Spelrum
Giraffen41
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
2
Grisen
Böjningslistan
22
Inloggade65
Mobilspel
Pågående19 687

Forumkategorier

Användare Inlägg  
PmsKossa - Ej medlem längre2008-07-07 14:25
Antal inlägg: 547

Haha well jag hoppas inte det är så. Alla avatarbilder vittnar om att väldigt många månar om sig. Eller så är det photoshop.

Miss_jk2008-07-07 14:25
Antal inlägg: 8941

Haha, jag får ju nästan hålla med där, Imbattibile. Allt ska vara så himla naturligt nu för tiden... Visst, det är naturligt med skrap i brallan, men kanske inte så fräscht och uppskattat.

PmsKossa - Ej medlem längre2008-07-07 14:27

Jag måste missat något.. fartränder, när sa någon att det var ok?

Miss_jk2008-07-07 14:28

Det borde väl vara lika naturligt som att prutta? Sitter i soffan och pruttar så råkar det komma lite i byxan också. Hur naturligt som helst och inget fel med det...

PmsKossa - Ej medlem längre2008-07-07 14:29

:P

Imbattibile - Ej medlem längre2008-07-07 14:35
Antal inlägg: 1609

Sen om det råkar kleta sig genom byxorna och komma lite på soffan så är de helt okey också. Om någon gäst klagar så är det ju bara och säga, detta är mitt hem, take it or leave it

jeehunmoon2008-07-07 14:36
Antal inlägg: 479

miss_jk, Jasså jag trodde att det handlade om olika lukter, men jag vet inte mycket om den här marknaden som sagt.
Jag är förvånad att du Miss_jk är ensam hittills att nämna att du använder det (missade jag någon mer?). Trodde att body spray nästan var standard då utbudet var så enormt och så exponerat i butiken jag var i.

Dyslekso, jo det känns avlägset och jag personligen kommer att ta avstånd till en vidareutveckling av fåfängtrender för män. Visserligen är jag småintresserad av inredning, men att göra kulinariska rätter tar jag avstånd till. Äta dem kan jag, men att springa runt på på ICA och leta upp indiska kryddar är inte min grej.
Gym är fåfänga generellt, det håller jag med om. Däremot är vi inte ensamma om det, skulle tro att det ungefär är 50/50 på gymmen, bara att tjejer tenderar att gå på passen mer än att vistas i styrketräningsdelen.

Pmskossa, är det en åldersfråga? Min morsa är 55 och hon sminkar sig fortfarande, så gör även hennes vänninor, mina vänners morsor och när jag ser 55-åringar i arbetslivet syns det att de sminkar sig de med överlag. Eller är det något speciellt för Sthlm kanske? Får för mig att det är STOR skillnad utomsocknes. Sthlm är mer fåfängt än resten av landet skulle jag vilja påstå.

Sedan nämner jag i tråden även att jag går omkring i Victoria's secrets affär. Varför finns det inte liknande affärer för män? Hur kan kvinnounderkläderna vara så mycket större?

Ellebellebii - Ej medlem längre2008-07-07 14:37
Antal inlägg: 7733

då är det bra att ha en brun soffa så syns det inte... skulle det lukta så kan man använda doftspray... jiihoo

PmsKossa - Ej medlem längre2008-07-07 14:39

I synsättet så ja, jag märker att man svänger lite i sina åsikter med åldern. Jag skrev bara att jag numera inte använder mer än mascara. Det känns inte som att jag sunkar ner mig för det.

PmsKossa - Ej medlem längre2008-07-07 14:41

Sen, hur många variationer på kalsonger kan man göra?

jeehunmoon2008-07-07 14:41
Antal inlägg: 479

Ett tillägg, det sjuka jag ser i body spray är den möljiga utvecklingen. Är det inte troligt att det inom några år även kommer att finnas dofter för kvinnornas underliv, rumpa och fötter också? Jag menar inte "febreez" i skorna utan en doft-spray direkt på fötterna för att det inte ska lukta svett. Och inte erotiska oljor vid sex i underlivet o i rumpan.

När man fisit, gå till toaletten och ta sig ett sprut av "fart-away" eller något.

Men fortfarande, var detta med body spray något så UFO-betonat att det var ointressant? (Syftar på att miss_jk hittills är den enda på betapet som kör med det)

Imbattibile - Ej medlem längre2008-07-07 14:41

Varför sluta bry sig liksom? Så fort man bryr sig om vad andra tycker så är man tydligen osäker? Att sluta bry sig är lite som att gå tillbaka till apstadiet.

Ellebellebii - Ej medlem längre2008-07-07 14:42

Jag anser att man kan sunka ner sig med smink också... hur fräscht är det med lager på lager? Man kan va uppfräschad utan smink, med smink... nersunkad med smink, utan smink... och detta gäller oavsett ålder!!

PmsKossa - Ej medlem längre2008-07-07 14:42

Vem har slutat bry sig?

Miss_jk2008-07-07 14:43

Fotdeo finns redan. Jag har en som luktar gott från scholl som jag använder på sommaren när man går barfota i gympadojorna. Vet inget om någon doft för underlivet, men det finns garanterat. Någon typ av olja eller vaselin med både lukt och smak. Kan jag nästan svära på.

Imbattibile - Ej medlem längre2008-07-07 14:44

Jehuu, leta runt på nätet så kommer du hitta en hel uppsjö av internetaffärer för män som säljer hur många olika fåfänge-produkter som helst. De flesta butiksägarna har väl kommit på att män inte pallar gå till affären och köpa sådana produkter utan sitter hellre hemma och får det hemskickat via post

Ellebellebii - Ej medlem längre2008-07-07 14:44

Och jeehunmoon... jag måste tillägga att jag hellre använder doftspray än parfym, då jag anser att parfymer oftast är för starka och det blir för jobbigt för mina stackars luftrör. Inför doftspray/bodyspray för män med så kanske vi känsliga typer slipper andnöd ;)

PmsKossa - Ej medlem längre2008-07-07 14:45

Fotdeo borde det vara lag på.

Imbattibile - Ej medlem längre2008-07-07 14:45

Pms, de flesta

PmsKossa - Ej medlem längre2008-07-07 14:47

Imbattibile: Du utgår från folks inlägg?

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?