Spelrum
Giraffen3
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade3
Mobilspel
Pågående19 620

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Nasty Nimrod2008-06-29 17:28
Antal inlägg: 1063

Det finns ju laptops och öppna nätverk...

Uffetuffe2008-06-29 17:53
Antal inlägg: 246

Det folk ser på Pridefestivalen är de som sticker ut med med glitter och uppklippta hål i baken på sina skinnbrallor...är det gay eller bara provokation? Trodde att honosexualitet var att man blev förälskad i motsatt kön och inte att vara ett äckel på stan?

ordhämnaren - Ej medlem längre2008-06-29 17:57
Antal inlägg: 1045

Jag har svårt att se kopplingen mellan Naken på lastbilsflak & Bli tagen på allvar och respekterad för den man är. Jag respekterar inte nån för att de uttrycker sig genom att hänga ut gumpen offentligt, oavsett om människan är straight, bi, homo eller övrig.

Jättetrevlig - Ej medlem längre2008-06-29 18:00
Antal inlägg: 559

kan bara hålla med uffe och oceano, bara för att man är homo så ska det väl inte rättfärdiga ett beteende som skulle få mig arresterad om jag gjorde likadant? visst kan jag förstå att man vill och har rätt att uttrycka sig själv och sin personlighet, speciellt när bögar har vart så förtryckta i nästan alla tider. Men larv är larv, och att man är homo ursäktar inte att man visar arslet på stan?

Gariam - Ej medlem längre2008-06-29 18:13
Antal inlägg: 2590

Men hej hallå, det är ju oavsett sexuell läggning en stor fest och en parad? Inget demonstrationståg.

Jättetrevlig - Ej medlem längre2008-06-29 18:16

men om jag skulle ordna en fest där jag och mina polare skulle blotta oss så skulle vi fortfarande åka fast...eller?

Tommy 19792008-06-29 18:20
Antal inlägg: 1191

Jag är själv homo, och jag skulle aldrig få för mig att gå på Pride. Anledningen är enkel: jag står för min sexualitet, men vägrar låta den exploateras. Därmed inte sagt att det ligger något fel i att uppskatta Pridefestivalen, det är naturligtvis upp till var och en, men det är inte min grej, helt enkelt.

Dyslekso2008-06-29 18:25
Antal inlägg: 8945

Jag såg en del av paraden förra året. Var inte någon som visade röven, vad jag kan påminna mig. Och gjorde de det var det säkert inte i högre grad än de sambaparader som hålls ibland.

Jumanjia2008-06-29 18:39
Antal inlägg: 539

JAG MISSAR INTE EN ENDASTE PRIDE. HAR VARIT DÄR SEN JAG VAR 16 MEN NUMERA SÅ BRUKAR JAG INTE GÅ I PARADEN UTA NÖJER MIG MED ATT SE PÅ. DET ÄR KUL DE MED *LER*
OJ caps lock var på orkar inte sudda ;-)

Francoise2008-06-29 18:39
Antal inlägg: 1

Uffe tuffe, trodde du verkligen att "homosexualitet var att man blev förälskad i motsatt kön"?

Jag tycker det låter som att du tänker på en annan äcklig samhällsgrupp på stan. Och att det är dags för dig att skölja ansiktet med kallvatten och damma av lilla uppslagsboken.

Gariam - Ej medlem längre2008-06-29 18:56

trevlig: Varför dömer du ut en hel festival för att någon (..?) har blottat sig? Då är det alltså blottning som fenomen som du har problem med och inte festivaler i allmänhet eller?

Gariam - Ej medlem längre2008-06-29 18:57

Apropå blottning och festivaler så är det nog 10 ggr värre på t ex roskilde vad nakenhet anbelangar... men där finns inga paljetter och så kombineras nakenheten med säkra heterosexuella/manliga attribut alá höhöhö-vrål och dyl så då är det mer ok?

Jättetrevlig - Ej medlem längre2008-06-29 19:03

Nej om du läser vad jag skrev gariam, så fattar du nog att jag inte gillar sånt beteende oavsett sexualitet...Vad jag vänder mig mot är att det tydligen är mer accepterat bara för att det råkar vara bögar som gör det...

illiterate - Ej medlem längre2008-06-29 19:09
Antal inlägg: 6521

Jag gillar inte parader eller festivaler överhuvudtaget. Människor kan vara trevliga ibland, men pöblar? Nej tack.

StuntmanMike - Ej medlem längre2008-06-29 19:27
Antal inlägg: 648

Hade det varit t ex en Miss Hawaian Tropic-parad med en massa utfläkta rumpor till höger och vänster så hade ingen brytt sig lika mycket om att det var ett stötande beteende eller vad ni nu kallar det. Jag förstår inte skillnaden?

StuntmanMike - Ej medlem längre2008-06-29 19:29

Jag tror förresten att det finns en och annan liten hetero i tråden som inte hade tyckt att det var lika hemskt. Vågat uttalande, jag vet.

mrperfect2008-06-29 19:33
Antal inlägg: 11437

Jag tycker vi blottare skulle ha en egen festival oavsett sexuell tillhörighet. DVS jag är gul, fattig, utblottad.

Såg ett feltryck i ett av inläggen ovan, jag översätter fritt; Honosexuell= tycker om honor

Är inte quarnevalen i Rio ganska avklädd? Dit kan man ju åka om man känner behov av att se eller delta i nakenheten. Eller mardi gras ( fettisdagen) i sydeuropa.

Jag vill inte heller träffa pöbeln förresten. Därför har jag inte varit med i någon scrabble IRL :)

illiterate - Ej medlem längre2008-06-29 19:55
Antal inlägg: 6521

Är det inte mest transor i Rio-festivalen? Svårt att se skillnad iofs. Så mycket smink och färger.

Uffetuffe2008-06-29 23:54
Antal inlägg: 246

Francoise; Att vara attraherad av motsatt kön då...försökte förenkla det med att skriva så som jag gjorde...men måste man väga varje ord för att inte någon ska kommentera just det,,,ni förstår vad jag vill ha sagt iaf. Att stå på lastbilsflak och jucka mot varandra och svinga dildos som en lasso och ha diverse latexutstyrsel mm verkar enbart verka visa att gayrörelsen bara går ut på att pippa varandra? Men jag vet massor med gayfolk som är tokseriösa som spyr just på den här galan för att det väcker förutfattade meningar om gaykulturen och gör det så mycket svårare för de "seriösa" att få sammhället att acceptera dem.

StuntmanMike - Ej medlem längre2008-06-30 00:02

De seriösa homosarna? Finns det några? Tror det kan finnas nån sån i tåget med, men de syns väl inte bakom dildosarna.

Visar sida: 1 2 3 4 5 6
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?