Spelrum
Giraffen44
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
26
Inloggade70
Mobilspel
Pågående19 738

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Suds McDuff2008-07-05 13:48
Antal inlägg: 1308

Det kan också vara att han har två olika sätt att vara. Ett med dig och ett med polarna. Och därför vill han inte sammaföra er. Om det är så så kan jag garantera att han är lite "kaxig & tuff" bland polarna, men inte med dig haha.

illiterate - Ej medlem längre2008-07-05 13:49
Antal inlägg: 6521

Eller också har han läst en relationsbok och lärt sig att hemligheten med att inte tröttna på varandra är att umgås på separata håll.

Nattravn - Ej medlem längre2008-07-05 13:56
Antal inlägg: 9141

Eller så är han Batman!

MiaHudik - Ej medlem längre2008-07-05 14:08
Antal inlägg: 72

Impa, pimpa, pumpa, dumpa brukar min tonåring säga och det verkar vara just det han gör eftersom han inte har dig med. Så dumpa honom. Du har bättre saker för dig

katalias - Ej medlem längre2008-07-05 14:18
Antal inlägg: 2032

Om jag förstod det rätt så har inte Amöban några problem i sin relation, men att hon fick en undring om det här med att ta med sin respektive ut är något folk i allmänhet tycker är något självskrivet. Alltså kanske vi inte ska diskutera kring hur Amöban har det eller inte har det i sin relation, utan just om vi tycker att det är självskrivet att man ska ta med sig sina respektive ut.
Har jag fel, Amöban?

franny2008-07-05 15:19
Antal inlägg: 110

Om killen ett flertal gånger går ut utan sin kvinna o säger att det inte är några andra tjejer med trots att det är det... huvva! Kanske har han nåt annat på gång? Om han kan ljuga om det här - vad säger att han inte gör det om annat?

annakarineli2008-07-05 15:33
Antal inlägg: 2519

Usch, jag känner igen mig alldeles för mycket i din situation och vet hur ont det kan göra och hur tankarna far åt alla håll och kanter. Man vill inte vara krävande, men vill väl att han ska VILJA att man följer med. Jag är inte kvar i förhållandet längre, men är som sagt väl bekant med fenomenet. Det var på sätt och vis skönt att se att jag inte är den enda som hamnat i den situationen, men jag vet hur plågsamt det är och önskar ingen behövde ha det så. Hoppas ni lyckas reda ut det hela. Kram & lycka till!

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?