Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 862 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kickilina23 | 2008-06-25 13:24 | |
![]() | Fast det låter ju ändå äckligt..jamenar...man kan ju inte sluta använda parfym och det går ju inte att sluta vaxa benen...man kan ju inte komma som en rya matta bara för att myggen inte ska äta en..... hur läckert är det igentligen??? | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-06-25 13:28 | |
![]() | ja men,, förklara det då jag var barn?? Jag använde inte parfym, mamma tvingade mej att duscha varje kväll o inte hade jag någon kroppsbehåring.. Men det var kanske därför?? Har ju väldigt lite nu oxå, utan att jag har vaxat benen... Gubben har mycket hår på benen o han blev biten men hade inte ont av det.. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-06-25 13:35 | |
![]() | Barn har inte heller mycket hår nej, och sen är de nog mer attraktiva byten eftersom de har så sött blod. | |
| kickilina23 | 2008-06-25 13:39 | |
![]() | Ja du...tror inte att myggen bryr sig om ifall man har parfym, håriga ben, eller om man är oduschad tror att dom äter på en iaf...det är någon doft som man utsöndrar som dom gillar så..men det är vad jag tror..Jag har alltid varit en gourme middag för dom iaf...samma sak för min äldsta son oxå..tror inte att man kan göra så mycket mer än att använda massa myggstift å allt sånt =O) | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-06-25 13:46 | |
![]() | Nu är det så att de flesta parfymer innehåller sekret från mungråttornas analkörtlar eller liknande. Alltså lämnar man eftersom starka luktspår som myggen tror leder till en guldgruva. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-06-25 13:47 | |
![]() | Förlåt, jag menar Bävergäll: avsöndringar från bäverns analkörtlar, så kallade gällpungar. | |