Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 18 677 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| MonkeyPonkey | 2008-12-30 03:42 | |
![]() | Varför skulle det vara desperatare att leta partner på internet än någon annanstans? | |
| jas01 | 2008-12-30 05:26 | |
![]() | Tjena är ny medlem på Match och kan konstatera att jag efter lite sökande hittade 4 stycken kvinnor som jag "känner". Jag vill hävda att dessa kvinnor är normala (så vitt jag kan bedöma), jag anser mig själv vara normal, slutsatsen är alltså att dejting på nätet framstår som ett naturligt sett att dejta idag. | |
| weathergirl | 2008-12-30 07:19 | |
![]() | Jag har prövat krogen och visst funkar det också men just i Kalix är det liksom samma utbud varje vecka och har jag inte hittat han ännu dyker han nog inte upp här haha | |
| 850710 | 2008-12-30 12:29 | |
![]() | Weathergirl: Nu ska vi se, Kalix, vad kan det bo runt 15000 och kanske 7000 i tätorten? är jag helt fel ute? Det kanske är en liten skala precis som du säger att det är samma utbud varje vecka på de kanske 5? uteställena om vi kan räkna korvmojjen också? :) Men jag håller dock med dig totalt, krogen är bara köttmärknad och inget annat... Vet ingen i min omkrets som träffat någon på ett uteställe, däremot på en ölhall träffa en kompis sin flickvän:) | |
| egoflickan | 2008-12-30 12:45 | |
![]() | Jag träffade min sambo via nätet. Dock inte någon datingsite utan på Helgon av alla ställen :) Sedan utvecklade vi relationen genom att betapeta i massor innan vi träffades *ler* | |
| brandman29 | 2008-12-30 12:47 | |
![]() | i din omkrets? vilket lustigt uttryck...sorry jag var tvungen att skriva så ! Men tillsammans.se, motesplatsen.se...mfl...f unkar säkert bra om man inte anstränger sig för hårt, tat lugnt ,ha kul så kommer det liksom hända tillslut.... | |
| Aurora Aurum | 2008-12-30 18:19 | |
![]() | helgon.se är väl precis som alla communities ett sätt att knyta kontakter med folk och ev hitta en partner jag 'hitta' min man på vilda men var INTE ute efter ett förhållande och inte han heller, nu 7 år senare är vi fortfarande tillsammans att dejta på nätet var för mig en toppengrej att efter 26 år med samma man vara singel igen, inte visste jag hur det gick till ute, eller rättare sagt jag ville inte sälla mig till köttmarknaden på krogen på nätet hade jag större möjlighet att välja än att sitta och vänta på att bli vald men vilka ställen som gäller idag vet jag inte | |
| nettan23 | 2008-12-30 18:29 | |
![]() | Varför inte träffa ngn på nätet! :) Hellre en nykter fikadejt med ngn från nätet, än ett fylleragg på krogen! Träffade min sambo på nätet, på en vanlig chatt sida av alla ställen och det visade sig att vi har bott nära varandra, åkt samma tåg osv hela tiden. Honom hade jag aldrig träffat annars, han e ingen krogmänniska. Blev ett långt inlägg här nu, men våga dejta på nätet! Den enda sidan jag varit med på innan är Mötesplatsen, var mest äldre där då, men det kke har ändrats nu. Good luck! | |
| rosa_kanin - Ej medlem längre | 2008-12-30 18:38 | |
![]() | betapet är nog den bästa datingsidan | |
| YlBjörn | 2008-12-30 18:48 | |
![]() | Dejta? Då måste man ju raka sej o kliva ur rökrocken. Trodde internet befriat mänskan från dylika umgängesformer... (-: | |
| nettan23 | 2008-12-30 19:01 | |
![]() | Haha, men när man fått ngn på kroken kan man ju återgå till rökrocken :P | |
| YlBjörn | 2008-12-30 19:07 | |
![]() | aha - så det är bara ett tillfälligt besök IRL menar du nettan? | |
| broglo | 2008-12-30 19:42 | |
![]() | Jag har också träffat min sambo på nätet (Spray). Innan jag "träffade rätt" hade jag dessutom en hel del dejter som inte ledde någonvart, men var bra på sitt sätt. Det var helt olika typer av killar jag träffade: blyga, framåt, trendiga och otrendiga. Teorin att det bara skulle finnas en sorts människor på datingsighter, och det skulle vara de introverta personerna som inte har möjlighet att träffa någon på annat sätt avskrivs härmed. Jag skulle faktiskt nästan säga att det är dumt att inte ge det ett försök (eller flera). | |
| nettan23 | 2008-12-30 19:50 | |
![]() | Ja precis Ylbjörn :D | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-12-30 19:55 | |
![]() | hahahahaha*kiknar* | |
| Fånmåne - Ej medlem längre | 2008-12-30 19:59 | |
![]() | Apropå internetdejting... när jag gick på gymnasiet fanns det en herre, låt oss för enkelhetens skull kalla honom Tord, som hade ruggigt mycket kontakt med en jänta han träffat på nåt av alla communities som var populära vid den tidpunkten. Han tyckte att hon var grymt snygg, och allt det där. De pratade aldrig i telefon, men skickade däremot en hel del SMS. Så kom det sig en dag att han skulle resa till henne. (Observera nu att det här var högst upp i vårt land, och att tösen han skulle träffa var ståkkålmska.) Sagt och gjort tog Tord tåget ner, och när han kom fram visade det sig att det i själva verket var en man han hade haft kontakt med. Sensmoral... tja, prata åtminstone i telefon innan ni beslutar er för att träffa er internetdejt. :) | |
| Åkkentosjan | 2009-01-02 00:06 | |
![]() | Happypannkake testar jag nu...Det är gratis...Mötesplatsen.se men det börjar bli lite väl dyrt och diktatoriskt där...Wildawebben var ett bra tips... Och NEJ det är inte ett dugg depserat att vilja hitta någon att dela sitt liv med....Var det sedan sker och strunt samma....Vi alla behöver närhet och en själ att vara med....Så dejta på....sök överallt....lyft på varje sten för att hitta någon att tycka om....DET gör jag... ;) | |
| uisge beatha - Ej medlem längre | 2009-01-02 10:42 | |
![]() | Jag sålde min bror över nätet! Hittade en, i mitt tycke, söt kvinna med en livssyn som jag tyckte passade honom. Jag reggade upp en profil och tog kontakt med den kvinnan - idag lever de ihop i ett litet hus och har en tvåårig son :) Jag är dessutom förlåten för att jag förde båda bakom ljuset och låtsades vara min egen bror. Hur som helst ansåg jag att jag kände min bror så pass väl att jag kunde inleda en mailkorrespondens med en trevlig tjej utan att göra bort honom allt för mycket. Och det lyckades ganska bra... hittills iaf. | |
| Fruktsaft | 2009-01-02 11:13 | |
![]() | Jag träffade min make på Helgon, nu har vi varit gifta i 1½ år :) Allt handlar väl om vad för människa man söker. Inte alla är intresserade av någon partner som gillar att ragga på krogen... Man måste ju ta i beaktande att det beteende man ser när man möts, inte kan ändras. Har aldrig varit medlem på någon datingsida, men tror nog att de kan vara riktigt bra, då man kan vara ganska specifik i vad man söker. Och nej, självklart är inte internet-dating ett tecken på bristande social förmåga eller så. :) | |
| Kolbxbo - Ej medlem längre | 2009-01-02 11:20 | |
![]() | Jag har varit med i MP. Tröttnade på att det var samma utbud lokalt samt kringliggande län. Det tråkiga med många dejtingsatjer är att det tar bra betalt för att kunna skicka meddelanden. På köpet får man med en massa onödiga och krångliga funktioner. Sen finns de som kör med matchning som sägs vara vetenskapligt framtagna. De är fullkomligt värdelösa. Jag fick hög match på några men det visade sig vara helt ointresserade av kontakt o de flesta föll inte mig alls i smak. | |