Spelrum
Giraffen | 0 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 3 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 19 550 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
emmylicious | 2008-07-19 12:06 | |
![]() | alla äckliga tankar "biter" inte på mig .. (hihi) | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-07-19 12:12 | |
![]() | kan inte ha långa naglar på jobbet, så igår klippte jag ner alla naglar till kortare än kort... Jag biter inte på naglarna, men är gärna o pillar på nagelbanden o det ser inte snyggt ut alls.. Då jag var liten bet jag på naglarna o mamma köpte allt som gick att köpa, men inget hjälpte..Till slut fick jag bara bestämma mej att inte bita mer, och på den vägen är det! | |
Tinna | 2008-07-19 12:13 | |
![]() | Var också en nagelbitare en gång i tiden.. Sen fick jag tandställning i tre år, och då gick det helt enkelt inte att bita.. Så den ovanan slutade pga det.. =) | |
emmylicious | 2008-07-19 12:16 | |
![]() | Haha, inte ens tandställning funkade för mig.. Fick det i augusti 2004, visst, det var svårt att bita i början - tills man lärde sig tekniken. | |
emmylicious | 2009-03-15 21:47 | |
![]() | Nu har jag slutat bita sen en-två veckor tillbaka och undrar hur jag får nagelbanden fina? För dom ser hemska ut. | |
emmylicious | 2009-03-15 21:50 | |
![]() | Något billigare än produkter från en nagelsalong, för dom pengarna finns inte :S | |
pennyjenny | 2009-03-15 21:51 | |
![]() | Det finns nog nått i nån affär nånstans kan jag tänka mig. Eller gå till nån som kan naglar, typ hudterapeut, och hör. | |
Tess 08 | 2009-03-15 21:57 | |
![]() | Kolla i schampoo-hyllan (eller deo eller var det kan stå) i mataffären. Ibland hittar man något där... Sen kanske du kan använda en billig produkt till du har råd med nagelförlängning eller nåt. Om du tänkte på något för nagelbanden alltså... Har testat att förlänga naglarna en gång och det räckte... jag pallar inte att ha klor. | |
mammamu - Ej medlem längre | 2009-03-15 22:03 | |
![]() | Apoteket har en serie som heter Oliva, jag har köpt deras cuticle oil och om jag inte minns fel så gick den loss på en femtiolapp typ och funkar kalas! Glöm inte bort att smörja händerna med en vettig handkräm också! Och glöm inte bort hur fint det är med vackar händer:) Köp ett genomskinligt lack så att du får glänsa lite med dina nya fina naglar!!! | |
heeting - Ej medlem längre | 2009-03-16 00:21 | |
![]() | Jag använder en nagelförstärkare från Trind. Den kostade 150 kr men jag har så fruktansvärt kassa naglar pga nagelbitande och vinterväder så det var verkligen värt det. Den borde funka eftersom naglarna inte har gått av än (köpte den i januari) och dom är superfina. Måla dom ofta.. Kul att bita på snygga naglar liksom.. Kan för övrigt säga att jag precis som du har bitit på dom i över 10 år. | |
heeting - Ej medlem längre | 2009-03-16 00:24 | |
![]() | Och angående nagelbanden.. Kan ju bara tala för mig sj, men dom brukar ju läka sig själva någorlunda om jag låter bli dom. Hoppa in i köket och hämta lite olivolja, det funkar ju typ till allt ;) :D | |
krutmarie | 2009-03-16 00:35 | |
![]() | Försök att tänka på vilka fina naglar du skulle få om du slutar. Har 2 barn (hihi 36 och 38) som har bitit hur många år som helst och inget har hjälp under deras uppväxt. Dottern slutade för hon bestämde sig för att få fina naglar, det ser ju bättre ut, sonen har väl slutat i omgångar och har helt deformerade naglar även när han håller upp. Tror faktiskt att enda chansen är att verkligen bestämma själv, NU ska jag sluta! Lycka till iaf och hoppas det funkar. | |
rufs | 2009-03-16 01:12 | |
![]() | jag har bitit på naglarna i 46 år :( provat stopp o väx, gått på manikyr. satt lösnaglar, både själv o på salong... o biter än:( I höstas fick jag luftbubblor under 2 av mina naglar o dom är nu helt uppätna bara ett stort hål i toppen på fingret:(:( nu binder jag om dom hela tiden i hopp om att försöka rädda dom:( Och det e som du säger emmylicious man vet inte ens själv att man sitter med dom i munnen!! Inte för än det svider som eld :( minsta lilla ojamnhet ska fixas med tändernas hjälp!!! så även med lösnaglar limmet som finns i kanterna ryker fort om man inte ens vet att man tuggar :( ta på dig bomullsvantar o bär dom 24 timmmar /dygn verkar va enda hoppet för oss gnagare:) | |
emmylicious | 2009-03-16 16:21 | |
![]() | Haha, din historia skrämmer mig lite rufs :P så NU har jag slutat. För alltid. Okej, sen drygt en vecka tillbaka då som sagt. Inhandlade en nagelfil samt poleringsfil idag, och jag ska kolla upp det där på apoteket. | |
rufs | 2009-03-16 18:17 | |
![]() | Bra att du blir skrämd det e ett rent elände att se ut som en självstympande hamster på fingrarna:) man kommer på sig själv när man e bland folk att man gärna drar ner tröjarmarna över händerna eller viker in fingrarna i handflatan allt för att slippa visa skitenså kämpa på själv kämpar jag febrilt med att rädda det som räddas kan!!!! | |
emmylicious | 2009-03-16 19:56 | |
![]() | Tänkte testa med olivolja idag men hade vi någon? Jadå, det hade vi men flaskan var helt luden i botten och bäst före-datumet var 3 januari förra året. | |