Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 19 611 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| oceano - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:05 | |
![]() | Men allt behöver väl för fan inte ligga under seriöst för att det inte ska förvandlas till en fjantråd vita?? | |
| PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:06 | |
![]() | Vad yrar du? Men fann dig och din dåvarande fjantandes ganska mycket. Nu med rask tvärvändning så hackar ni på allt fjanteri. Känns skumt att ni tror ni är förmer än andra när man märker att så inte är fallet. En normal person skulle förstå att då man frågar 100 män så får man 100 olika svar. | |
| ordhämnaren - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:10 | |
![]() | PmsKossa, hon kanske ville se de 100 olika svaren för att se om det fanns nån röd tråd? | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:11 | |
![]() | Visst kan man fjanta tras! Jag gillar också att göra det serru. Men man behöver inte göra det i varje jävla inlägg som man kommer med utan man kan va allvarlig nån gång. För övrigt lyckas du bara lura dej själv att inte pmskossa och tras är samma person. Så jävla uppenbart så det är larvigt. Men det är väl skönt att gömma sig och håna andra också!! Och till min fråga som tråden skulle handla om innan fjantarna tog den i besittning så kan det ändå va intressant att höra. Om du inte finner det intressant så gå ut med hundarna eller nåt!! | |
| PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:11 | |
![]() | En snabb kik i andra trådar ger en bra fingervisning. | |
| Jättetrevlig - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:12 | |
![]() | Om man öppnar en tråd så får man 100 svar från 4 personer i all evighet... | |
| ordhämnaren - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:13 | |
![]() | Jättetrevlig, jag tycker att jag har skärpt mig :) | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:14 | |
![]() | Och hur mycket håller ni er nu till trådens ämne om jag får fråga? Jättetrevlig kan kanske svara på oceanos frågeställning istället för att tjafsa om annat! | |
| Jättetrevlig - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:14 | |
![]() | menade iofs inte dig ord... finns andra här som spammar varje tråd med sina larvigheter och inbördes beundran. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:15 | |
![]() | jösses...tur man inte har dom problemen!! | |
| Jättetrevlig - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:16 | |
![]() | Zimba...ja, jag talar om dig bland annat. inte många som håller sig till ämnet här, jag reagerar bara på bristande respekt för TS som önskade seriösa inlägg, inte en massa intetsägande fånerier. | |
| Jättetrevlig - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:16 | |
![]() | Vita syrener...du är nog det värsta typexemplet, tillsammans med din sidekick robban. | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:18 | |
![]() | Jag har för fan inte skrivit något i denna tråden förrän jag tillrättavisade dig. Så ta och håll dig till ts ämne själv till att börja med! | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:19 | |
![]() | Personliga påhopp går tydligen för sig i den här tråden Jättetrevlig??? | |
| Jättetrevlig - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:20 | |
![]() | men fjantig är du ändå...bete dig som en vuxen människa NÅGON gång iaf... | |
| _Robban_ - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:20 | |
![]() | Tja, jag försökte vara seriös i denna tråd. För övrigt ska ingen komma och säga vad jag ska skriva. Jag skriver givetvis precis det som faller mig in för stunden. | |
| Jättetrevlig - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:20 | |
![]() | är inget påhopp, vita, ren och skär sanning. | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:21 | |
![]() | Att jag fjantar i fjanttråden gör jag så jävla mycket jag vill, jag startade den för att folk verkar till att behöva fjanta sig ibland att du sen dömer mig utifrån den tråden är ditt problem! | |
| Jättetrevlig - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:22 | |
![]() | Nä ingen ska tala om vad du ska skriva robban, men om man inte har något att tillföra i en tråd där skaparen till yttermeravisso äskat om seriösa svar, så kan man lika gärna hålla käft och fjanta i därom avsedd tråd. bara för att tråden inte ligger under seriöst så menas inte att man vill ha den förstörd av meningslösa oneliners hela tiden. | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:23 | |
![]() | Stäng ner denna tråd +fjanttråden, fjanttråden är nog bland de mest pinsamma jag skådat | |