Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 620 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| jeehunmoon | 2008-07-29 09:21 | |
![]() | E solu, är du illiterate eller driver cittran med mig? | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-29 09:42 | |
![]() | Cittran driver inte med dig, men jag har nog aldrig påstått att jag är illiterate. Det får du nog visa var jag påstått Cittran. :) | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-29 09:44 | |
![]() | www.betapet.se/forum...to r=E+Solu | |
| jeehunmoon | 2008-07-29 10:10 | |
![]() | Tycker inte att du på ditt E-soluistiska sätt svarade på min fråga. Jag omformulerar mig: Delar du och illiterate samma biologiska mor, har samma efternamn och samma personnummer? | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-29 10:16 | |
![]() | illiterate har ingen biologisk mor, så det är nog svårt att besvara. Faktum är att illiterate inte existerar. | |
| jeehunmoon | 2008-07-29 10:19 | |
![]() | för att han är ditt alter-ego? | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-29 10:20 | |
![]() | Han skulle nog själv påstå att han är det i alla fall. Själv tycker jag att han är lite töntig. | |
| Lemure | 2008-07-29 10:27 | |
![]() | Man kan ju odla valar i stora dammar och låta sportfiskarna komma och fiska upp dem istället för att använda harpuner som gör så ont på valarna. Eller varför inte låta alla ha en val hemma i badkaret om det skulle bli krig eller annat otäckt. Överskottet kan man sälja på s k Val-Marts, eller exportera till U-länderna när det är bra valår. | |
| jeehunmoon | 2008-07-29 10:29 | |
![]() | Innan jag fick höra att ni påstogs vara en och samma person hade jag den motsatta uppfattningen, att han var den otöntige av er två. Om ni nu är en och samma person tycker jag itne att du kan ta detta som något förnärmande. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-29 10:31 | |
![]() | Ja det är lätt att få såna uppfattningar när den ena har glasögon och den andra inte :) Men det är valfritt hur man vill tolka våra personligheter. | |
| jeehunmoon | 2008-07-29 10:37 | |
![]() | Jag dro ginte mina slutsater utifrån glasögonprydnad eller inte. Jag torde mig se annorlunda texter från den ena jämfört med den andra. Tyckte att e-solu-nicket aldrig riktigt fick till det medan illiterate-nicket alltid fick till det. Nu när det rörde sig om samma person börjar jag inse genialiteten hos personen bakom de båda nicken, att så totalt kunna anta två helt olika gestaltningar där den ena lyckades med de flesta texterna där den andra misslyckades med de flesta texterna. Briljant! | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-29 10:38 | |
![]() | Tackar :D Det är som sagt inte lätt att särskilja multipla personligheter utan korskorrelation alltid. | |
| jeehunmoon | 2008-07-29 10:41 | |
![]() | Har redan nu fått för mig att du antagit den illiterateiska rollen? Du skriver med andra ord inte på samma sätt som du för någon vecka sedan skrev med e solu-kontot? | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-29 10:43 | |
![]() | Det beror förmodligen på att jag ser annorlunda ut numera. Oftast anpassar jag min personlighet efter mitt utseende. Det är mer övertygande. | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-07-29 10:45 | |
![]() | Ursäkta korsförhöret E Solu, jeehunmoon är mitt olydiga alter ego. | |
| jeehunmoon | 2008-07-29 10:48 | |
![]() | Jag får smiska mig själv för att baktala mig själv sådär genom att kalla det olydigt. Smiskar mitt "upa"-nick hårt på skinkan och jeehunmoon-nicket ler skadeglatt. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-29 10:48 | |
![]() | Det är lugnt upa ;) | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-29 10:51 | |
![]() | En förklaring till min existens är att illiterater har en försvarsmekanism som innebär att de klonar sig när deras existens är hotad. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-07-29 10:53 | |
![]() | Du är som en jobbig boss som man inte vet vid första försöket om det är bäst att ge sig på huvudenheten, eller undersåtarna för att göra mest skada. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-29 10:54 | |
![]() | Japp :) Sen har jag metastaser som jag inte ens själv är medveten om, för att vara på den extra säkra sidan. Dessa är alltså inte kontrollerade av huvudenheten, även om huvudenheten ofta blir anklagad på MSN för att kontrollera dessa metastaser. | |