 16:59 | |
![]() | Alla mytomaner tror inte på sina lögner. det är inte det det handlar om. | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-06-11 17:00 | |
![]() | "Alla inblandade " Silverin vad menar du? Jag ville bara diskutera mytomaner. Vart de sen tog vägen kan inte jag klandras för!! | |
| vindsus86 | 2008-06-11 17:03 | |
![]() | jag blev nyfiken på vad silverin pratar om | |
| Snurran_78 | 2008-06-11 17:06 | |
![]() | Oj, någons tå är ilande blå :D. Ett forum finns väl inte till endast för mogna diskussioner? Även om mytomaner och deras inverkan på oss som bara ljuger när nöden kräver det, verkar nog så mogen i mina ögon. Jag tycker att mytomaner borde skickas till en ö där de kan ljuga varandra till sömns. Make the world a little bit better. Deport someone today. | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2008-06-11 17:10 | |
![]() | oceano, det var du som startade tråden - men undermeningen att du söker bekräftelse o stöd ur ett förhållande, som inte tycks ha gått som det var tänkt, finns tydligt där. Tycker inte det är rätt just i det här fallet att dra dina oförrätter på det här forumet. Självklart hakar (de) andra på. Sen blir det offenligt o rent av sorglig läsning. H*n sa o då sa h*n att, men så va det inte alls, för det va faktiskt h*n först o sen sa h*n att... ja hör själv. | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-06-11 17:13 | |
![]() | Men herregud Silverin. Vem fan har snackat om nåt förhållande?? du vet inte vem jag pratar om. men om du är nyfiken så handlar det om en nära vän!! Så håll dina hypoteser för dej själv!! | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2008-06-11 17:16 | |
![]() | Hehe, sure... | |
| vulcan | 2008-06-11 17:18 | |
![]() | Forumadmin: Oavsett syftet så verkar den här tråden bara ha lett till dålig stämning och anklagelser hit och dit mellan flera olika personer. Det känns därför som ett logiskt beslut att stänga den. Personliga konflikter gör sig sällan särskilt bra att vädra inför öppen ridå i ett forum. Bättre att försöka reda ut det som gnager, om det fortfarande finns nån sorts möjlighet till dialog. Just my humble opinion. | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2 3