Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 40 |
Mobilspel
| Pågående | 19 932 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| franny | 2008-06-19 21:20 | |
![]() | Johnny Cash "Hurt" | |
| Candee | 2008-06-19 21:21 | |
![]() | Mjo..fast det är en tid att ta sig igenom Teppy...men det blir bra till slut..fast de vet du ju..*kramar om* | |
| franny | 2008-06-19 21:22 | |
![]() | Nick Cave , Kylie Minouge i "Where the wild roses grow" | |
| lelleli | 2008-06-19 21:34 | |
![]() | Jag gråter mest hela tiden sen min mamma dog i oktober. Först nu jag antagligen riktigt fattat det. först nu som jag ser mamma i drömmarna igen- det jobbiga är att det bara är mardrömmar :´( Saknar min mamma såååå otroligt mycket... Tårarna verkar iinte vilja sluta rinna.. | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-06-26 14:58 | |
![]() | kan ni se Micke & Molle utan att gråta? Det kan inte jag. | |
| Karincx - Ej medlem längre | 2008-06-26 15:14 | |
![]() | Lelleli, ögonen tårades när jag läste ditt inlägg... | |
| lelleli | 2008-06-28 22:56 | |
![]() | Oj, vaa inte meningen att ge dina ögon tårar.. Mitt liv fortsätter- men e fruktansvärt jobbigt vissa tider på dygnet... Mamma finns i mina tankar konstant hela tiden.. Det verkar som om de flestaav mina vänner faktiskt glömt bort att min mamma dog från mig i höstas.. Det e nu jag behöver deras kärlek och omtanke och inte precis dagaran efter hennes död.. Nu e allt såå tyst :( | |
| yayasout - Ej medlem längre | 2008-06-28 23:24 | |
![]() | När jag verkligen vill gråta en skvätt lyssnar jag på Eva Cassidy - Fields of gold. youtube.com/watch?v=...DM qFvh5Lcs Jag lyssnade på den låten när en av mina bästa vänner tog livet av sig så den har blivit ganska speciell. Jag har för övrigt märkt att jag gråter mycket lättare nu när jag blivit mamma. | |
| Rome | 2008-06-29 00:00 | |
![]() | Vad man gråter till beror nog mycket på vad man kopplar ihop en viss låt med. Dessa låtar ger mig tårar i ögonen: Nothing compares 2U med Sinead O'Connor, det var min och min åvarande flickväns/sambos låt som blev ännu mer känslosam efter att hon hade tagit livet av sig, den beskriver ganska bra hur jag kände strax efteråt www.youtube.com/watc...kR Us-6szsk Gabriellas sång med Helen Sjöholm. Den spelades på begravningen. När jag nu ser filmen (Så som i himmelen) så storgråter jag hela tiden. www.youtube.com/watc..._B 8-oxUiAc | |
| SunsetBiker - Ej medlem längre | 2008-06-29 00:16 | |
![]() | youtube.com/watch?v=...j6 IBdHW_rY | |
| gnällmamman | 2008-06-29 03:16 | |
![]() | Känner verkligen med dig lelleli.Hoppas du har några som lyssnar på dig och låter dig sörja på ditt sätt och att du slipper höra "ryck upp dig". Var rädd om er, och om varandra. | |
| eXzion | 2008-06-29 03:41 | |
![]() | www.youtube.com/watc..._R 07QewFaw | |
| Suds McDuff | 2008-06-29 12:09 | |
![]() | lelleli, ja död och elände är verkligen trist. Har själv förlorat två bekanta i år. En gammal gymnasieklasskompis blev mördad i Thailand, och en nuvarande klasskompis tog sitt liv. Vid dom tillfällena grät jag flera skvättar. Annars så gråter jag inte så ofta. Det tycker jag är synd, för det känns faktiskt lite renande att gråta. | |
| tuta | 2008-06-29 15:52 | |
![]() | jo visst, att gråta... här kommer några trudelutter som kan få mej att böla en stund.. dessa o ja om kaffet skulle råka vara slut... www.youtube.com/watc...at ure=user www.youtube.com/watc...at ure=user www.youtube.com/user...or nchannel | |
| franny | 2008-06-29 16:00 | |
![]() | www.youtube.com/watc...Er mYfCt-RI Waterboys´ Too close to heaven | |
| lelleli | 2008-06-29 21:23 | |
![]() | tack alla för er medmänslighet. Har fått en del mail, men orkar inte svara på dom för tillfället.. Bara jobbigt att skriva detta. Hoppas ni förstår.. Stor kram Annelie | |
| bluebite | 2008-06-29 21:44 | |
![]() | jag gråter i vågor, vissa dagar gråter jag flera gånger, medan ibland kan det gå månader... men sen har jag dessutom svårt att prata om det som orsakar tårarna. jag tycker inte om medömkan i blicken på människor, eller de som tycker synd om en. jag skulle hellre ha någon som frågar hur de var som personer (mamma o pappa), någon som vill lära känna dem i efterhand. och ibland måste man bara få snöa in på minnen, utan att man vill att andra ska tränga sig på. (men oftast vill man inget mer än att någon finns där) spenderade midsommar på min väns balkong, vi har varit vänner i 15 år och hon kände mamma bra. så vi spenderade midsommar med att gråta tillsammans. satt på balkongen och grät tillsammans, pratade om minnen och jag lovar - det var den bästa midsommarafton någonsin. | |
| nystan1 | 2008-06-30 00:09 | |
![]() | Jag skulle önska att jag hade lite lättare för att gråta, för ibland behöver man ju göra det. Senaste gången jag grät var 13e januari då min kompis födde en dotter framför mig, innan det var när min farmor dog för fyra år sen. Kan man bli bättre på att gråta? Tips välkomnas. | |
| zmiley | 2008-06-30 00:26 | |
![]() | Klarar du gröna milen utan att gråta är du ett hopplöst fall. | |
| nystan1 | 2008-06-30 00:30 | |
![]() | Såg den precis när den kom ut, och då minns jag att jag grät. Sett den några gånger till, men då utan tårar. Vad säger du om det zmiley? | |