Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 19 615 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-11 11:43 | |
![]() | urk vs mullig | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-11 11:45 | |
![]() | Fast det skulle vara smal, lagom, mullig, tjock fet. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-11 11:46 | |
![]() | Eller kanske: Anorektisk, smal, normalbyggd, mullig, tjock, fet, lagom? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-11 11:47 | |
![]() | Undra om man kan krama ihjäl tjej 1? Fast revben är rätt tåliga.. | |
| ordhämnaren - Ej medlem längre | 2008-07-11 11:48 | |
![]() | Miss_jk, den första såg inte helt frisk ut, dessutom för klen, man vill ju inte ha nåt som ser ut som det kommer gå sönder när man tar i det. Det andra åbäket var ännu värre, nåt sånt här känns som en rimlig kompromiss: mrbadak.com/wp-conte...s_ hawt.jpg | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-07-11 11:48 | |
![]() | Ibland kan man bli levnadsglad av att lura sig själv, men med tanke på de där svarta områdena i hjärnan som jag fick ta del av i avslappningstråden, så består inte den där lyckan så länge. Det är ett evinnerligt energiförbrukande att hela tiden luras på det där viset. | |
| manmanmanm | 2008-07-11 11:48 | |
![]() | känns som energi och självförtroende går många trappsteg före smal och dum/osäker... om man inte vet var man själv är eller hur man vill vara / se ut, då kommer inget att funka. nöjd med sig själv...om mna vill vara smal får man försöka bli de/stanna så. om man tycker att de är för jobbigt att gå ner i vikt eller hålla sig smal (de som älskar mat, inkl. jag:) ) så får man vara nöjd med sig själv ändå. man tänker väl och drömmer om smala kvinnor med verkligheten känns verkligen inte så, man vill direkt inte ha någon som är smal för att den är smal. Jag fallar då aldrig direkt för hur smal en person är, det är energi/aura/lyster i personen (hur självsäker och nöjd den personen är med sig själv och hur mkt den vågar visa de). men en sak är hyfsat klar...tjejer som är smal eller inte smal, fit är väl ett mkt bättre ord, de har väl lättare att få "busvisslingar" till sig... det är sånt smo man är ute efter ibland. På stan så är de mer ytan som räknas då man inte pratar med någon utan bara passerar eller ser någon. ett skumt samhälle format av oss alla. Jag gillar tränade tjejer, självsäkra, glada=) hoppas jag inte skrivit nå dumt nu, de kommer jag få äta upp | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-11 11:49 | |
![]() | Hon skulle förmodligen dö på 5 minuter om hon hamnade i vattnet en vårdag. Tjej två skulle nog överleva minst 60 minuter. Av egna empiriska studier har jag märkt att det är mycket skönare att bada när man ätit massor av fläsk. Fett isolerar. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-07-11 11:49 | |
![]() | Nu ösregnar det. Äkta levnadsglädje. <3 | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-11 11:50 | |
![]() | Haha. | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-07-11 11:53 | |
![]() | det sorgliga med ABs journalistik är väl snarare det att marilyn monroe ses som en tjej med extrakilon. hennes mått var 90-60-90 om någon undrade. 60 cm midja! Hur skall man förhålla sig till det? De flesta normalbyggda tjejer kommer knappast ner i 60 cm. skall man som normalbyggd själv nu känna sig som beyond kurvig nu då? Eh, 60 cm midja är INTE litet för en kort tjej. | |
| phenningsson | 2008-07-11 11:55 | |
![]() | jo, 60 cm midja är litet. eller menar du för en tioåring? | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-07-11 11:56 | |
![]() | Då räknar jag givetvis in kinesiskor, koreanskor, persiskor och thailändskor i begreppet tjejer. Jag är rätt trött på den vita kvinnan som norm. | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-07-11 11:58 | |
![]() | Det säger rätt mycket om vår självgodhet att vi skandinaver klagar på att catwalkmodellerna är för smala. Bara för att vi har klumpig benstomme. Ett större problem är väl att en absolut majoritet är vita??? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-11 11:58 | |
![]() | Men vad en kvinna tror och en man vill ha behöver ju inte matcha. Jag tror att jag är charmig och därför vill män ha mig, att män kanske vill ha mig för något helt annat spelar ju ingen roll, det jag tror och det jag fått för mig bekräftas ju (falskt nog) av att männen är med mig. | |
| phenningsson | 2008-07-11 11:59 | |
![]() | du tycker alltså att catwalkmodellerna skall ses som en norm? | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-07-11 11:59 | |
![]() | Jag skiter i vad män tycker om. Jag är monogam och vill ha EN man, så jag har öht aldrig det där problemet :) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-11 12:00 | |
![]() | ;) | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-07-11 12:01 | |
![]() | Nej, phenningsson, men jag stör mig på att kritiken av catwalkmodellerna är riktad ur ett skandinaviskt perspektiv. | |
| ordhämnaren - Ej medlem längre | 2008-07-11 12:01 | |
![]() | phenningsson, vi pratar väl ändå om midja, inte höfter? En vacker midja kan man ju dessutom skulptera sig till om man bara har lite tålamod: upload.wikimedia.org...r1 869h.gif | |