Spelrum
Giraffen21
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
8
Inloggade30
Mobilspel
Pågående19 625

Forumkategorier

Användare Inlägg  
NessaLote2008-07-07 23:04
Antal inlägg: 1502

Kaparen.... Det var inget bra exempel på simultankapacitet! Det gör nog bara någon arg! Det med att ha sex med en kvinna och tänka på en annan alltså, inte bra XD

louisiana2008-07-08 00:06
Antal inlägg: 35

Det går väl an när det ringer och man kan ta samtalet på en trådlös telefon (min fasta finns i ett annat rum), men det värsta är att uppkopplingen bryts när jag svarar i den trådlösa. DET har jag förlorat massor på. Skulle precis göra en jättefin rullning på allra första ordet då jag blev nedkopplad...grrr. Nån annan som har detta problem?

jeehunmoon2008-07-08 12:06
Antal inlägg: 479

Jag har verkligen ingen simultanförmåga, önskar dock att jag skulle kunna tänka på någon annan kvinna om jag har sex med någon jag är missnöjd med.

Äh, telefonen är nog inte det största problemet för betapetare, det är nog allt annat nätsurfande vid sidan om. Om ni skulle utveckla en jättekrävande mjukvara som skulle innebära att man inte kunde surfa bredvid skulle nog folk bli effektivare.

vulcan2008-07-08 12:11
Antal inlägg: 7666

Jag är ganska duktig att fokusera på en sak och även på att vända och vrida på denna sak och se den från olika perspektiv. Min multitasking är däremot usel och alla försök att exempelvis prata i telefon och spela Betapet samtidigt gör bara att jag blir som max tredjedelskoncentrerad på bägge. Summan av helheten blir mindre än delarna alltså :(

Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd2008-07-08 15:51
Antal inlägg: 4814

louisiana: ditt problem har jag haft i vissa andra onlinespel när jag (tillfälligt, som nödlösning) använde internet över ADSL, och telefonlinjen var kombinerat serie- och parallellkopplad. Den är ofta kopplad på det viset eftersom någon (ofta en tidigare) hyresgäst har ansett sig behöva en telefon i det rum som saknat telefonjack (det saknas alltid i något rum) och då utgått från det "första" jacket.

Det löser sig utmärkt om man inte blandar ihop telefonlinjerna och internetlinjerna (hos mig är det separata rör), men går säkert att lösa om man bygger om telefonledningarna hemma lite grand. Fråga mig inte hur bara, jag har undvikit att behöva lösa det problemet. :)

mariasanders2008-07-08 17:40
Antal inlägg: 3

eftersom det ALLTID kommer något emellan så föredrar jag att spela obegränsat. Då kan man chatta lite också och det är alltid trevligt att psyka varandra på kul (de man känner alltså).
Spelar jag hets eller snabb så blir jag superstressad då telefonen ringer eller nån chattar på msn eller min dotter frågar något....nej jag kan rekommendera obegränat om man vill ha en lugn skön spelstund. Givetvis ska man inte göra andra saker samtidigt, det vore ju oförskämt, men man kan i alla fall säga till de "störande elementen" att man är upptagen utan att hysteriskt se sekunderna ticka iväg...:)

sanlin2008-07-08 20:51
Antal inlägg: 1462

beror på vem som ringer....om man svarar eller inte!

skrabban2008-07-08 21:08
Antal inlägg: 1031

Man kan svara i telefonen och spela samtidigt. Jag har en trådlös telefon vid datan. Jag brukar göra så. Det går bra.

Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd2008-07-09 22:13
Antal inlägg: 4814

Jag kan också spela och samtidigt telefonera, i en telefon med lång sladd, förutsatt att det är någon man är van vid att prata med. :)

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?