Spelrum
Giraffen36
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
16
Inloggade52
Mobilspel
Pågående19 243

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Uffetuffe2008-07-18 18:59
Antal inlägg: 246

Nej,,,men att de sitter i ett par falska bröst

Uffetuffe2008-07-18 19:02

Vi skrattar åt killar som skaffar fula toupeer som ser ut som något man kört på på E4:an och att de vågar ligga där på kvällen med sin tjej som smeker i håret och fastnar under en kant,,,,,samma skit är det ju med fakebröst,,,att man justerar bröst för att de har tappat form efter barn eller andra orsaker är jag inte emot...men som en som är född 1990 och redan är fast i skiten så är jag helt emot det

Betabunny2008-07-18 19:03
Antal inlägg: 38

Uffetuffe: Tycker att du har hemskt bra åsikter i den här tråden, men anledningen till att man vill ha stora välformade bröst är att det är det killar i allmänhet tittar på på krogen..

Porslin - Ej medlem längre2008-07-18 19:08
Antal inlägg: 108

dahlgren: Nu vet jag inte om det är stor skillnad på bröstlyft och bröstförminskning men jag gjorde en förminskning och har absolut massor av känsel kvar ;-)

mamman - Ej medlem längre2008-07-18 19:08
Antal inlägg: 6379

Dsom skriver i tråden kan delas in i:
*De som gjort något åt brösten eller vill
*de som inte gjort något åt brösten och inte vill
Dessa två grupper ser olika på saken och har också olika uppfattningar.

Det är jä*ligt lätt att ha åsikter om något som inte handlar om sig själv

Uffetuffe2008-07-18 19:08

Men vill tjejer idag ses som villiga porrskådisar eller vill de ha respekt för att de är bra människor ?
Jag fattar inte??

mamman - Ej medlem längre2008-07-18 19:10
Antal inlägg: 6379

Vem säger att tjejer förstorar brösten (för det är vad jag tror du menar) för att ses som porrskådisar? Det är ju DIN åsikt?

Betabunny2008-07-18 19:10
Antal inlägg: 38

Man vill nog bara bli sedd och bekräftad för den man är.

vita_syrener - Ej medlem längre2008-07-18 19:13
Antal inlägg: 22144

Kan säga så här, jag har i unga år haft väldiga komplex för min lilla byst, men idag tre barn senare så är jag glad för det eftersom det inte syns något nämnvärt. Sen vad det beror på vet jag inte. Men det gäller kanske att bli på det klara med sig sälv och den respekt för individen man har. Dvs. sig själv. Man kan inte bli älskad av alla. Och jag vill inte se ut som en porrskådis går så bra ändå. Hur man nu ser ut då vs.?

Uffetuffe2008-07-18 19:13

Att visa upp sig på krogen när man har förstorat brösten så tycker jag att man ligger mer åt det hållet ja....(när man uppenbart visar upp sif pga dem)

lsaw2008-07-18 19:16
Antal inlägg: 351

OM jag skulle smeka dig´och upptäcka att

lsaw2008-07-18 19:17
Antal inlägg: 351

....

Felixy2008-07-18 19:19
Antal inlägg: 272

Tyvärr sitter mycket självförtroende i brösten på unga tjejer idag? Sett exempel på bekanta som har varit tillbakadragna innan , men efter bröstförstoringen så går dom i så urringade tröjor att tuttarna nästan inte är täckta alls. Det är HELT fel. men den här tjejen (om jag har fattat rätt) ska ju inte förstora sina bröst, bara lyfta dom för att dom hänger? Och visst hon är inte så gammal, men om hon mår dåligt över dom redan nu så varför vänta flera år? Dom blir ju inte fastare med åren. Fast alla unga tjejer borde klä av sig nakna o stå i ett rum o bara glo på varandra så dom får se hur små,stora,olika stora,platta,hängiga,rund a osv det finns. Man får försöka va nöjd med det man fått anser jag;) Men om jag skulle få ont i ryggen av mina boobisar så skulle jag lätt operera mig. fan vad jag babblar...

Candee2008-07-18 19:21
Antal inlägg: 1256

Uffetuffe: Det är skillnad på att lyfta bröst och operera dessa större. Lyfter man bröset så blir det ju bara så som det var innan de började hänga. Vad är det för onaturligt med det? Däremot inplantat är väl mer för att det ska synas.
Jag tycker alla har rätt att göra vad de vill men själv har jag inte behovet att göra mina större. Eventuellt skulle jag kunna tänka mig att göra ett lyft så småningom..men ja, jag vet inte. Har inte direkt bestämt mig. Det jag kan försäkra är att min självkänsla eller mitt självförtroende inte ligger i mina bröst. Den har jag fått med åldern.. :P

Candee2008-07-18 19:22
Antal inlägg: 1256

brösten ska det stå...

zimba - Ej medlem längre2008-07-18 19:30
Antal inlägg: 2256

Håller med Felixy. Det finns alla de sorters bröst och inget är fel! Tyvärr så har media fått folk till att tro att fasta bröst med små vårtgårdar, gärna fylliga är det enda rätta. Säger som Felixy. Titta på andra tjejer, och du ska se att du inte är ensam! Hellre lite häng och känsel än "perfekta" bröst utan känsel. Men det är ju upp till dig att ta ställning till det. Lycka till med ditt beslut!

dahlgren_2008-07-18 19:42
Antal inlägg: 733

För det första uffe:
Jag ska absolut inte förstora brösten, jag tycker redan att mina är i det största laget. Det enda jag vill göra är att lyfta dem så att de får en finare form och det är något jag velat göra sen jag fick bröst eftersom att de alltid vart hängiga.

Jag tycker det är konstigt att det ska vara så tabubelagt och att folk har så dålig förståelse för att folk kan vilja fixa till saker som man mår dåligt över. Man sminkar sig ju, det är också att framhäva det bästa av sig själv med andra medel än det man själv är född med, men bara för att det inte ikluderar kniv är det okej?

Det är en sak att operera brösten till stora bomber för att åka med mediavågen, en annan sak att åtgärda någonting man mått dåligt över länge eller har fysiska problem med.

Är mycket medveten om att det finns bröst i alla storlekar och former och jag har sett människor som jag inte är avundsjuk på om man får säga så... Men det "normal", i alla fall bland de kompisar och klasskompisar jag har haft, är att man har någorlunda yppiga bröst i tonåren. Jag har aldrig haft såna och jag skulle gärna vilja ha det. Sedan skulle det bli lättare att hitta kläder och jag skulle kunna sträcka på mig mer eftersom att det ser ut som att jag putar så ini helvete när jag sträcker på mig nu, bara för att de sitter så pass långt ner.

bennyboll - Ej medlem längre2008-07-18 19:46
Antal inlägg: 8806

Jag önskar dej lycka till med operationen...Jag förstår dej precis, hade stora bröst redan i högstadiet, och de började att hänga nästan direkt..
Ångrar inte en sekund att jag gjorde operationen, nu var det inte att jag skulle lyfta dom utan att jag ville förmiska dom o då kommer ju lyftet in automatiskt..Hade fruktansvärt ont i nacke o axlar, så jag fick det igenom tack vare fötertagshälsovården ( som jag har berättat om innan i denna tråd)

dahlgren_2008-07-18 19:49
Antal inlägg: 733

bennyboll
Tack så mycket :) Ja, min kirurg tyckte det var orättvist att inte jag kan få det av kommunen men bestämmelserna kring det där har ju blivit så mycket hårdare de senaste åren. Så nu får jag betala 25 000 för ingreppet (han minskade ändå priset med 3000, så det var ju riktigt schysst!)

Jag är faktiskt riktigt säker inför operationen, det enda jag är nervös för är att jag ska förlora känseln. Så, jag måste ta mig en seriös funderare om det är värt det...

zimba - Ej medlem längre2008-07-18 19:50
Antal inlägg: 2256

Om det inte funnits bh så hade jag också gjort ett lyft helt klart! Men nu gör det ju de så då är det bara min karl som ser mina "missfoster" ;). Men visst hade det varit skönt att kunna dra på sig ett linne och därmed vara nöjd. Det första man tar på sig nu är ju bh:n.. Har för övrigt aldrig heller haft "perfekta" tuttar inte ens som fjortis.. Sen å andra sidan har jag ju inte perfekt figur eller perfekt någonting, och man kan ju inte göra ett helkroppslyft heller förutom då min luftballongsfärd som jag nämnt någon gång tidigare men det hjälpte inte ett smack..

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?